Perla'nın ağzından
"... ve bu yarışma onlar için büyük bir fırsat olabilir. İyi değerlendirmemiz lazım. Öncelikle bir konuşmacı bul. Diksiyonu düzgün biri olsun. Film kulübünden de birini seç. Videonun edit işlerini de o ayarlar," dedi Bay Fabron. Dediği her şeye kafa sallıyordum.
Okulumuz, müzik grubunun uluslararası bir müzik yarışmasına katılmasını istiyordu. Bu onların keşfedilmesi için büyük bir şanstı.
Bay Fabron konuşmasını bitirince toplantı salonundan çıktım ve gruptan birilerini görmek umuduyla koridorda ilerledim. Sınıfından çıkan Jamie'yi görünce hızlı adımlarla yanına ilerledim.
Ona seslenince olduğu yerde durdu ve bana doğru döndü. Selam verip biraz konuştuktan sonra ona yarışmadan bahsettim. Bu konuya sıcak bakmış gibi gözüküyordu. Diğer grup üyelerine de haber vermesini ve öğle arasında Bay Fabron'un yanına gitmelerini söyledim.
Onun yanından ayrıldıktan sonra kütüphaneye doğru ilerledim. Okulda konuşma hazırlayacak ve diksiyonu en düzgün kişi bana göre David'di. Kütüphaneye girdikten sonra görevlinin yanına ilerledim ve David'in burada olup olmadığını sordum. Tarih kitaplarının bulunduğu yerde olduğunu söyledi.
Sessizce oraya gittim ve David'i önündeki kitabı karıştırırken gördüm. Yanındaki sandalyeye yavaşça oturdum. Başını kaldırdı ve beni görünce gülümsedi. Onunla bir şey konuşacağımı söyledim. Kitabı masada bıraktı ve kütüphaneden çıktık.
Ona okulun müzik grubunun bir yarışmaya katılacağını ve grubu tanıtacak bir konuşmacıya ihtiyaç duyulduğunu söyledim. Ensesini kaşıdı. "Çok isterdim fakat şu an başka bir projede de görevliyim," dedi üzgünce. "Hadi ya... Peki önerebileceğin biri var mı?" diye sorduğumda biraz durup düşündü.
"Aslında var. Birinci sınıflardan ama diksiyonu çok düzgün bir kız. Adının Allison Sánchez olması lazımdı." "Eğer ona haber verirsen çok sevinirim. Bir de yanına yardım edecek biri de bulursa çok iyi olur. Tek başına halletmesi zor olabilir." Kafasıyla onayladı ve vedalaştıktan sonra tekrar kütüphaneye girdi.
Ben de telefonumu çıkarıp Lee Seong'a mesaj attım. 'Sana işim düştü. Film kulübünden birilerini ayarlar mısın?' yazdım ve kısaca yarışmadan da bahsettim. Birkaç dakika sonra 'Tamam, hallettim say' yazmıştı. Şimdilik yapmam gereken her şeyi yapmıştım.
Estella'nın Ağzından
Okul çıkışı Allison'un kütüphane başkanıyla işi olduğu için yurda tek başıma döndüm.Asel Lee Seong ile birlikteydi.Ben de üstümü değiştirip dışarı çıktım.Gidip bir kafeye oturdum.Kendime çay söyledikten sonra Allison'a konum atıp "Oturuyorum gel."yazdım.15 dakika sonra mesajıma geri döndü "10 dakikaya oradayım.Sana anlatacaklarım var."yazdı.On dakika geçmeden geldi.Yüzünde bir gülümseme vardı.Heyecanlı görünüyordu.Üstündeki montu çıkararak karşımdaki sandalyeye oturdu."Ee anlat bakalım.Bu ne mutluluk bu ne heyecan?"diye sordum.Heyecanlı bir şekilde "Hani bizim okulun müzik grubu var ya onlar bir yarışmaya katılacaklar.Yarışma iki bölümden oluşuyor.İlk aşama yurtiçi ikinci aşama uluslararası.Tabii kendi aralarında yine bir sürü aşamaya ayrılıyor.Eğer İngiltere'de dereceye girerlerse uluslararası olana katılabilecekler."dedi.Hala bunları bana neden anlattığını anlamamıştım."Ve bir temsilci tarzı bir şeye ihtiyaçları var okul temsilcisi bizim kulüp başkanına söylemiş.Fakat David başka bir projede olduğu için çıkışta bana bunu yapıp yapamayacağımı sordu.Ben de kabul ettim.Hem bu bana akademik puan olarak yansıyacak.Fakat David tek başıma zor olabileceğini söyledi."dedi.Ve bana bakmaya başladı."İstiyorsan yardımcı olurum Allison."dedim.Allison sevinmiş görünüyordu."O zaman harika.Yarın okul çıkışı boşsun değil mi?"diye sordu."Okul çıkışından sonra 1-2 saatlik bir boşluğum var.Sonrasında yüzme kulübüne gitmem gerekiyor."dedim.Gülümseyerek "Tamam o zaman yarın okul çıkışı grupla görüşüp detayları öğrenelim."dedi."Tamam ama ben tam olarak ne yapacağımızı anlamadım."dedim."Kayıt işlemleriyle,tanıtım videosuyla,promo konuşmasıyla falan uğraşırız sanırım.Detayları yarın öğreniriz."dedi. Başımı sallayarak onayladım."David'ten Jamie'nin numarasını aldım.Ona yazdım yarın okul çıkışı müzik kulübü boşmuş.Okul çıkışı oraya gideriz."dedi."Tamamdır."dedim.Biraz daha oturduktan sonra kalktık.Yolda giderken Allison'un telefonu çalmaya başladı.
Arayan kişi Damon'dı.Allison gülümseyerek onunla konuşurken.Tek başıma yürümekten sıkıldığım için ona ters ters bakmaya başladım.Benim bakışlarımı farkedince telefonu kapatıp cebine koyarak benimle yürümeye devam etti.Üstümüzü değiştirip yemeğe gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maidstone Academy
Teen FictionFarklı ülkelerden gelen yüzlerce öğrencinin buluştuğu, İngiltere'de bulunan ve uluslararası bir akademi olan "Maidstone Akademisi''nde geçen bu hikayemizde 4 tane ana karakter vardır. 4 ana karakter 4 farklı kişi tarafından kaleme alınıyor ve farklı...