Každý den byl stejný,jako ten předešlý. Nic nového,vše při starém. Nebo to možná bylo ještě horší? Nevím,všechno mi přijde na nic,bez chuti a bez života. Stala jsem se loutkou. Volný čas jsem trávila buď to u Horanů a nebo doháněním učiva,na které jsem kašlala. Na kluky jsem neměla čas,nebo bych možná i měla..ale.. Ale nic. Nevšímali si mě.
Ať uż na chodbě,tak ve třídě. Přehlíželi mě,jako bych tam nebyla a nebo na mě chtěli zapomenout. Sama nevím,co Harry se Zaynem řekli ostatním. Asi pravdu,ikdyž byla tak hnusná.
Čas ve škole jsem tak nějak přežívala s Betty,která se snažila chovat,jako by nic. Pro mě ale nebyla důležitá jak ona,tak vše okolo. Táta se choval neutrálně a já se ho snažila napodobovat. Nedávat na jevo emoce,ani myšlenky a city. Byla jsem doopravdy jen obyčejná zkurvená loutka.
***
,,No a za jak dlouho by jste si to tak představovali?" promluví na mě milý hlas paní Horanové,která nahlíží do svatebních katalogů,za účelem najít dobré šaty.
,,Nikdy" zašeptám ,,nevím,co myslíš Nialle?" zeptám se rychle,abych po své první odpovědi zametla stopy. ,,Mě je to vcelku fuk" zvednu hlavu k Niallovi,který sedí vedle paní Horanové na sedačce a zkoumá mě pohledem.
,,Co nejdřív" odpoví jistě ,,do měsíce určitě" dodá,přičemž se mi zabodává pohledem ještě hlouběji pod kůži. ,,Ale tak,aby bylo vše dokonale připravené" pyšně se pousměje. Je až překvapivé,ajk se mi za tu dobu zhnusil.
,,No dobrá" usměje se nic netušící Niallova matka ,,všechno hezky připravíme,aby to bylo vhodné a přitom krásné" radost je na ní přímo viditelná ,,chcete pozvat někoho ze školy?"
Rychle zvednu pohled k Niallovi,který se ušklíbne. ,,Možná pár kámošů,ale nechci to přehánět" informuje nás a napije se ze sklenky před sebou. ,,Co ty,lásko?" jeho hals je jako jed.
,,Nevím" zalžu,vím to přesně. ,,Asi nikoho."
,,Dobře,Nialle..kdyžtak jim to potom oznam,nebo je tam prostě pozveme" kývne paní Horanová ,,a co ty Ell? Už jsi vybírala šaty?"
,,Ne prosím,ještě jsem se k tomu nedostala" doopravdy jsem vůbec nechtěla,ale to ona neví. ,,Nechci nic kýčovitého,jen něco jednoduchého" snažím se předstírat zájem. Za celou tu dobu sezení v křesle mi to totiž moc nešlo.
,,Pak to všechno zvládnem" kývne po druhé a natočí se na svého syna s dalšími otázkami,které mi jdou jedním uchem tam a druhým ven.
***
Rychle otevřu skříňku a vytáhnu z ní sešit na výtvarku,do kterého si jen někdy zapisujeme nepotřebné obrázky z dějin umění. Zavřu jí a zamknu,potom se otočím na Bet,která něco ťuká do svého telefonu a lehce se usměju. ,,Můžeme?"
Kývne,stále se koukajíc do telefonu. Nakonec ale hlavu zvedne tak rycle,že ji pár delších vlasů spadne na čelo. Pročísne si je dozadu a zívne. ,,Jasně!"
Vyšlápneme schody do prvního patra,kde máme hodinu a rovnou otevřeme dveře,jsme tu prozatím samy. Dojdeme k našim nejlepším a nejoblíbenějším místům vzádu u okna,kam se hned posadíme.
,,Ahoj devčata,jsem rád,že jste tady takhle brzo" rychle se otočím k příčině tohohle veselého a přátelského hlasu. Patří Jackovi,který stojí mezi futry s několika obrazy v rukou a zadýchaným pohledem. Rychle vstanu a dojdu až k němu. Vezmu od něj pár obrazů a on mi poděkuje pohledem,mezitím k nám dojde i Betty,která pomáhá Jackovi s dalšími obrazy.
,,Nejsou to ty obrazy,které jsme malovali my? Ty portréty?" prohodí Bet a zkoumá daný obraz,který od Jacka převzala.
,,no,jsou to oni" kývne pyšně Jack ,,nechal jsem je vytisknout a dát do tihlech skleněných desek,vypadá to hezky." S tím musím souhlasit,dole jsme se dokonce podepisovali,takže to vypadá vážně umělecky. ,,Nechám je vystavené na chodbách školy společně s některými dalšími pracmi,klidně z jiných tříd."
,,To bude vypadat dobře" souhlasím a prohlížím si braz,který jsem od něj převzala. Je tam nějaká holka s dlouhatánskými kudrnatými vlasy a s pár pihami okolo nosu. Je až roztomilá. ,,Mohu si je prohlédnout?" poprosím a pokládám ten svůj převzaný na zem,by se opíral o zem.
,,Jistě,že ano" usmívá se Jack a pokládá zbylé obrazy na lavici. Jenže se ozve další zvuk,a to zvonění telefonu,vycházející z kamarádčiný kapsy. Rychle se omluví a vyběhne ze třídý,s mobilem u ucha. Najednou ale trapné ticho,které už bohužel nic nenarušuje. Potichu si oba prohlížíme obrazy. ,,Jsi v pořádku?"
,,Ne" odpovím klidným hlasem,i přesto,že meě jeho otátka překvapila ,,nejsem." Ruka se mi ale zastaví,když najdu jeden spodní obraz. Můj obraz.
,,Je to kvůli němu,hádám" ušklíbne se lehce Jack a hlavou poukáže na můj obraz,který teď držím mlčky v rukou. Je na něm hlava,kterou lemují kudrnaté vlasy. I přesto,že jsme to malovali černýma křídama,jsou oči té postavy velmi zajímavé. ,,Vždycky se mi ten obraz líbil,umíš hezky malovat."
,,Děkuji" ignoruji jeho zprávný odhad a dál si prohlížím obraz. Povedli se mi dokonce i ostré rysy,malování mám po mamince. Jako malou mě učila malovat,ždycky jsme spolu malovali strašně rády.
,,Nemáš vbec zač,mohla by jsi si díky tomu vybírat vysokou" navrhne mi Jack. Posadím se na lavici,takže mám jeho obličej ve stejné rovině jako ten svůj. Je totiž o něco vyšší.
,,Uvidím" kývnu,načež mi vyklouzne jedna slza. ,,Já nevím co mám dělat" vzlyknu. Během minuty je jeho tělo natisklé na tom mém a já mu brečím na rameni. ,,Pěkně jsem to pohřbila,vše,co jsem s Harrym vytvořila."
,,Jo,to vidím" poví smutně ,,je to na vás vidět" poznamená a já zvednu hlavu,takže jsou naše tváře od sebe jen pár milimetrů. ,,Ono se to časem srovná a vše bude ok" utěšuje mě,přičemž mě lehce hladí po boku. Je to příjemné,asi jsem doopravdy potřebovala útěchu a trochu něhy.
,,Ne,tohle nebude" utřu si pár nových slz ,,prostě jsem mu zalhala,ale pro jeho dobro" snažím se tím spíš hájit sama sebe,ale zní to uboze. ,,Chybí mi" kuňknu plačtivě a schovám si hlavu do jeho důlku mezi ramenem a krkem. Jsme pár minut potichu,kdy jen vzlykám a on mě lehce hladí.
,,Tyvole Harry,tady je ta tvoje bitch a lísá se k učitelovi" hnusný hlas Carol mě ale vrátí zpět do hnusné reality. Opravdu hnusné.
________________________________
Tamtadadadá,nový díl po nejkrásnějším týdnu na lyžáku^^ tak snad se vám líbí:) no,názory mi zase pište dolů do komentů,vždyť to znáte^^Ale mám tu novinku!:) u pár spisovatelů tady na wattpadu jsem viděla,že dávají svým čtenářům možnost poslat jim dopisy!:O je to sice divné,ale mě to přijde vážně moc pěkné:)) takže kdybyc někdo chtěl,tak si napište do komentů,nebo rovnou do imboxu(zpráv) a já vám ráda pošlu adresu!:) jen, kdo by chtěl! Nikoho nenutím!:) všem vám kdyžtak odpovím,když tam napíšete zpáteční adresu:)
A jinak se blíží konec tak se připravte:D^^
mějte krásně,všechny vás milujuuuuu♥
Baaaaj
ČTEŠ
Bad boy / h.s.
FanfictionPŘÍBĚH JSEM ZAČALA PSÁT, KDYŽ MI BYLO NĚJAKÝCH 12 LET. BYLO TO ČISTĚ PRO ZÁBAVU. NECHÁVÁM SI HO TADY NA PAMÁTKU. NEMUSÍTE SE ZDRŽOVAT OPRAVOVÁNÍM TĚCH CHYB CO TAM NAJDETE (A ŽE JE JICH TAM DOST), UŽ NEVIDÍM SMYSL TO NĚJAK PŘEPISOVAT. DĚKUJI :-)...