#22

10.8K 476 14
                                    

Je vám nejspíš jasné,že jsem celou noc nespala. Uvĕdomila jsem si totiž,že se chovám skoro jako dĕvka..asi to zní divnĕ. Ono to je divné,chodit s jedním přes den a líbat se s druhým v noci. Takhle to přeci dál nejde! Zítra si s Harrym promluvím a vyjasníme si to,nevím sice jak to vezme,ale musím to risknout,ikdyž to bude velmi tĕžké hlavnĕ pro mĕ. To nás dovádí k myšlence,proč chci být s Niallem. Je to dobré pro mĕ,rozumím si s ním,mám ho strašnĕ moc ráda (jinak to bohužel vyjádřit nemohu..) a také to vyhovuje tátovĕ práci. Harry je možná nadpřirozenĕ sexy,skvĕle líbá a já se do nĕj zbláznila (také to ale nemohu nazvat láskou..), ale pořád je to Styles!! Je mi také jasné,že by to dlouho nevydrželo,stačí páteční diskotéka a je fuč. Ano,chystáme se jít s Bet na tu diskotéku,obĕ bez doprovodu,ten její se jí neozval (ona to ani neřešila!) a já chci na kluky zapomenout,asi mĕ Niall zabije! Prostĕ dámská jízda.

Ale nedostatek spánku udĕlal své! Zaspím o hodinu a vůbec nestíhám,oblečení zvolím rychlé,takže jeansy,černé tílko a na nĕj takové to volné tmavĕ modré tričko nad pupík (zrovna nevím,jak se to jmenuje :D) . Na namalování taky neberu ohled,jen lehký meke-up a vlasy nechám rozpuštĕné splívat na záda. Táta dnes odjel už v pĕt,takže čapnu batoh a skate, na nohy nabuji vansky a vyjedu smĕr škola. Bet jsem už ráno psala esemesku že to nestihnu,aby šla sama,odepsala mi naštvaného smajlík,hah. Zrovna dvĕ ulice od školy ale narazím na třetici kluků! Zayn,Louis a Liam si se zapälenými cigaretami chodí po ulici a neřeší že už je pĕt minut škola! Zayn si mĕ všimne jako první a mávne mi ať se zastavím,poslechnu a zastavím svůj dopravní prostředek skoro před ním.

,,Kam tak uháníš?" ptá se neviňe.

,,Do školy?" odpovím ironickou otázkou.

,,Tobĕ se tam chce?" nechápe Liam.

,,No nechce no,ale.."

,,Žádný ale,prostĕ tam nepůjdeš!" zasmĕje se Louis a vezme mi skate.

,,Neblbnĕte,já vážnĕ chvátám!" řeknu prosebnĕ a chmatám po skatu,Louis ale chytře uhne.

,,My ti neublížíme.." pousmĕje se jemnĕ Zayn ,,jen jsme ti chtĕli navrhmout jít s náma"

,,Do školy..?" nechápu.

Všichni se naráz rozesmĕjí!

,,Tam sotva" ucesí Liam a rukou si pročísne své hnĕdé a nahoru vyčesané vlasy.

,,Jen tak se cournout" mrkne Louis.

Chvíli přemýšlím,vrtá mi hlavou kde je Harry a taky se bojím nejít do školy..

,,Jen na jednu hodiny,stejnĕ máme matiku." prosí Zayn.

,,Ale potom hned do školy!" zamračím se,jedna hodina mĕ nezabije,snad.

,,Jasný" kývnou všichni naráz.

Nakonec mĕ kluci mile překvapí,skvĕle se totiž bavím! Celou cestu jen tak bloumáme mĕstem a pořád se smĕjeme. Hlavnĕ Louis je skvĕlý komik,bavím se jako už dlouho ne. Ale bavíme se tak dobře,že si neuvĕdomíme čas a dobíháme na společnou hodinu dĕjáku,tentokrát se Sneiderem. Vejdeme všichni tři najednou,pan učitl na kluky jen mávne ale nademnou skoro ohrne nos! Musím uznat,že pozornost jsme si získali slušnou,od Bet až po Stylese,ten nás propichuje pohledem,sakra. Carol taky nekouká zrovna mile,naopak přímo vražednĕ! Usedám tedy k Batty do lavice a vyndavám vĕci,neodhodlám se však kouknout na levou stranu k Harrymu,zabil by mĕ totiž pohledem. Bet to potichu povyprávím při hodinĕ,vypadá totiž slušnĕ vykolejená,musím se jí tedy svěřit. Nadšená tedy není,prý jde příštĕ s námi,nad tím se potichu rozesmĕji.

Další hodinu máme chemii a dodĕláváme ty minulé projekty,přisednu tedy k Zaynovi a usmĕji se na nĕj. Úsmĕv mi opĕtuje a dál se vĕnuje už jen práci,vážnĕ tomu rozumí! Mezitím já jen nechápavĕ vrtím hlavou,musím se ho ale zeptat na Stylese,musím..

,,Je hodnĕ naštvaný?" špitnu smĕrem k sousedovi.

,,Zuří" chápe o koho jde.

,,Nemá důvod" ospravedlňuji se.

,,Myslíš? Všichni tři jsme byli s holkou kterou chce a bez nĕho" uchechtne se a podá mi lahvičku se zelenou tekutinou.

,,No..a? On mohl taky,proč vlastnĕ nebyl s vámi?" zeptám se a chytám druhou lahvičku s fialovou tekutinou.

,,Šel dřív,prý si chtĕl s nĕkým promluvit" vysvĕtluje a přebírá zpĕt obĕ lahvičky ,,a mi s tím nĕkým trávili čas,chápeš?" nemám slov,jsem kráva,zase!

Při zvonĕní na přestávku přímo vybíhám z učebny,ájina která byla teď byla konečnĕ poslední a my razíme domu. Před školou na mĕ čeká můj princ, já k nĕmu ale neochotnĕ kráčím. Zase vypadá skvĕla a zase se po nĕm otáčejí holky a on ZASE vĕnuje pohled jen mĕ. Pro nĕkoho pohádka,pro mĕ neoriginalita. Musím znít jako blb,ale je to moc stejný,nedivila bych se,kdybychom se zase dívali na filmy,proto musím zavést zmĕny,ihned. Přijdu k nĕmu a políbím ho,žádná malá nenápadná pusa,chodíme spolu,ne?! Niall vypadá zaskočenĕ,ale mile zaskočen. Pozdravíme se a nastoupíme do auta,až potom se podívám ke škole a ano,pozorujou mĕ. Ty dva velké smaragdy.

Vyjedem z parkovištĕ ale místo k nám navrhnu kino,zase je zaskočen ale ZASE mi vyhovuje. Po konci komedie,kterou jsem vybrala a jsem z ní přímo nadšená se zavĕsím do Nialla,který vypadá znudĕnĕ,smutnĕ,zamyšlenĕ..?

,,Tak co se sakryš dĕje?" šťouchnu do nĕj.

,,Co by bylo?" odpoví jednoduše.

,,Nĕco tĕ trápí?" kouknu mu do tĕch modrých oček.

,,Nene,jen..myslel jsem že jsi ten klidnĕjší styl holky" zamumlá.

,,Cože? Proč? Tobĕ to vadí?" spustím palbu otázek.

,,Ne to ne,jenom jsem to nečekal a ne,nevadí" pousmĕje se a dá mi pusu na nos ,,naopak jsem rád,nemusím hrát žádného hodného tatínkova mazánka" mrkne na mĕ. Vypláznu na nĕj jazyk a vycházím z budovy.

,,A ještĕ nĕco" otočím se víc k nĕmu ,,máš svůj život a svoje přátele,takže po škole pro mĕ nemusíš pořád jezdit" usmĕji se a spletu naše prsty,jen se pousmĕje.

,,Beru,když přijedu,tak napíšu,ok?" ujasňuje si.

,,Ok" doujasním a nasednu do auta.

Když se po polibku před mými dveřmi loučíme,povznesu otázku ,,A v pátek nic neplánuj,jdu na diskotéku s Bet,nĕco jako dámská jízda".

,,To jedu stejnĕ s tátou LA,má tam objednávku" povzdychne si nad tou představou. Do mého mĕsta..

,,Vĕříš mi doufám" kouknu na nĕj nejistĕ.

,,Stoprocentnĕ" naposled mĕ políbí a odjíždí. Já si zase vybĕhnu schody nahoru,táta je údajnĕ do večera v práci,vidím to zase do noci! Mám víc než skvĕlou náladu,jsem šťastná se svým klukem a vypadá to všechno růžovĕ..Tedy až do zapípání mobilu,který mi značí novĕ došlou zprávu. Harry.

_____________________________________________________________________________________________________________

Ahojky lásky,moje čtvrtletky z Aj a Čj dopadly na dvojku,takže jsem spokojená♡ a je mi jedno že vás to nezajímá! :D

A protože mám dobrou náladu přidávám nový díl^___^

Zase se mi líbí^_^ :D už totiž nepíšu takové sračky :3 :D

Chci ihned komentář s názorem a hvĕzdičku pro radost♡ minulé komenty byly cute:3 dékuji^^

Nevím kdy zas přidám,až chytnu inspiraci :D.. snad brzo :3

Promiňte za chyby,píšu ve spĕchu :/

Dĕkuji za přečtení a čtĕte dál♡

Baaaaaaaaaaaaaaj

PS: chci dát v dohledné dobĕ 5k,udĕláte mi takouvou radost?:')♡♡

Bad boy  / h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat