Pokračování
Moc děkuji za komentáře
A šťastný nový rok!
Plaval nejusilovněji, jak mohl, až nakonec dosáhl dna.Viděl, jak nad sebou Harry ztrácí kontrolu, a tak ho chytil za ruku a plaval ke hladině.
Samozřejmě by ho dokázal doplavit až ke břehu, ale jakmile Mia viděla situaci, jen si sundala šaty a vrhla se do vody.
,,Počkej," zahalekala na Rona a společně chytli Harryho, každý z jedné strany, a pomalu se s ním přepravili na břeh.
Hermiona zůstala s ním a druhý Nebelvír se vydal klusem pro někoho z učitelů, nebo nejlépe pro ošetřovatelku.
,,Harry," proklepávala dívka svého kamaráda, který jen bezvládně ležel.
Cítila, že dýchá, ač mělce.Zanedlouho už k nim běžel Ron v doprovodu jejich kolejní profesorky a madame Pomfreyové.
,,Jejdanánku, copak se panu Potterovi stalo?" vyřkla hned při příchodu Poppy a klekla si vedle zraněného, aplikuje monitorovací kouzla, které jí ukázaly stav jejich přítele.
,,S panem Potterem to nevypadá moc dobře, má velmi slabou imunitu a stejně tak magické jádro," naznala žena a společně s Minervou vykouzlila nosítka, díky kterým ho přelevitovali na ošetřovnu.
Cestou nepotkali nikoho, až tedy na Tlustého mnicha, díky kterému o Harrym věděli všichni duchové a obrazy.
Tato zmínka o bledém Potterovi neunikla ani lektvaristovi, který se k večeru za mladíkem vydal.
Tajně doufal, že je v pořádku a chtěl ho jít zkontrolovat, ale na ošetřovně se samozřejmě objevil z jiného důvodu a to, jestli má Poppy všechny lektvary.
Při hovoru s ním se ale zmínila i o mladém Nebelvírovi, který ležel opodál. Tak zatímco ošetřovatelka kontrolovala sklad léků, Severus neodolal pokušení se na mladíka nejít podívat.
Byl úplně bledý, ale jako v jednom z mála případů nebyl od krve. Přešel k posteli a jemně pohladil hřbet ruky, jež byla položena na peřině.
Madame Pomfreyová při příchodu jeho přítomnost u lůžka zpozorovala, a tak jen jemně dodala, nevěda, že se ho Snape dotýká, ,,chudák chlapec."
Následně mu řekla jména několika málo lektvarů, které by mohla v budoucnu postrádat a Severus se je snažil uvařit co nejdříve, aby Nebelvíra na ošetřovně ještě potkal.
ČTEŠ
Snarry drabbles
Fiksi Penggemar200 krátkých povídek na ship z magického světa čar a kouzel - a to Harryho Pottera a Severuse Snapa. Povídky mají minimálně 100 slov a jsou na libovolná slova od mých přátel, popřípadě čtenářů - i Vy můžete napsat. Nejlepší umístění: (k 1.1. 2021) ...