162/ Melodie

288 27 21
                                    

Opravdu moc děkuji za komentáře!
Další pokračování

,,Cože? Vlastně ne. Ne, nerušíte, akorát nemám ještě nic nachystané," omluvil se Harry a pustil Severuse dál.

,,Nerušíš," opravil ho lektvarista a vstoupil dovnitř, ,,a to nevadí, rád ti pomůžu," nabídl se.

,,Hmm, dobře, akorát já si jdu pro zástěru a tobě taky nějakou najdu," usmál se Nebelvír a nechal muže konečně se rozkoukat v jeho novém bytě.

Severus jen žasl nad krásným a přitom jednoduchým designem.

,,Tak, tady to je," zanedlouho zvolal Harry, sám maje již na sobě černou zástěru a domácí oblečení, podávaje svému společníkovi výrazně červený kus látky.

Severus se ušklíbl, ale byl za zástěru rád. Zatím ji ale odložil vedle a pomohl Zlatému chlapci s vyndáváním ovoce, jež pokládal rovnou na linku, jelikož věděl, že to bude v brzku potřeba.

,,Moc děkuji," řekl Harry, jakmile bylo vše vyklizeno, ,,a teď půjdu na těsto, aby si mohlo ještě chvilku odpočinout, a pak se můžeme vrhnout na to ovoce."

,,Souhlasím," pousmál se Zmijozel, a zatímco Harry připravoval všechny ingredience, on omýval ovoce a chystal ho tak, aby se mohlo už jen nakrájet.

Nebelvír měl v pár minutách hotovo, a tak se mohl vrhnout na oblohu.

,,Děkuji," usmál se mladík a už si převzal v krájení iniciativu. Ne snad, že by druhému muži nevěřil, ale spíš mu nepřipadalo vhodné, aby host připravoval pokrm, jež má být pro něj.

Severusovi to ale nevadilo, opřel se o linku za Harrym a užíval si výhled na vlnící se boky a zručné ruce.

,,Tak, hotovo," protáhl Nebelvír a podal si talířek, na který narovnal všechno ovoce.

,,Připraven?"

,,Počkat, jak připraven?" svraštil obočí Severus.

,,No, přeci na smažení," zazubil se mladík a vytáhl ze spodní poličky pánvičku a vedle sporáku položil nádobu s teštem, maje na opačné straně talíř na palačinky.

,,Ehm, asi tedy ano," přikývl Sev a lehce se vyděsil, jelikož nikdy palačinky nedělal.

Harry položil na pánev kousek másla, aby se mu to nelepilo a záhy už byla slyšet melodie syčení rozehřáté pánve, na kterou už bylo možno lít těsto.

,,Tak, teď jedna testovací," usmál se nervózně mladík a doufal, že se mu nic nepřipálí a že nic nezkazí.

První sice nedopadla nejlépe, ale druhá už šla jako po másle.

,,A teď jsi na řadě ty."

Snarry drabblesKde žijí příběhy. Začni objevovat