Estella'dan
Snowboard tahtamla birlikte Allison'un yanına gittim. Bana sanki kızgın gibi bakıyordu. Gerçek mi şaka olduğunu anlamak için yüzüne baktım. En sonunda dayanamayarak ikimiz de güldük. Akşama kadar yarış yaparak kaydık.
Akşam yemeğine yakın otele geçtik. Yemek sırasında "Bu akşam kulübe gidelim mi?" dedim. Allison alaycı bir şekilde "Dün içtiklerin yetmedi mi kız? Başımıza alkolik kesilme sonra." dedi. Masanın altından cimcik atarak onu susturdum. Diğerleri de düşünmeye başladılar. "Hem güzel canlı müzikler de var, havamız değişir."dedim. Ve herkes kabul etti. Aslında canlı müziği berbattı önceki günlerde. Bugün bizim okuldakiler çıkacağı için öyle demiştim umarım beni yanıltmazlardı.
Yemekten sonra hazırlanıp kulübe indik. Bu arada Damon ve Lee Seong ile de buluşmuştuk. Keşke onlara söylemeseydim diye geçirdim içimden. Sürekli yan yana olmaları beni sıkıyordu. Bizim okuldan da birçok kişi buradaydı. Sanırım her gün geliyorlardı buraya.
Onların yanına doğru ilerleyip oralarda bir yere oturduk. Bu sefer hafif bir şeyler almıştık. Biraz oturduktan sonra canlı müziğin yapılacağı anonsu yapıldı. Sonra sahneye çıktılar. Onlar çıkınca herkes bir anda o tarafa döndü. Ve söylemeye başladılar. Birkaç tane bildiğim şarkı söylediler.
Dans ediyor bazen de onlara eşlik ediyorduk. Tekrar sahneye baktığımda göz göze geldik. Bir süre baktıktan sonra gözlerini başka yere dikti.
Ardından yeni bir şarkıya geçtiler fakat bunları bilmiyordum. Son söyledikleri şarkıları hiç bilmiyordum. Gece sonuna kadar sahneden hiç inmediler. Son şarkılarını da söyledikleri zaman çok büyük bir alkış koptu. Buna şaşırmış görünüyordu.
Diğerleri bekliyor gibiydi ama o şaşırmıştı. Matt bizim tarafa doğru yürüyünce Nick ve Jamie de onu takip etti. Alex buraya gelip gelmemekle biraz tereddüt etse de sanırım buraya gelmekte karar kılmıştı. Hepimiz onları tebrik ettik.
Çok güzel bir gece olmuştu. Harikaydılar. Cidden yetenekliydiler. Ve birlikte çok uyumluydular. Birkaç dakika sonra ayağa kalkınca Allison merak edip bir şey olup olmadığını sordu. Hesabı ödeyeceğimi söyleyerek barmenin olduğu yere doğru ilerledim.
Barmenin hesap yapmasını beklerken Alex'in de buraya yaklaştığını gördüm.Bar masasına yaslanarak barmenden bira istedi.Sonra bana döndü.Yüzüne biraz baktıktan sonra "Otel müzik seçimlerini iyileştiriyor sanırım.Çok uyumlu ve güzel çaldınız."dedim."Sanırım öyle oldu.Teşekkür ederiz.Bu sefer bunu direkt bana demen şaşırtıcı."dedi.
İlk başta anlayamasam da sonradan Matt'den bilgi almaya çalışırken Matt'i tebrik ettiğim fakat Alex'in atlayarak cevap verdiği aklıma geldi.Yine laf sokmaya başlamıştı.Merakıma yenik düşerek "Çaldığınız son şarkılar çok güzeldi.Onlar kimindi?"diye sordum.Gülümseyerek "Bizim."dedi.
Şaşırmıştım "Ciddi misin?Sizinkiler başta söylediklerinizden de iyiydi.Yayınlamayı düşünüyor musunuz?Bence kesinlikle yayınlamalısınız."dedim. "Bilmiyorum ben çok yayınlama taraftarı değilim.Diğerleri de albüm tarzı bir şey yapabileceğimizi okulun da destek vereceğini düşünüyor ama ben yayınlamayı düşünmüyorum en azından şimdilik."dedim."Neden?"diye sordum."Yeterince iyi değiller.Hem daha çok erken gibi iki üç şarkıyla yükselip yere çakılmamızı istemiyorum."dedi."Bence hem anlamlılar hem de kulağa hoş geliyorlar.Hatta sizin gruptan birinin böyle şarkılar yazmasına şaşırdım."dedim. "Aslında Jamie tam aşk adamıdır hatta bu yüzden ona çok şaşırıyorum."dedi."Bunları Jamie mi yazdı?"diye sordum."Onun yazdıkları da var ama bunlar düşündüğün gibi biri için yazılmış özel şarkılar değil.Öylesine yazıldılar."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maidstone Academy
Novela JuvenilFarklı ülkelerden gelen yüzlerce öğrencinin buluştuğu, İngiltere'de bulunan ve uluslararası bir akademi olan "Maidstone Akademisi''nde geçen bu hikayemizde 4 tane ana karakter vardır. 4 ana karakter 4 farklı kişi tarafından kaleme alınıyor ve farklı...