Allison'un gözünden
Ertesi gün ikimiz de dinlenmiş olarak kalktık. Bu hafta sonundan sonra tekrar okul temposuna dönecektik. Bu yüzden bu hafta sonunu iyi değerlendirmemiz gerekiyordu. Estella ile biraz daha Asya Asel hakkında konuştuk. Elbette hep yanında olacak ve daha çok şey yapacaktık ama hafta sonunu bizimle geçirmesi ilk adım olacaktı. 2 gün boyunca beraber olacak ve sadece birbirimize vakit ayıracaktık. Asya Asel'e haberi vermek için Estella ile odamızdan çıkıp onun odasına doğru gittik.
Asya Asel'in odasına direkt daldık. Onu biraz korkutmak istemiştik. İçeride telefonu ile oynuyormuş, biz odaya bir anda dalınca yerinden fırlamıştı. Yanına gidip Asya Asel'i tuttuğumuz gibi bizim odaya götürmeye başlamıştık. "Aa noluyor be! Beni mi kaçırıyorsunuz? Kız çekiştirmesine kolumu! Hele bir ineyim ne yapacağımı biliyorum size." diye söyleniyordu. Haklı sayılırdı ama onu böyle şaşırtmak çok daha işimize gelmişti açıkçası.
Odamıza gelince hep beraber içeri girdik ve tam Asya Asel bir şey söyleyecekken konuşmaya başladım."AlEs Oteli'ne hoş geldiniz Asya Hanım. Sizleri iki gün boyunca ağırlamak bizim için büyük bir gurur, tarif edilmez bir şereftir. Sizi şaşırtmak belki de biraz gıcıklık yapmak için sizi bu şekilde getirdik ama bu iki gün boyunca sizi mutlu etmek için elimizden geleni yapacağız, emin olabilirsiniz." dedim. Asya bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Kızı pat diye odaya getirip iki gün yanımızda kalacağını haber veriyorduk. Açıkçası bizi dövmediği için şanslıydık.
Ben bunları anlattıktan sonra Estella da yapmayı düşündüğümüz şeyleri anlatmaya başlamıştı."Şu an odada sayısız abur cubur, sevdiğimiz yiyecekler, oyunlar, filmler, bakım malzemeleri var. Bunların yanı sıra karaoke, dans yarışması gibi etkinliklerimiz için minik bir hoparlörümüz ve dedikodu yaparken yaslanmamız için bolca yastığımız var. Okul öncesi son iki günümüzü beraber geçirmek istedik. Yurtta birkaç günlüğüne farklı odada kalanlar zaten var ve geceleri fazla ses olmadığı sürece sorun etmiyorlar. Sen de bu hafta sonunu bizimle geçireceksin." Asya Asel, Estella'yı dinlerken en baştaki şokunu atlatmış ve gülümsemeye başlamıştı. Biz de bir şey demesi için ona bakıyorduk."Ee ne bekliyoruz? O zaman parti başlasın gençler!" diye bağırdı Asya Asel. Onun sözünden sonra hepimiz güldük. Anlaşılan çılgın bir hafta sonu bizi bekliyordu.
___________________
Cumartesi günü önce abur cuburlara saldırmış, bolca muhabbet etmiş, hem kutu oyunları hem İnternet üzerinden oyunlar oynamış, film/dizi izlemiş son olarak da bakım yapıp yatmıştık. Yattığımızda saat sabah 03.30'a geliyordu.
Geç saatte yatmamıza rağmen bugünün de eğlenceli geçeceğini bildiğimiz için erken kalktık. Önce kahvaltımızı yaptık. Sonra tekrar odaya dönüp saatlerce karaoke ve dans yarışmaları yaptık. Bir süre sonra dans etmekten yorulup kendimizi yataklara atmıştık. Bir süre dinlenip tekrar ayağa kalktık. Üçüzümüz de enerji patlaması yaşıyor gibiydik. Çeşit çeşit kıyafetler giyip bolca fotoğraflar çektik. Hem kıyafetlerimizi yorumlamış hem de farklı şeyler giyinip ünlüleri taklit etmiştik. İnternet üstünden alışveriş yapmış sevdiklerimize hediye almıştık. Geceye doğru son bir film daha izlemiş ve bu dolu dolu geçen iki geceyi bu şekilde bitirmiştik.
Yarın okul olduğu için düne kadar erken yatmıştık. Asya Asel bu gece de bizimle kalacaktı. Yatağıma girdiğimde Asya Asel'e baktım. Gerçekten mutlu gözüküyordu. Bu iki gün ona cidden iyi gelmiş olmalıydı.
Sabah kalktığımızda hava yeni aydınlanmıştı. 9 günlük aranın ardından tekrar okula dönüyorduk. Bu kadar eğlenip dinlemekten sonra okula gitmek benim için gerçekten zor olacaktı. Kızlar ile hazırlanmaya başladık. Damon'ı iki gündür görmemiştim. Hafta sonu biraz mesajlaşmıştık ama kızlarla vakit geçirdiğim için uzun süre konuşamamıştık. O yüzden okulu çok özlemesem de onu göreceğim için heyecanlıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maidstone Academy
Teen FictionFarklı ülkelerden gelen yüzlerce öğrencinin buluştuğu, İngiltere'de bulunan ve uluslararası bir akademi olan "Maidstone Akademisi''nde geçen bu hikayemizde 4 tane ana karakter vardır. 4 ana karakter 4 farklı kişi tarafından kaleme alınıyor ve farklı...