Zbytek školy probíhal víc, než v pohodě,měli jsme mít ještě společnou matiku, ale Styles a ani nikdo jiný,z jeho bandy nedorazil, nečekaně.
,,Zase někde hulí, nebo si hledají děvky na noc, nic jiného" prohodí Bet když vycházíme ze školy, ona mi snad čte myšlenky!
,,Hele, Bet..a ty jsi s nima něco měla?" zeptám se opatrně.
,,Ne, ale byla jsem celý prvák zamilovaná do Stylese, on mě ale nechtěl, asi jsem byla moc tlustá.." to nachápu! Betty má hubenou vysportovanou postavu! ,,Takže jsem přes prázdniny tvrdě dřela, abych vypadala tak, jak vypadám, ale na Stylese z vysoka kašlu, je to hajzl." po zbytek cesty jsme o tom radši nemluvily. Domluvily jsme se ale na zbytku dne, vyrazíme na nákupy,zajdeme do kavárny a tak nějak podobně..Dohodly jsme se teda na pátou,to mám dvě hoďky čas!
Taky, že jsem ho využila! Hned po příchodu domu jsem skočila do sprchy a umyla si vlasy, potom se přelíčila a vyžehlila už uschlé vlasy. S oblečením jsem otálela, ale nakonec jsem si vzala to, co do školy, jenom místo tenisek jsem si nazula hnědé boty na podpadku.Do ruky kabelu s peněženkou ,mobilem a klíčema, můžu jít.
S Bet jsme se sešly zase u kostela a od tuď do kina, strašně nás totiž lákala nějaká romantická komedie co zrovna dávali. Po kinu do obchodů, abychom doplnily šatníky, mimochodem já o černou koženou bundičku,nové červené tričko a jeansoveé kraťasy. Když jsme usoudily, že to pro dnešek stačilo, zašly do kavárny na latte.
Přeprosila jsem Betty aby mě šla doprovodit,bylo přece jenom půl devátý a já to tu neznám..Bet ale souhlasila,že mě doprovodí klidně domů, je prostě skvělá!
Ve dvouch jsme si to troufly i přes hřbitov, který jsme spíše proběhly. Když jsme ale chtěly projít kolem kostela, uslyšely jsme vzlyky, smích a duté rány, přišly jsme tedy k rohu kde jsme to spatřily..
Stál tam Payne,který s klidem pokuřoval svojí cigaretu, zatímco Malik s Tomlinsonem podpírali nějakého blonďáka, do kterého bušil Styles! Podívali jsme se s Bet na sebe,ona mi ukazovala ať od rud zmizíme, ne, to ne! Vyšla jsem přímo k nim, to si mě všiml Payne, ale nesnažil se mě zastavit, asi byl zhulenej nebo bůh ví co. Šla jsme tedy rovnou ke Stylesovi který si mě jako jediný všiml,mimochodem Zayn se na mě nekoukal moc šťastně, spíš zklamaně a Louis rovnou naštvaně. Přišla jsem tedy k Harrymu a bouchla ho do ramene.
,,Co si o sobě vůbec myslíš?!" vyjela jsem jako smysl zbavená a bylo mi jedno, že je to víc, než nebezpečné.
Styles se na mě podíval skoro černýma očima ,,Co tu chceš?"
,,Chci, aby jsi ho nechal!"
,,Vždyť ho ani neznáš.." prohodil Styles
,,A to znamená, že se ho nemůžu zastat?"
,,Tak tebe musí zachraňovat holka, Horane?" zasmál se ten debil Tomlinson.
,,Ani neví, že si to zasloužil" uchechtl se Styles ale nespouštěl ze mě oči.
,,A co ti teda provedl tak strašného? Že ho musíš skoro ubít k smrti?!" zlostí jsme přímo přetékala.
,,Dovoloval si"
,,Aha, takže šup ke zdi ať ho zbiješ?"
,,Ne, ale neměl by mi upírat, co je moje!" zařval už naštvaný Styles.
Blanďák zvedl zakrvácenou hlavu a najednou pronesl ,,moje sestra není tvůj majetek!".
,,Ale mohla být.." zasměje se Malik s Tomlinsonem. Tak o to tady jde?!
,,A to je to tak strašný, tak holt ojedeš jinou,no bože!" vyjede ze mě najednou.
Styles se na mě podívá, zpříma do očí,potom se ale otočí na ostatní "vypadněte a tu její kamarádku za rohem vemte sebou, no,můžete i Horana.." kopl do něj, asi aby to pochopili.
,,Já si tu tady ještě musím něco vyřešit.."
Všichni se tedy vydali na odchod, Zayn se díval nechápavě a vyděšeně (?)
To jsem si ale i já uvědomila, že jsem to přehnala, hlavně po tom, co ostatní odešli a Styles mě silou přitlačil na zeď...
______________________________________
áááá :D tak co názor?! :3
Chci poděkovat holčinám,co mi napíšou nějaký ten koment jako minule u osmičky, moc mě potěšily! :') ja vám ale zpátky bohužel odepsat nemůžu, prostě mi to nejde:( ale čtu všechny! ^_^
jinak děkuji za každý vote a koment:)
zase se omlouvám za délku a nějaké ty chyby:/ ..
a nevím, jestli dnes vyjde další díl, ale spíše ne, nemám moc čas:/
děkuji za přečtení a čtěte dál! :)
baaaaj
ČTEŠ
Bad boy / h.s.
FanfictionPŘÍBĚH JSEM ZAČALA PSÁT, KDYŽ MI BYLO NĚJAKÝCH 12 LET. BYLO TO ČISTĚ PRO ZÁBAVU. NECHÁVÁM SI HO TADY NA PAMÁTKU. NEMUSÍTE SE ZDRŽOVAT OPRAVOVÁNÍM TĚCH CHYB CO TAM NAJDETE (A ŽE JE JICH TAM DOST), UŽ NEVIDÍM SMYSL TO NĚJAK PŘEPISOVAT. DĚKUJI :-)...