72/ Jelen

400 22 8
                                    

Pokračování

Snapovi ale jeho prostý plán nevycházel, jelikož si své hodiny pro tento týden s pohledným Nebelvírem již odbyl.

Navíc mu připadalo, že se mu mladík vyhýbá.

Bylo to ale úplně naopak, jelikož Harry by profesora rád potkal, jen neměl příležitost.

Nakonec je svedla dohromady naprostá náhoda v podobě stejné cesty - Snape mířil za ředitelem a Harry se vracel z tréninku famfrpálu.

Nebelvír šel s hlavou sklopenou, protože mu nevycházelo žádné setkání s mužem, o nějž měl zájem, navíc byl unavený ze hry.

Snape šel sice s hlavou vztyčenou, vojenským krokem, ale s myslí plnou mladíka, jež ho právě mihnul.

,,Pane profesore?" oslovil ho váhavě student, který vedle sebe při chůzi zaznamenal tmavý dlouhý plášť.

,,Pottere," opáčil hned muž.

Musel jednat.

,,Nechcete si někdy promluvit, jen tak?" navrhl Snape, doufaje v kladnou odpověď.

,,Myslel jsem na totéž, pane," přitakal Harry a jakoby se snad i jeho patron - v podobě jelena -  vnitru radoval, protože se mu po hrudi rozlil úlevný a zároveň příjemný pocit.

,,Tak po večeři u mě?" napadlo lektvaristu a jeho výraz ve tváři zjemnil.

,,Dobře. V 7?" usmíval se mladík.

,,Fajn, přátelům můžete říci-"

,,Že jsem na školním trestu, pane," doplnil ho s úšklebkem Harry a i Snape se usmál.

Snarry drabblesKde žijí příběhy. Začni objevovat