Allison'un gözünden
Estella ile geçirdiğimiz eğlenceli günün ertesi günü Asya Asel pastayla odada ben ve Estella'yı karşılaşmıştı. Estella bunu görünce daha da çok sevinmişti. O gün üçümüz pastayı gömmüş ve saatlerce film izleyip dans etmiştik.
Ama o gün Asya Asel de saklamaya çalışmasına rağmen biraz üzgünlük sezmiştim. Hepimiz yatmaya hazırlanmış Asya Asel de tam odasına gidecekken onu durdurmuştum. "Asya, iyi misin? Niye bilmiyorum ama sanki biraz üzgünsün gibi hissediyorum. Bir sorun varsa bize hiç çekinmeden anlatabilirsin." dedim. Asya Asel bunu söylememi beklemiyordu, bir an saklamaya çalıştığı üzüntüsünü çok daha iyi görmüştüm. "Sadece biraz yorgunum. Sorun yok." dedi ve hızlıca odasına gitti. Ona tekrar soracaktım, umarım çok kötü bir şey olmamıştı.
3 AY SONRA...
3 ay hepimiz için yoğun çalışmalarla geçmişti. Sınavların zorlu olacağını hocalar bize ima etmişti. Tabi biz de elimizden geldiğince uğraşmıştık. Bazen Estella, Asya Asel'le bazen de Damon ile beraber çalışmıştık. Sınav haftası geldiğinde ise heyecan artmıştı. Özellikle ben de dahil birinci sınıf öğrencilerinin...
Yorucu bir süreçti ama çalışmalarımızın sonucunu aldığımıza inanıyordum. Hepimiz ortalamanının üstünde notlar almıştık. O kadar yorulduktan sonra istediğimiz notları almanın verdiği huzur çok ayrıydı.
Okul da genel olarak notların iyi olmasından dolayı mutlu olmalıydı ki bize kar tatili sürprizi yapmıştı. Glenshee Kayak Merkezi'nde bir haftalık tatil fikri tüm öğrencileri çok mutlu etmişti. Okul bu tatil için çokça bütçe ayırmış olmalıydı çünkü bizim yapacağımız tek şey eşyalarımızı ayarlamaktı. Her şeyi okul karşılıyordu. Aynı zamanda sınavların bir kısmı yılbaşına denk geldiği için bu tatil bizim yılbaşı hediyemiz de sayılırdı.
Yurda döndüğümüzde herkes hazırlanma telaşına girmişti. Estella ve ben de onlardan farksızdık. İngiltere dışında kar tatiline ilk kez çıkıyorduk. Ben yine istemsiz telaş yapmıştım. "Estella bir şeyi unutmayız değil mi? Unutursak orada bulamayız. Bir daha kontrol edelim." "Allison telaş yapacak bir şey yok. Rahatla ve yapacağımız tatili düşün." Estella haklıydı. Sakinleştim ve yatağıma uzandım. Tatili sabırsızlıkla bekliyordum.
____________________
Uçağa binmiş kalkmasını bekliyorduk. Bir yanımda Estella ve Asya Asel, diğer yanımda ise Damon vardı. Damon'ın elini tutmuştum. En son çocukken İspanya'dan İngiltere'de taşındığımız zaman binmiştim uçağa. Kısacası yıllar geçmişti üstünden. Bu yüzden biraz gergin hissediyordum. "Gergin misin sen biraz?" dedi Damon. Kafamı evet anlamında salladım. Tuttuğu elimi sıktı güven etmek istercesine.
Ona gülümseyerek bakarken Estella diğer yandan koluma dokunmuştu. "Bari uçakta iken flörtleşmeyin. Yol boyunca sizi dinlemek istemiyorum" dedi ona döndüğüm zaman. Asya Asel gülmüştü. Asya Asel ve Lee Seong bir arkamızda oturuyorlardı. Estella ona dönüp ters ters baktı. Şaka yapıyordu elbette ama istediği zaman öyle bir role bürünüyordu ki gerçekten kızgın zannediyordunuz. "Gülün siz tabi. Kaldım iki çiftin arasında. Nereye dönsem aşk görüyorum, başım döndü resmen!" Asya da ben de diğer yolcuları rahatsız etmemek için sessizce kıkırdamaya çalışıyorduk. Sonunda Estella da dayanamayıp gülmüştü.
Uçak bir süre sonra yavaşça havalanmıştı. Yolculuk boyunca bazen hostes gelip "Bir isteğiniz var mı?" diye sormuş; biz de kahve, kanepe ve su dışında bir şey almamıştık. Bir süre sonra gözlerimin kapandığını hissetmiştim. Son hatırladığım şey Damon'ın kafamı omzuna yatırdığıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maidstone Academy
Teen FictionFarklı ülkelerden gelen yüzlerce öğrencinin buluştuğu, İngiltere'de bulunan ve uluslararası bir akademi olan "Maidstone Akademisi''nde geçen bu hikayemizde 4 tane ana karakter vardır. 4 ana karakter 4 farklı kişi tarafından kaleme alınıyor ve farklı...