Chapter 42

4 0 0
                                    

Allison'un gözünden

Damon'ın bana yaşadıklarını anlatmasından birkaç gün geçmişti. Damon, Lee Seong ile yaptığı küçük bir evde kalmaya karar vermişti. Çünkü babasını görmek istemiyordu, okula da gelmemişti. Onunla sık sık konuşuyordum. Babası ile arasındaki meseleye karışamazdım ama okula gelmesi gerekliydi. "Şu an kendimi hazır hissetmiyorum Allison ama söz kendimi toparlayınca geleceğim." demişti.

Kabul etmek zorunda kalmıştım. Perla'dan da bahsetmiştik biraz. Perla, Damon ile kalmak istemiyordu. Ona da hak veriyordum. Kısa süreliğine uğramıştım o eve ve gerçekten çok soğuktu. Hem Perla bile babasının yaptıklarını çok umursamayıp babası ile kalıyorsa Damon da kızgınlığını atınca büyük ihtimal babasının yanına dönecekti.

Bunların dışında Asya ve Estella da bana neler olduğunu sormuştu. Önce beni ağlarken kısa süre sonra mutlu bir halde görmüşlerdi. Damon ile bir şeyler yaşandığını biliyorlardı ama onlara Damon'ın sorunlarını anlatamazdım. Bu yüzden onları geçiştirdim, ufak ilişki sorunları demiştim sadece.

Bu günlerin ardından sıradan bir okul günü sonunda kulübe gitmiştim. Estella ve Asya çıkmıştı. Kulüpteki işlerimde bana David de yardım ediyordu. Damon okula gelmediği için onun da kulüp işlerini çoğunlukla ben hallediyordum. "Hastalığı ağır geçiyor, çok soğuk kapmış." diyordum soranlara da.

David işlerim bitmek üzereyken yanıma gelmişti. Bir şey söyleyecek gibi duruyordu. "Allison belki duymuşsundur, okulumuz bir müzik yarışmasına katılacak. Önce İngiltere'de eğer bu aşama geçilirse de Uluslararası yapılacak bir yarışma. Çok önemli bir yarışma ve bazı yapılması gereken işler var. Mesela grubun bir konuşmacıya ihtiyacı var. Bu konuşmacı aynı zamanda bazı evrak işlerini halledecek, grubun promo videosu ve makalesinde yardımcı olacak. Bu video işinde film kulübünden bir arkadaş da size yardımcı olacak. Kalan işler için de yanına bir yardımcı alabilirsin. Perla bana yarışmayı haber verdi ve aslında konuşmacının ben olmasını istedi ama bu aralar çok meşgulüm. Senin diksiyonuna ve çalışkanlığına güveniyorum. Bu teklifi kabul eder misin?"

Bir anda öyle çok bilgi dolmuştu ki kafama, birkaç saniye duraksamıştım. Öncelikle yarışmayı ilk kez duyuyordum ama David'in anlattıklarına bakılırsa yarışma gerçekten önemliydi. Böyle bir yarışmaya bizim okuldan katılabilecek tek grup vardı. Alex ve arkadaşları...

Çok başarılı olduklarını düşünüyordum ve yarışmada iyi yerlere gelme ihtimalleri yüksekti. Ancak katılacak olanların onlar olduğundan emin olmam lazımdı. "Bizim okuldan katılacak olanlar Alex ve arkadaşları mı?" "Evet, onlardan başkasının katılması mantıksız olurdu zaten." Kafamı salladım onaylarcasına. David bir bilgi daha verdi bana. "Neredeyse söylemeyi unutuyordum, bu işlerde uğraşan herkes akademik anlamda artı puan kazanacak. Genel nota etkisi iyi olacaktır."

Bunu duyunca fikre olan yatkınlığım arttı. Ben de kabul ettim. Aklıma Damon ile Alex'in pek iyi anlaşamaması geldi. Ancak bana artı puan sağlayacak bir işti ve ben sadece bir müzik grubuna yardım edecektim. Damon'ın da bunu sorun edeceğini düşünmüyordum. David bana Jamie'nin telefon numarasını vermiş, evrakları almam gereken zamanı da söylemiş yanımdan ayrılmıştı. Ben de toparlanırken Estella'nın bana attığı mesajı görmüştüm. Bir kafenin konumuydu. Hemen mesajına geri dönüp okuldan ayrıldım.

David bir yardımcı seçebileceğimi söylemişti. Aklıma gelen ilk isim Estella idi ama müsait mi değil mi emin olamıyordum. Ona soracaktım. Kafeye vardığımda selamlaştık. Biraz konuştuktan sonra ona yarışma olayını anlattım. "Ben sana yardımcı olurum." demişti. Bunu söylemesi beni mutlu etmişti. "Peki yarın okul sonrası boş musun?" dedim. Grup ile konuşmamız gerekiyordu. "Okul sonrası bir iki saat boşluğum var. Sonra yüzme kulübüne gideceğim." dedi. Biraz daha konuştuk ve ona iyice ayrıntıları anlattım.

Maidstone AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin