#69

6.6K 399 21
                                    

Neuvěřitelně moc děkuju za podporu a všechny ty krásné komentáře!♥ Je to vyřešené jen díky vám,děkujuu!♥ Holčina story smazala,takže jsem některým z vás nestihla poslat odkaz. Školy bylo opravdu mnoho,proto díl vychází tak pozdě! Jinak komentářů bylo hodně a opravdu mě potěšily! Děkuju,jen tak dál♥
___

Utřu si slzy,které se dostaly ven a krabičku rovnou hodím do koše,aby ji náhodou nenašel táta. Přívěsek se mi houpe na krku,když jdu pomalu do svého pokoje, než ale vejdu,hluboce se nadechnu a vydechnu. Zayn tam na mě čeká s popcornem,který zatím sebral a Alison v klíně. Kouká na mě s lehce pozvednutým obočím,jeho oči se přemístí z mého oblivčeje na krk. ,,Od něj?"

,,Jo.." kývnu těžce hlavou a posadím se k němu na postel ,,nechápu ho,celou dobu se mi vyhýbá."

,,Ty se mu divíš? Poslala jsi ho k vodě docela dost hnusně a ještě jsi dala na vrch svatbu" přeruší moje uvažování. ,,Si jako myslíš,že to pro něj bylo lehký? A opovaž se říct,že jsi to dělala pro jeho dobro!" dodá zle. Svěsím hlavu,právě tohle jsem říct chtěla. ,,Je to od něj dost hezký a tak nějak očekávaný" pomalu hladí kotě po hřbetě. ,,Pořád tě miluje a asi víc,než ty jeho.."

***

Vánoce proběhli dost v klidu i ráno,kdy přijel táta. Zayn naštěstí odešel hodně brzo,aby ho nepotkal,táta by mě zabil. Přivezl mi dárky od horanů,které mi srdečně poslali. Jsou to šperky z bílého zlata,velký honosný náhrdelník,náušnice a náramky. Vypadá to draze. Na ten od Harryho ale nemají ani za milion,nejsou od srdce. ,,Večer jim zavolám a poděkuju" ubezpečím tátu. Celý den byl vskutku o ničem,zase jsme se skoro ignorovali.

Začala jsem plánovat Silvestr,kterej byl ale naplánován zbytečně. Táta mi jasně nařídil,že Horanovi je jediná možnost. Dost mě to naštvalo,trávíme spolu všechen volný čas. Začala jsem se taky psychicky připravovat na vybírání šatů,které mě pozejtří čekalo. Prý si sebou mohu vzít kamarádku,heh už to vidím. Na Zayna se ale zeptat neopovážím.

***
Já: Můžu říct,že se bojím vybírání svých vlastních svatebních šatů?

Zayn: Výhoda nás nezadaných.

Já: Já jsem taky nezadaná!

Zayn: I srdcem,hm?

Já: Polib si,Maliku.

Hluboce se nadechnu,vydechnu a takhle to zopakuji alespoň třikrát. Doopravdy se na to netěším,dokonce se toho bojím! Bůh ví,co paní Horanová najde. Nikdy jsem si šaty nezkoušela,nebo jo,ale ne svatební! Je mi teprve sedmnáct a už chystám savtbu. Jak jsem si to navařila,tak si to taky sním.

Paní Horanová je přesná jako hodinky,takže ve tři mě čeká před domem. Přivítá se s tátou,načež já nastoupím k ní do auta na místo spolujezdce. Připnu si pás a zkontroluji se v zrcátku,dýchej Ell,dýchej!

,,Tak co? Těšíš se? Já ano,vždy jsem chtěla se svojí cerou vybírat svatební šaty" rozplívá se Niallova matka,když se ke mně po chvíli připojí. ,,Neboj,bude to fajn holčičí den!" vyjíkne,když jsem stále potichu. ,,Máš ty šperky od nás? Budou se stoprocentně k těm šatům hodit!" vypadá opravdu nadšeně,až se mi to protiví. Přikývnu,na nic jiného se bohužel nezmohu.

Jedeme autem více do centra,kde zastavíme na parkovišti podél chodníku. Je to přímo před "Šťastnou nevěstou" ,bože můj. Je to na pohled malý krámek,který v sobě schovává dost velkého bratra. Všude figurýny oblečeny v dlouhých šatech snad ve všech barvách. Přeskakoval mi z toho zrak.

,,Budete si přát?" přicupítá k nám zavalitější žena v dlouhé fialové sukni s ďolíčky. Niallova matka stojí hned vedle mě a se zálibou si to tady prohlíží.

,,Ano,tady Ella si bude brát mého syna a my potřebujeme nějaké krásné svatební šaty" usměje se na ženu laskavě. Ta však vypadá zaskočeně,párkrát na mě zamrká a potom si ukazováčkem přitlačí brýle blíž ke kořenu nosu.

,,Tato slečna? A kolik jí je,prosím vás? Je nějaká mladá,né?" prohlíží si mě jako kus masa,nervózně se ošiju. Paní Horanová vypadá nespokojeně.

,,Není to jedno? Bere si ho z lásky a na to věk nepotřebuje! Ale pokud nám nechcete vyhovět,můžeme navštívit jiné obchodý se svatebními šaty!" dá si ruce na prsa a trochu pozvedne obočí,cítím se opravdu trapně. Paní si povzdechne.

,,Ne,to ne" prohodí ,,pojďte,nějaké se tady určitě najdou" pobýdne spíše mě,neprotestuji a následuji ji někam dál do obchodu. Paní Horanová mě spokoje ně následuje a přitom mi vysvětluje opavdu "vtipné" historky z její koupě šatů. 
***

,,Tak co myslíš? Líbí se ti?" otočí se ke mně Niallova matka s velikým úsměvem. Nervózně pokrčím rameny a natočím se zpět k zrcadlu. Stojím v opravdu dlouhých krémově bílých svatebních šatech,přičemž mám na krku a na rukách dárek k Vánocům od Horanů. Cítím se jako vánoční stomeček.

,,Nevím,přijde mi to moc přeplácane" povzdechnu si ,,mohlo by tam být méně krajek a těch volánků?" otočím se spíše prosebně na tu ženu,která se jmenovala Ruth. Nenápadně protočila oči,aby ji paní Horanová neviděla, a odešla se podívat dál.

,,No,je pravda,že jsou asi trochu moc" zamlaskla Niallovo matka a dala si ruce v bok ,,musím ale nějaké vybrat,přeci se nebudeš vdávat v jeansách a mikině!" říkat jí,že by mi to vůbec nevadilo,by asi nemělo cenu.

Po dvouch a půl hodině,kdy jsme toho měly všechny tři plné kecky,jsem měla konečně vybráno. Šaty nebyly až tak dlouhé,ale přeci jenom byly delší. Byly lehce pokryty krajkou,ale tak,aby nebránila sněhobílosti a krásnému nádechu šatů. Vástřih lehce do véčka,který odrýval kus hrudníku,kde byl dán ten velký náhrdelník od Horanů. Celé to vypadalo krásně a vznešeně,jenže ne pro mě. Pro mě to bylo až příliš krásné..

,,Beru je" zašeptám,dívajíc se do velikého zrcadla přes jednu menší stěnu. Vlasy jsem měla v drdolu,tak,jak to mám naplánované na svatbu. Mé tělo v těch šatech vypadá nádherně,sedí mi přesně. V tom zrcadle vidím dívku,s krásnými svatebními šaty ale se smutnýma očima,které říkají jedno. Tohle nechci. Vytáhnu mobil z jeansů a i přes námitky paní Horanové se v nich vyfotím. Fotku pošlu jen jednomu číslu,Zaynovi. 

Já: (*fotka v médiích*) A přípravy jsou skoro hotovy..

Zayn: Ikdyž vím,co ty šaty představují,jsou opravdu krásné..

Já: Ani mi nemluv

,,Platíme!" vykřikne výtězně paní Horanová a na tváři se jí usídlí veliký úsměv. ,,Ell,holka moje,možná si teď myslíš,že je mládí za tebou,ale pleteš se" konejšivě mě pohladí po zádech. ,,Sice budeš vdaná,ale budeš mít pevnou půdu pod nohama a manžela po boku" zasněně se podívá někam dopředu ,,plus firmu,která vám v budoucnu bude vynášet pěkné peníze!" trochu se odtáhne,aby se upravila. ,,Co víc si přát?"

,,Pravou lásku?" zašeptám se slzama na krajíčku a za pomoci se začnu ze šatů vysvlékat.
______________

Ano,ano šaty máme koupeny :3 fotku v médiích neberte vážně,jsou na ní reálné jen ty šaty,jinak si tam představte Ellu :D! A pomalu se blížíme do finále,dámy a pánové! Pár dílů (2-3) a je konec této story!! Je mi to sice líto,ale nedá se nic dělat..

Ptali jste se,co je s tou Betty..tak po zjištění,že je lesbička je tak nějak konec:) prostě to je v Betty případě otevřené..můžete si její konec domyslet sami:) jen vás můžu ubezpečit,že Ell není homofob,takže pohoda:)

Doufám,že mě obměníte dlouhým komentem,kterým mi po dlouhým týdnu zlepšíte náladuuu♥ a rozmyslete si ty dopisy! opravdu bych si s někým ráda psala!!:D:)) 

Miluju vás♥
Bááj

PS: Taky se vám tak nelíbí ta nová aktualizace?-.-
PPS: Na díl Afraid si asi budete muset počkat.. :(

Bad boy  / h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat