Chapter 15

15 3 0
                                    

Estella'nın ağzından

Partiden sonraki gün derslerin hızı biraz daha artmıştı.Okul aynı zamanda bizen bir klüp seçmemizi istiyordu.Etkinliklere katılım önemli olduğundan en aktif olacağım klübü seçmeliydim.

Allison kitaplara olan büyük ilgisinden ötürü Kütüphane Klübünü seçeceğini söylüyordu.Ben ne seçeceğimi hala bilmiyordum.Bildiğim kadarıyla bir şeye yeteneğim veya özel bir ilgim yoktu.Allison'a ne yapabilirim diye sorduğumda bana klüp başkanlarıyla görüşüp klüpte yapılacakları veya görevlerin neler olduğunu sorabileceğimi söyledi.

Gerçekten mantıklı bir fikirdi.Öğle arasında Perla'dan klüp başkanlarının adını ve sınıflarını aldım.Bana bunlarla ne yapacağımı sorar gibi bakıyordu.Ama bir şey sormamıştı.

İlk olarak spor klüpleriyle ilgilenen kişinin yanına gittim.Bizden iki yaş büyük hoş esmer bir kızdı.Spor klübü içinde bir sürü dal vardı.Hepsi için efor ve zaman gerekiyordu.Baya aktif olduklarını öğrenmiştim.

Biraz daha bilgi aldıktan sonra sanat kulübüyle ilgilenen çocuğun yanına gittim.O da bir sürü dal içerdiğini söyledi.Kütüphane de onlardan biriymiş.

Burada da ilgimi çok çeken bir dal olmamıştı.Yazılım ile ilgili olana hiç gitmemiştim bile.Başaramayacağımdan çok emindim.En azından diğerlerini deneyebilirdim.En son olarak da müzik kulübünün başkanına gitmeye karar verdim.Müzik klübünün başkanı Matt'di.Aynı zamanda okulun müzik grubundaydı.

Sınıfına gittiğimde onu bulamadım.Sınıf arkadaşlarından birine sorduğumda "Kesin yine odada prova yapıyorlardır."dedi.Üst kata çıkıp kapıyı tıklatıp bekledim.İçeriden ses gelmeyince bir kere daha tıklattım.

En sonunda biri kapıyı aralık yaparak "Efendim?Bir sorun mu var?"diye sordu.Kafamı kaldırıp baktığımda konuşan kişinin Alex olduğunu gördüm.O da beni görünce şaşırmıştı."Matt'i çağırır mısın?"dedim.Şaşırdığını belli etmemeye çalışarak "Tamam."dedi ve içeri girdi.Ardından Matt dışarı çıktı.

Matt'e gülümseyerek "Merhaba ben Estella.Bu sene kulüp seçmemiz gerekiyor bende biraz araştırmak istedim.Kulüp başkanı olduğun için senden biraz bilgi almaya geldim."dedim.Matt girişken ve sıcak bir insandı.Gülümseyerek "O zaman sana biraz bilgi vermem gerekiyor.Açıkçası müzik kulübüyle çok ilgilenemiyorum.Diğer kulüplere daha az aktifiz o yüzden.Kendi grubumuza daha çok fazla vakit ayıyoruz."dedi.

Başımı sallayarak devam etmesini berken kapı açıldı.Ve Alex dışarı çıktı bizim olduğumuz yere geldi.Matt'e bir şey diyeceğini düşünmüştüm.Ama bir şey demeden durdu.Niye gelmişti bu o zaman?Dikkatimi tekrar Matt'e verdim."... yani müziğe biraz da olsa ilgin varsa seni klübümüze bekleriz.Çok aktif olmadığımız için çok sıkıntı yaşamazsın.Ama garanti veremem zor gelirse bana kızma."diyerek gülümsedi.

Bende ona gülümseyip tam teşekkür edecekken Alex yandan " Müziğim 0 dememiş miydin?"diye laf sokarcasına sordu.Ne cevap vereceğimi bilmiyordum.Birkaç saniye ona baktıktan sonra Matt'e dönerek "Çok teşekkür ederim.Umarım bir karar verebilirim artık."dedim.

Gülümseyerek "Rica ederim bir şeye ihtiyacın olursa müzikle ilgili veya başka şeyle ilgili gelip sorabilirsin."Matt'e bakarak "Tekrar teşekkür ederim bu arada dün akşam çok güzel çaldınız."dedim.Matt tam ağzını açacakken Alex"Teşekkür ederiz"dedi üstüne basa basa.Ona söylemediğim çok belliydi.Sürekli laf sokarcasına davranmasına gerek yoktu.Ona gözlerimi devirerek gittim.

Müzik seçmeyeceğim belli olmuştu.En azından seçeneklerim azalmıştı.Öğleden sonraki dersler çok hızlı geçmişti.Okul çıkışı hemen gelmişti.Allison bir işi olduğunu söylediği için Timothee ile birlikte çıktık.Biraz yürüdükten sonra

Çıkışta içimde kalan biraz rahatsızlık duyduğum bir şeyden ona bahsetmek istedim."Bak sana bir şey soracağım ama yanlış anlamak yok tamam mı?"dedim."Tamam"dedi."Bugün sınıfa konuşurlarken senin ve benim adımın geçtiğini duydum.Acaba bizi yanlış anlamış olabilirler mi?"dedim.

Sıkıntılı bir nefes vererek "Yanlış bir şey yapmadık Estella yapmış olsak öyle bir şey olsa bile bu kimseyi ilgilendirmez.Her şeye anlam yükleyerek böyle dedikodu çıkaran insanları takmamalısın."

Hafif gülümseyerek "Evet haklısın."dedim.Gergin bir şekilde konuşmaya devam etti "Ama eğer sen rahatsız oluyorsan uzak durabiliriz.Diğerlerinin fikri önemli değil ama sen öyle düşünüyorsan araya mesafe koyabiliriz."dedi."Hayır onu demek istemedim rahatsız olmuyorum.Seninle güzel vakit geçiriyoruz."dedim.Rahatlamış gibi bir nefes vererek "Buna sevindim."dedi ve gülümsedi.

Yolun devamı eğlenceli geçmişti.Yurda vardığımda verilen ödevlere biraz bakıp telefonda vakit geçirdim.Ardından Allison beni dışarı çağırarak "Biri seninle konuşmak istiyor."dedi.Şaşırmıştım koridorda beni bekleyen kişi Asya Asel'di.Biraz gergin görünüyorsun benden ilk gün için özür diledi.Cidden şaşırmıştım hiç beklediğim gibi biri değildi.

İyi bir insana benziyordu ve komikti de.Onunla konuştuktan sonra tekrar içeri girdim.Ardından yemekhaneye indik akşam yemeği için.Allison ile otururken Allison masamıza Asel'i çağırdı.Sanırım mutlu olmuştu.Beraber güzel bir akşam yemeği yedik fakat benim kafam biraz karışıktı.

Maidstone AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin