Ráno jsem zapsala a vstával až v sedm, což je dost na nic.. Ale stihla jsem všechno, hádku s Tátou,sprchu, žehlení vlasů,hygienu a oblékání za rekordní půl hodinu! A hádka s tátou? Přišel až ve dvě ráno, málo spal a taky si přispal,ráno nestíhal a nemohl mě svézt, takže jsme se trochu nedohodly, ale žádná kovbojka.
Musela jsem si teda vzít skateboard,který se k černým jeansům, úplému bílému tričku s černým potiskem a vanskam vcelku hodil, na záda batoh,do kapsy klíče, mobil a sluchátka a můžu vyrazit!
Jela jsem jak blázen, doslova! Vrazila jsem do postarší ženy, která pořvávala něco o dnešní generaci. Ale dojela jsem pár minut před osmou, naštěstí jsem na chodbě stihla usmívající se Betty.
,,Zaspala, zaspala?" směje se mi ta blbka
,,No,trochu" vyplázla jsem na ni jazyk a chtěla s ní po boku zaject do třídy, kde máme ájinu, ale cestu nám zarazila Carol, třídní nána, teda aspoň podle Bet.
,,Ty seš ta nová, vid? Ella?" zatvářila se povíšeně
,,Jo,problém?" zeptala jsem se s klidem
dívka za ní, mimochodem taky bloncka se zachichotala ,,zní to jak zakletá Ella" prohodila Carol,když jsme šly okolo, to už se smál ale celý hlouček za ní.. nány, fakt že jo!
S Bet jsme protočily oči a šly k naší lavici, všimla jsem si,jak se po mě kouknul Styles a něco zašeptal Malikovi (tomu,s havranímy vlasy, nebo jak by řekla Bet fešák) oba se po nás podívali. Co to zase je?!
Celá hodina probíhala v klidu,až na to, že Bet byla u tabule a já ji nenápadně napovídala. Carol mě propichovala nenávistnými pohledy a já pořád nevím, co má za problém? Betty tvrdí, že mi závidí zájem,který mi věnuje Harry, což pochybuji, nějak si mě totiž extra nevšímá! Ale mě je to jedno.. jo,je,teda..určitě! Proč nad tím sakra přemýšlím?!
Carol si ale nevynechá poznámku hned u dveří a ještě tak,že ji slyší celá třída! ,,Featherová,víš, že se tohle už nenosí, vypadá to jak ze smetiště, je fakt,že přesně tvůj styl! Jako třeba ta babiččina košile včera, že?" směje se tomu ne jenom ona a její blonďatá skupinka, ale skoro celá třída,samozřejmě i vtipálek Tomlinson,dobrý kamarád Stylese. Smál se ale i Payne s Malikem, další přívrženci se Stylesem,jedině Harry se nesmál, což mě zaskočilo ale i potěšilo, tedy až do chvíle, kdy pronesl tu osudovou větu...
___________________________________
Co ten rebel asi řekne? :D
jinak děkuji moc za přečtení a vote, vážně mě to potěšilo! :') můžete i sledovat 3:D
a samozřejmě promiňte za chyby a délku dílu, nemám moc čas:/
takže prosím čtěte dál! :)
děkuji:')
a hlavně chci poděkovat Nině (ona ví!) že mi pomohla se psaním a zveřejňování :')
baaaaj!
ČTEŠ
Bad boy / h.s.
FanfictionPŘÍBĚH JSEM ZAČALA PSÁT, KDYŽ MI BYLO NĚJAKÝCH 12 LET. BYLO TO ČISTĚ PRO ZÁBAVU. NECHÁVÁM SI HO TADY NA PAMÁTKU. NEMUSÍTE SE ZDRŽOVAT OPRAVOVÁNÍM TĚCH CHYB CO TAM NAJDETE (A ŽE JE JICH TAM DOST), UŽ NEVIDÍM SMYSL TO NĚJAK PŘEPISOVAT. DĚKUJI :-)...