Chapter 27

6 2 0
                                    

Estella'dan
Allison beni kaldırarak bana anlatacakları olduğunu söyledi. Dışarı çıkmak için hazırlanıyordu her zamanki neşesiyle. Bana Damon ile arasında bir şeyler olduğundan onunla dışarı çıkacağından bahsetti. Allison'un mutlu olması beni mutlu ederdi ama onun üzülmesini hiç istemiyordum.O çocuğun Allison'u üzmesi ihtimali bile beni geriyordu. Fakat Allison'a bir şey söyleyip hevesini kaçırmak istemedim.O gittikten sonra Asel'in odasına gittim. Ama içeride değildi çok şaşırtıcı değildi bu durum. Son günlerde tek bir kişinin yanındaydı zaten.

Odama dönerek bilgisayarda biraz vakit geçirdim. Aynı zamanda aklım sürekli Allison'daydı. Bir şey olmasından korkuyordum sürekli arayarak onu darlamak da istemiyordum. En sonunda Allison gelmişti. Gelir gelmez üstüne atlayarak neler olduğunu sordum. Hoş bir akşam geçirmişti en azından mutlu geçmişti onun için. Bana hediye almıştı. İşte bu da beni mutlu etmişti. Bana güzel bir fosforlu kalem seti almıştı. Böyle kalemlere bayılıyordum. Biraz konuştuktan sonra yattık.

Ertesi sabah okula tek gitmiştim. Allison kütüphanede işi olduğunu söyleyip erkenden gitmişti okula. Asel ise Seong ile beraber gidecekmiş. Beraber gitmeyi teklif etti ama onları tek bırakmak daha iyi olur diye düşündüm. Okul kavgadan sonra çok sessizleşmişti. Bugünkü dersler güzel sayılırdı. 5.ders bitimine kadar sınıftan dışarı çıkmadım. Canım kimseyi görmek istemiyordu. Allison teneffüste kütüphaneye gelmemi istedi. Bana bir kitap verecekmiş. Sanki alıp getirse olmuyor muydu ki?

Planım hemen kitabı alıp tekrar sınıfa geçip kafamı gömüp günün bitmesini beklemekti. Allison ile kütüphaneye indim ve dediği kitabı verdi. Bu kitabı okumam konusunda çok ısrarlıydı. Kitabı alıp hemen merdivenlere yöneliyordum ki yanımda birinin benimle beraber yürüdüğünü gördüm. Yüzüne doğru baktığımda bu kişinin Alex olduğunu gördüm. Hakkındakileri öğrendikten sonra artık hiç tahammül edemiyordum.

Durup sıkılmışçasına bir nefes vererek "Kavga edecek havamda değilim."dedim. "Kavga etmek için gelmedim zaten."dedi. Anlatması için yüzüne bakıyordum. Bir süre durduktan sonra "Her şeyin fazlası zarar verir."dedi. Ne demeye çalışıyordu bu? "Neyi kastediyorsun açıkça konuşsana."dedim. "O sevgilin veya arkadaşın olacak kişi dün okula gelip benimle konuştu."dedi. Hemen atlayarak üstüne basa basa "Arkadaşım."dedim. Devam etmesini beklerken "Yine sorun çıkartmaya yer arıyordu.İçinde bu kadar öfke ve hırs birikmiş birini görmedim."dedi.

Tam devam edecekken merdivenlerden inen Perla'yı gördüm.İyi görünmüyordu.Hem de hiç iyi görünmüyordu.Burnu kanıyordu! Bir anda üstüme doğru yığılıverdi.Bir anda üstüme düşünce dengem sarsıldı fakat toparladım.Resmen bayılmıştı.Burnu kanamaya devam ediyordu.Alex bir an bana baktıktan sonra elinde tuttuğu kağıtları bana uzatarak "Şunları tut. " deyip kafasını çok sarsmadan Perla'yı kucağına aldı. Tüm koridor olanları izliyordu. Hızlı hızlı revire doğru ilerlemeye başladık. Perla'ya bir şey olması beni endişelendirmişti.Revire vardığımızda Perla'yı yavaşça sedyeye yatırdı ve geri çekildi. O da şaşırmıştı her şey bir anda gelişmişti. Doktor Perla'yı kontrol ederken Damon içeri girdi korkmuş görünüyordu.

Arkasından içeri Allison girdi.Damon öğrendiğinde yanında olmalıydı.Doktor muayene ettikten sonra koluna bir serum taktı.Yarım saate uyanabileceğini söyleyerek çıktı.Kimse odadan çıkmadan yarım saat boyunca bekledik.Kimse hareket etmiyordu bile Perla'nın gittikçe azalan serumunu izliyorduk. Yarım saatin ardından doktor gelerek Perla'yı kontrol edip "... tansiyonu düşmüş. Korkulacak bir şey yok. Siz yine de hastaneye götürüp kontrollerini yaptırın. Geçmiş olsun." dedi. Alex bunu beklermişçesine soğuk bir şekilde "Geçmiş olsun."diyerek çıktı. Perla gözlerini sonunda tamamen açmayı başarınca bana " Sen iyisin değil mi? Üzerine düşmüş bulundum kusura bakma" dedi. Gülümseyerek "Sorun değil, başını yere vurmadın iyi ki." dedim. "Evet, o yüzden teşekkür ederim" dedi. "Önemli değil" dedim gülümseyerek. Önüme döndüğümde Alex'in verdiği kağıtların hala elimde olduğunu farkettim.Üstünde bazı karalanmış yerler notalar ve şarkı sözleri vardı.Sanırım bunun üstünde çalışıyorlardı.Özeline girmek istemediğim için detaylıca bakmadım.

Maidstone AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin