125/ Seno

273 22 10
                                    

Pokračování
Děkuji moc za komentáře

Bylo přesně 15:15, když Harry zmiňovaný koláč vytáhl z trouby a už tehdy si myslel, že je pozdě, protože si se Sevem dali čas pouze do 3.

Uběhla ale další čtvrthodina a Zmijozel stále nikde. Mladík věděl, že není v domě, ale stejně tak nevěděl, kde je.

Vyšel před dům, aby se podíval, jestli někde nejde a najednou spatřil cestu  z různých sladkostí z Medového ráje.

Nevnímaje, že má na sobě ještě stále zástěru, se vydal po cestičce na zahradu.

Tam překvapivě nenašel Severuse, ale na stole v altánku leželo dřevěné kolo s vypáleným datem, kdy spolu oficiálně začali bydlet a fotografie, kterou Harry pořídil v den stěhování.

Nemohl se nad ní nepousmát. Vzal kus dřeva do ruky a společně s balíčkem bonbónů se vydal po další části sladké trasy, která vedla až do domu.

Nebelvír se na chvíli zarazil a doufal, že muž neobjevil jeho borůvkový koláč.

Vydal se zadním vchodem do domu. Udivil se, když z haly zahlédl tmu, ale pohled, který se mu v zápětí naskytl, mu sebral dech.

V jídelně, která byla spojená s obývacím pokojem, byly zataženy závěsy a stůl byl obrovnán svícemi.

Na desce byly položeny 2 talíře s porcí špaget a vedle dvou skleniček byla postavena flaška vína, která byla v ozdobném obalu se senem či slámou - což Harry nebyl schopen z dálky rozeznat.

Nebelvír tedy pomalu vstoupil do místnosti a znenadání na sobě zezadu ucítil čísi ruce - to Severus mu sundával zástěru.

,,Líbí?" ozval se starší muž a objevil se po boku tázaného.

,,Vypadá to skvostně. Hádám ale, že ty jsi nevařil?" zeptal se otevřeně mladík a vydal se ke stolu.

,,Děkuji a ne, máš pravdu, nevařil. Tento úkon se přenechal Molly, od které máš ty špagety, tak rád," přiznal a stejně jako Nebelvír usedl ke stolu.

Harry div nevyprskl smíchy a s napřaženým ukazováčkem ve smyslu, ať muž chvíli počká, se vydal do kuchyně, ze které donesl borůvkový koláč.

,,Že ne?" začal chápat mladíkovu reakci lektvarista.

,,Ale jo, oba jsme si šli pro recepty za stejnou ženou," potvrdil mu Harry, a následně na stůl ještě donesl zmrzlinu.

A měl štěstí, že tak udělal, jelikož i po dvaceti minutách, co byla v pokojové teplotě, šla špatně uzurpovat, protože byla až příliš zmrzlá.








Závěr s ochutnáváním koláče nechám na zítra.

Snarry drabblesKde žijí příběhy. Začni objevovat