Pokračování
Děkuji za komentářeSnape vstoupil do Harryho prozatimního pokoje, který byl tento týden určen jen a pouze jemu.
,,Pane Pottere," oslovil profesor mladíka, jež k němu seděl zády k němu na posteli.
,,Vše již nachystané mám, nemusíte se o mě strachovat," odbyl ho Harry, maje sklopenou hlavu. V rukou celou dobu svíral fotografii svých rodičů. Už znal jejich každičký pohyb, vlnku matčiných vlasů, ale stále mu ta vzpomínka na daný okamžik přinášela klid do duše.
Zmijozel se zkoumavě rozhlédl a opravdu, na rozdíl od Remuse, jež měl na starosti Rona, by nepotřeboval ani mapu, aby se vyznal v místnosti. Vše bylo uklizené a kufr naskládaný vším možným též.
Pak se profesor podíval pozorněji a všimnul si, co tam jeho stundent má. Jemně se pousmál, ač ho bolelo u srdce.
,,Byla to skvělá žena," řekl uznale a posadil se na druhou stranu postele, na druhý kraj od Harryho.
,,To ano," souhlasil Nebelvír a zatřepotal víčky, aby zahnal slzy.
Od Siriuse i Remuse slyšel několik málo historek o rodičích, zejména tedy o Jamesovi, ale nikdo mu nikdy nic neřekl o Lilyině dětství, proč ji Petunie nemá ráda a mnoho dalším.
,,Nebyla jen neobyčejná čarodějka, ale viděla ve všech to nejlepší, byla laskavá, chytrá, hodná," zavzpomínal Severus a lehce se rozpovídal o tom, jaká byla a co pro něj znamenala. A že kdyby měl říci, který den byl pro něj ze všech nejhorší, tak by to nebyl ani den, kdy se přidal ke smrtijedům, ani den jeho první vraždy, ale okamžik, kdy ji ztratil. Poprvé ostrým slovem a posléze již navždy.
Harryho to upřímně dojalo a začal k muži pociťovat zvláštní sympatie. Dokáže i cítit emoce.
,,Oběd," vešla do místnosti Molly s úsměvem na rtech a oba zvala na jídlo. Nezkoumala, o čem se bavili, ani proč seděli takto naproti sobě, za což jí byli oba vděční.
Zmijozel se už zvedal z postele, když vtom ho Harry zastavil.
,,Budete mi večer zase vyprávět o matce, nebo klidně zítra?" s prosbou v očích ho chytil za ruku.
Lektvarista přikývl a vnitřně se usmál, když jeho dotek ucítil na sobě.
ČTEŠ
Snarry drabbles
Fanfiction200 krátkých povídek na ship z magického světa čar a kouzel - a to Harryho Pottera a Severuse Snapa. Povídky mají minimálně 100 slov a jsou na libovolná slova od mých přátel, popřípadě čtenářů - i Vy můžete napsat. Nejlepší umístění: (k 1.1. 2021) ...