Chapter 9

18 3 0
                                    

Allison'un ağzından

   Partiye Estella ile beraber hem mutlu hem de heyecanlı bir şekilde gelmiştim. Estella'ya partiden önce Damon olayını anlattığım için çok rahatlamıştım. Bana hiç kızmaması ve bana sadece destek vermesi onun benim için en iyi arkadaş olduğunu bir kez daha kanıtlamıştı bana. Ben de ona Alex hakkında soru sormuştum. Açıkçası verdiği cevap çok mantıklı gelmişti. Sunum yapan arkadaşını elbette izleyecekti. Sanırım arkadaşımın birisinden hoşlanma ihtimali beni heyecanlandırmıştı.

   Parti alanına gelip okul kurulundan birisinin konuşmasını dinlemiş ve sonra çalmaya başlayan müzikle eğlenmeye başlamıştık. Daha partinin başında olduğumuz için müzikler daha hafif, insanlar daha sakindi. Gecenin ilerleyen saatlerinde bunun tam tersine döneceğini biliyordum. Estella ve ben çok güzel olmuştuk, parti için iyi hazırlanmıştık. Estella ile diğer öğrencilerle muhabbet ediyor, bazen müzikle beraber dans ediyorduk. Bir süre sonra bir adamın canlı şarkı söylemeye başladığını duyduk. Çok hoş bir müzikti. İnsanlar sesin geldiği yöne doğru toplanmaya başlamıştı. Okul grubu şarkı söylüyordu. Yani Alex ve arkadaşları...
İstemsizce yan gözlerle Estella'ya baktım. Aralarında bir şey olmadığını söylemişti ama onları yakıştırmıştım. Bazı insanlar Alex'ten kaçsa da kötü bir şey yaptığını görmemiştim. Bu yüzden Estella ile çok tatlı olacaklarını düşününüyordum. Estella'yı Alex'e doğru bakarken gördüm. O da herkes gibi grubu dinliyordu ama Alex'e doğru döndüğüm zaman onun da Estella'ya bakarak şarkı söylediğini görünce yine gizlice gülümsemeye başladım.
Şarkı boyunca arada birbirlerine bakmışlardı.

   Şarkı biter bitmez Estella'yı kenara çektim ve ona gülümseyerek dedim ki:
"O da neydi öyle? Şarkı boyunca birbirinize baktınız. Aranızda az da olsa hisler olduğunu inkar edemezsin artık."
Estella bunu beklemiyor olmalıydı ki önce şaşırdı sonra gözlerini kaçırdı. Kendini biraz topladıktan sonra şöyle dedi:
"Allison o sadece çok güzel şarkı söylediği için sesinden etkilendim. O da hep bana bakmadı. Lütfen beni Alex ile shiplemeyi bırak." dedi. Ona hala inanmaz bir şekilde baktığımı görünce devam etti:
"Sen bana inanmıyor musun cidden? Sana yurtta göstereceğim ben. Sen benle Alex'e kafayı takacağına geldiğimizden beri gözünü senden çekmeyen Damon ile ilgilen." Bu sözlerin ardından gülümsemem yavaşça söndü. Bu sefer gülümseme sırası Estella'ya geçmişti.

   Sakince etrafa baktığımda Damon ile göz göze geldim. Onu takmıyormuş gibi etrafa baktığımda Damon'ın yanında başka insanlar olduğunu gördüm. Okul temsilcisi Perla, okulda adı çokça bilinen Lee Seong, Asya Asel ve tanımadığım birkaç çocuk daha...
Asya Asel ve Estella'nın kavga ettiğini biliyordum ama ona kötü gözle bakmamıştım. Ön yargı meselesini Perla ile tanışmamızdan sonra rafa kaldırmıştım. Perla benim olduğum tarafa dönünce göz göze geldik, birbirimize hafifçe gülümseyip kafamızı eğerek selam vermiştik. Sonra Alex şarkılarını söylemeye devam etti ve sahneye bazı çiftler çıkmaya başladı. Biz de Estella ile dans edenleri izliyorduk. İkimiz de birbirimizi söylediklerimizle köşeye sıkıştırmıştık. O yüzden erkekler konusunu sözleşmiş gibi kapatmıştık. Fakat arada bir Estella'nın Alex'e, Alex'in de Estella'ya baktığını görüyordum. Bu meselenin peşini bırakmayacaktım.

   Bir süre sonra sahnede Lee Seong ve Asya Asel'i dans ederken görmüştüm. Çok sevimli gözüküyorlardı. Yüzlerinden gülümseme eksik olmuyordu. Açıkçası sevinmiştim. Çünkü Asya Asel'in okulda yalnız kaldığını görmüştüm. Onunla konuşmak hatta Estella ile arasını yapmayı düşünüyordum. Lee Seong ve Asya Asel dans etmeye devam ederken onları izlemeyi bıraktım. Estella ile biraz daha lafladık, gelen kanepelerden yedik ve dans ettik. Çokça eğlenmiştik. Bir süre sonra Timothee masamıza gelmiş ve Estella'yı dansa kaldırmıştı. Onu birkaç kez daha Estella ile görmüştüm. Estella onunla mutlu gözüküyordu. Onlar dans etmeye devam ederken Alex'i görmüştüm. Estella ve Timothee'ye bakıyordu. Aralarında çekimi tek ben fark etmiştim ve Estella Damon'ın bahane ederek bana bunu unutturamayacaktı. Tekrar çevreme bakarken Cody ve Perla'yı da dans ederken görmüştüm. Diğer çiftlerin aksine onlar birbirine sinirle bakıyordu. Birbirlerine çatık kaşlarla bakıp bir şeyler anlatıyorlardı.

   Tam o sırada aniden birisi beni elimden tutup piste götürmüştü. Şok olmuştum. Beni kaldıran kişiye baktığımda yine onu görmüştüm. Bana gülümseyerek bakıyordu. Ona kızarak:
"Damon artık gerçekten sıkıldım. Komik değil bu yaptığın, seninle dans etmek istediğimi kim söyledi?" dedim. Onu ittirmeye çalıştım ama hiç istifini bozmadan dans etmeye devam etmişti. Asla dans etmek istemiyordum ama dümdüz durursam alay konusu olacağımı bildiğim için ayak uyduruyordum. Elimden geldiğince çabuk kurtulmalıydım. Bana dedi ki:
" Sadece güzel bir kızı dans ettirmek istedim. Sonuçta partideyiz. Başka bir kavalyede göremedim yanında. Neden sorun ettiğini anlamadım." Bu umursamazlığı beni deli ediyordu. Etrafa baktığımda Estella ile göz göze geldim. Bana endişeyle bakıyordu. Ona gözlerimi kırpıp her şey yolunda sinyalini verdim ve Damon'a dönüp "Damon bilmezlikten gelme. Seninle konuşmak istemiyorum, yana yana olmak istemiyorum diyorum. Bu kadar mı gurursuzsun?" dedim. Dişlerimi sıkmaktan çenem ağrımaya başlamıştı. O da sinirimi anlamıştı galiba. Alaycı ifadesini sildi ve dedi ki:
"Sadece sana bir şey söylemek istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum Allison, lütfen sakinleş ve beni dinle." dedi. Sanırım bir şeyler söylemeye hazırlandığı içim beni biraz serbest bırakmıştı. Fırsattan istifade hemen kollarının arasından çıktım ve ona tersçe baktıktan sonra
"İlgilenmiyorum! " deyip yerime geçtim.

   İnsanlar yavaştan dağılmaya başlamıştı. Ben de toplanmaya başlamıştım. Estella da yanıma gelmişti. Bana:
"İyisin değil mi?" dedi. Ona sıkıca sarıldım ve "Sadece gitmek istiyorum. Bir sorun yok." dedim. Aslında parti çok güzel geçmişti ve o aptal yüzünden günümü mahvetmeyecektim. Beraber parti hakkında konuşarak yurta yürümeye başladık. Kısa bir süre geçmişti ki Damon bir anda yine karşımıza çıkmıştı. Ağlayacaktım artık, neden sadece bırakıp gitmiyordu? Ben bir şey demeden Estella öne çıktı ve ona dedi ki:
"Onu artık rahat bırak. Onu üzdüğünün farkında değil misin?" dedi. Damon'ın yüzü sıkıntılıydı. "Sadece son bir şey söyleyeceğim Allison, sonra seni asla rahatsız etmeyeceğim." dedi. "Tamam ne söyleyeceksen söyle sonra da git." dedim. Rahatlamıştı, konuşmaya başladı:
"Seni çok üzdüğümü biliyorum, bunun kabul edilir bir bahanesi de yok ama gerçekten seni hayal kırıklığına uğrattığım her gün için ayrı üzgünüm. Ben aptal bir insanım Allison. Aşktan kaçan, gerçek hislere inanmayan, sadece eğlence isteyen biriydim. O kütüphanede seni ilk gördüğümde de sadece eğlenmek istemiştim en başta. Ama senin kitaplara aşkın, düşüncelerin, karakterin, güzelliğin, sevdiklerine verdiğin değer... hepsi beni o kadar etkilemişti ki. Sana dışarıda buluşmayı teklif ettiğimde yüzündeki mutluluğu görmek bile yeterdi benim için. Ama içimdeki şeyin eğlence değil de gerçeksevgi olduğunu anladığım zaman sadece kaçtım. Sonra pişman oldum, çok pişman oldum. Ama geri dönüşü olmadığını biliyordum. Sonra buraya geldiğini öğrendim. Eskiden yaşadığım mutluluk yeniden kapladı içimi. Biliyorum bunları sana anlatmam bazı şeyleri asla değiştirmez. Ama seni gerçekten sevdiğimi bilmeni istedim." dedi. Konuşmasını bitirdiğimde ağladığımı yeni fark etmiştim. Söyledikleri beni etkilememeliydi ama çok etkilemişti. Söylediği her kelimeyle kalbime ayrı bir acı saplanmıştı. Estella'ya baktım o da şok olmuştu.
" İyi geceler Allison." dedi ve oradan ayrıldı.

    Yerimden kıpıldayamıyordum. Estella bana destek olarak yurta kadar getirmişti beni. Üstüme gelmek istemedi sanırım, bir şey demedi. Ben de hemen üstümü değiştirip yatağa girdim. Bir süre sonra Estella da yatmıştı. Damon'ın söylediklerinin gerçek olduğunu biliyordum, gözlerinde görmüştüm. İstediği yalanı söyleyebilirdi ama bir yıl önce bile gerçeği söyleyip söylemediğini gözlerinden anlardım. Fakat kalbimdeki kırıklar hala duruyordu. Bana olan hislerinden dolayı kaçmıştı. Kendisi de söylemişti bunun kabul edilir bir tarafı yoktu. Gözyaşlarımı sildim ve ayağa kalktım. Estella da uyumamıştı dönüp bam baktı ona gülümsedim ve dedim ki:
"Uykun var mı?" bana gülümsedi ve kafasını hayır anlamında salladı, ne istediğimi anlamıştı.

   Birimiz üzgün olduğunda hep böyle yapardık. Saatlerce film izler, acur cubur yer ve üzgünlüğümüzü unutana kadar eğlenirdik. Bu gece de böyle olacaktı. Damon'ın söyledikleri kafamdan çıkar mıydı bilmiyorum ama bunun acısını taşımayacaktım. Onunla sonra konuşmaya karar vermiştim ama önce üstümdeki şoku atlatmalıydım. Beni şoka sokup yine kaçamazdı sonuçta. Ama bu gece kız kıza kafa dağıtacaktık. Estella yanıma geldi ve tekrar sıkıca sarıldık. Bizi film dolu bir gece bekliyordu.

Maidstone AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin