#31

9.3K 479 11
                                    

,,Já budu táta" zašeptá mi Harry jemně do vlasů. Stojíme tady v obětí asi pět minut, né že bych si stěžovala.

,,Nebudeš" řeknu a do očí se mi nahrnou další slzy,cítím jak se napne a já trochu znervózním ,,Harry?" optám se pomalu. Bojím se od něj odtrhnout. Bojím se, že o něj přijdu.

,,Je to moje?" zeptá se chladně a trochu mě od sebe odtáhne. Oči má temné jak noc a já z nich nedokáži nic vyčíst

,,Jistě že je!" vyhrknu a do očí se mi nahrnou další a další slzy. Co si o mě jako myslí? Že to mám s Niallem?! Jeho tělo se uvolní a já se k němu natisknu. ,,Pojď dovnitř, je tu zima zamumlám a kouknu mu do očí, které mají zpět svou smaragdovou barvu.Kývne a otevře mi dveře. Hned co nastoupím je za mnou zabouchává a obíhá auto.

,,Co máš teď v plánu?" zeptá se neutrálně. Je mi jasné,co myslí a já se nadechuji pro odpověď.

,,Nemůžu.. Nemůžeme si to nechat" začínám zlehka ,,je mi teprve sedmnáct, nemám dodělanou školu a..a.." cítím, jak se mi znovu oči plní slzami.

,,Nechceš to" utrousí chladně a nastartuje, načež vyjede z parkoviště.

,,Ne! Já si to strašně chci nechat! Ale oba víme že nemůžu!" opřu se o dveře auta a rozbrečím se. Harry se na mě starostlivě koukne a položí mi ruku na stehno. Trochu se pod jeho dotykem zachvěji.

,,Promiň,já jen.." hlas se mu zlomí ,,chceš zabít něco, co je naše" slyším z něj mluvit smutek. Ale asi mu nedochází,že i pro mě je to strašné!

,,Ne,možná si ho nevezmu" řeknu s odmlkou. Koukne se po mě s nadějí ,,musím šetřit, mám čas do třetího měsíce těhotenství, takže si začnu hledat brigá.." zastaví mě jeho naštvaný pohled, který mě až děsí ,,no co?" optám se nechápavě.

,,Je to naše" pořád nechápu ,,zaplatím to" kouknu se na něj a mám plnou pusu záporných odpovědí, ale on mě umlčí pohledem ,,peněz mám dost"

***

Když konečně dojedeme až ke mně před dům, jsou dvě hodiny. Venku je tma jako v pytli a zima ještě vetší. Harry zastaví auto a koukne se na mě,pořád mám mokré a zarudlé oči od pláče. Vím že chci být s ním a on to musí vědět taky.

,,Vadilo by ti.." kousnu se rozpačitě do spodního rtu ,,kdyby jsi dnes zůstal se mnou?" jemně se usměje.

,,Vůbec ne" pohladí mě po tváři a vyleze z auta,já ho hned následuji. Táta tady nemá auto, takže strach nemám,že by se potkali.. Možná ráno, o čemž pochybuji. Otevřu vchodové dveře s Harrym v patách a po tmě se belháme nahoru. Před dveřmi do mého pokoje se zastavuji a koukám na Harryho,ten kývne. Pomalu otevřu a vejdu dovnitř a Harry mě následuje. Nedovolím mu ale rozsvítit, chci být ve tmě. Kývá a projde si můj pokoj.

,,Máš to tu pěkný" usměje se a podívá se mi do očí.

,,Děkuji" zašeptám a přijdu k němu,je vyšší než já, takže si stoupnu na špičky a dám mu ruce okolo krku. Pořád nepřerušuji oční kontakt, ani když ho lehce políbím na rty. Trochu polibek prohloubí a já se odtáhu,dnes ne. Uslyším jen jeho povzdech,než si sundám jeansy a mikinu a zalezu si pod deku. Lehnu si na bok a jemně pokrčím nohy tak,abych dobře vyděla z okna na oblohu. Během chvíle cítím Harryho vypracované tělo natisklé na tom mým. Neodtahuji se,právě naopak se ještě vice vtisknu, vyzařuje z něj totiž příjemné teplo. Tohle teplo jsem si přála cítit už delší dobu..

Jednu ruku mi dá kolem pasu a tu druhou si dá pod hlavu. Cítím jak dýchá, jak mu tluče srdce a cítím se nádherně, jen když jsme s ním.

,,Miluji tě" zašeptám v polospánku.

,,Já tebe taky" zašeptá mi nazpět a já pomalu usínám.

*Harry*

Ella usla asi před půl hodinou,mĕ ale spánek asi nemá chuť navštívit. Pomalu ji hladím po vlasech a po bocích až k břichu,kde odpočívá naše dítĕ,které chce zabít. Ikdž to bolí,chápu ji. Nechce si kazit život v sedmnácti díťetem. Stejnĕ mi ale v hlavĕ probíhá myšlenka nás dvou,jak spolu tlačíme kočárek a smĕjeme se od ucha k uchu. Nebo vedeme naši dcerku za ruku do školky či školy. Jak učím našeho syna fotbal,nebo jiný chlapský sport a El nám mezitím chystá večři v našem malým baráčku. Představy jsou to sice pĕkné,ale vzdálené.

Vím že je špatnĕ ležet vedle ní v jejím domĕ a v její postely,ale nešlo říct ne. Chtĕl jsem být s ní. Bedeme to mít ještĕ težký,utajit to ve škole a před rodiči. Nemyslím rostoucí bříško,ale potrat,který jsem se rozhodl zaplatit ze svého. Je to moje vina,mĕl jsem být opatrný a dát si pozor, když byla Ella opilá na mol. Ale tak stalo se.

Jedna vĕc je jistá,musím ji být oporou a pomáhat jí,ať se Niall třeba posere!

___________________________________________________________
Nový krátký díl:)
Nemám čas psát,omlouvám se :(
Mám toho holt hodnĕ:(
Máte tam jako omluvu pohled-myšlenky Harryho^^
Takže vote a komentář mi udĕlají radost!^^
Dĕkuji za přesažení 20k přečtení na Badbojce,jste megalásky♥
Jinak dĕkuji za přečtení a čtĕte dál!^^
Miluju vás♥
Baaaaaaaaaaaaaj

Bad boy  / h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat