Opravdu moc děkuji za komentáře
PokračováníA Harry měl vlastně štěstí v neštěstí, že za nimi nešel - jelikož byla debata vedena skoro celou dobu o něm a jeho vztahu k Severusovi, ale protože Zmijozel namítal, že by měl druhý muž již odejít, že se jeho přítel brzy vrátí z práce, a on se údajně stále nevracel, nazval ho Lucius proutníkem, který si teď někde užívá.
Severus mu samozřejmě oponoval, ale raději zavolal na jeho oddělení, aby zjistil, proč se tak zdržel.
,,Není tam. Odešel prý před skoro hodinou," řekl lehce zklamaně Zmijozel, nedávaje na sobě nic znát.
,,Vidíš, vidíš," vyžíval se v situaci Lucius, ,,já ti to říkal. Jsi si stále tak jistý jeho věrností?" protáhl s úšklebkem.
,,Ano, naprosto," dostalo se mu chladné odpovědi od lektvaristy.
,,Ale notak, kde by jinak byl?" pokoušel ho dál blonďák.
,,Třeba šel ještě do kavárny, nebo je ještě v práci-"
,,- na jiném oddělení," doplnil ho Malfoy pochybně.
,,Nebo ho to s tebou jen přestalo bavit a našel si jinou zábavu, i to se občas stává," provokoval dál Lu v elegantně ležerní poloze, seděje sám na gauči.
,,Běž," vyzval ho bez okolků stojící Severus.
,,Ale milerád. A přijď mě někdy navštívit, samozřejmě i s tou tvou hračkou," ušklíbl se, nandal si kabát a už byl pryč.
,,Ten mi zase dal," řekl Zmijozel a opřel se o vchodové dveře, zaznamenávaje, že tu má Harry boty.
,,Harry?" oslovil muže, ,,Harry, jsi doma?" opakoval bez odezvy.
Vydal se proto do ložnice, kde mu připadala poloha Nebelvíra nepravděpodobnější.
Když ho tam na posteli uviděl, ztuhla mu krev v žilách.
,,Harry!" vykřikl zděšeně a probudil tím i zmiňovaného muže.
,,Tys mi dal," dodal klidněji lektvarista, když viděl pootevřená víčka.
,,Promiň, asi jsem tu usnul," řekl Nebelvír rozespale.
,,Byl tu Lucius," oznámil mu.
,,Já vím, slyšel jsem vás," odvětil mu a přetočil se na bok s pohledem na Severuse.
,,Ten... zmetek mě provokoval s tím, že nejsi prý v práci, ale máš milenku," pokračoval lektvarista a otočil se na Nebelvíra, který už si zase tichounce pochrupkával.
Zmijozel se tak rozhlédl kolem - jen tak ze zvyku, jestli může shodit svou masku - a následně se usmál jako sluníčko, když viděl své ustrané a unavené lvíče spát.
,,Jen spi," řekl a dal mu polibek na čelo, nechávaje ho v ložnici, přičemž sám šel dělat nějakou práci.
ČTEŠ
Snarry drabbles
Fanfic200 krátkých povídek na ship z magického světa čar a kouzel - a to Harryho Pottera a Severuse Snapa. Povídky mají minimálně 100 slov a jsou na libovolná slova od mých přátel, popřípadě čtenářů - i Vy můžete napsat. Nejlepší umístění: (k 1.1. 2021) ...