Přimáčkne mě ke zdi, jednu ruku u hlavy,druhou u boků. Podívá se mi do očí, ty jeho už nejsou tolik tmavé, ale pořád vypadají děsivě, jde z něho strach,to ano, ale přitom nechci, aby odešel, co se to se mnou děje? Stojíme takhle asi 5 minut ale mě to připadá jako celá věčnost. Jeho oči zesvětlají,i jeho dech se sklidní, stojíme v noci opření o kostel vedle hřbitova a nikdo o nás neví,je tu nádherné ticho, nakonec ho musím ale ukončit já.
,,Chtěl jsi něco řešit.."
,,Sama víš, že bych ti neublížil"
,,To si bohužel nejsem jistá" sklopím pohled, on mi však palcem a ukazováčkem pozvedne bradu a začne se blížit svými rty, tak moc bych chtěla, ale..
,,Nechci být, jako všechny ostatní"
,,Kdo řekl, že budeš?"
,,Nikdo, ale já to přesto vím a ty taky"
Jemně ho odstrčím a chci odejít, on mi ale chytne zápěstí a přitáhne si mě zpátky.
,,A co se o tom přesvědčit?"
,,A co když nemám zájem?"
,,Ale no tak, vážně jsi přišla zachránit Horana?" řekne tím svým výsměšným tónem.
,,Ano, přišla" to co před chvílí bylo, je pryč.
,,Myslíš si, že jsem úplně blbej?!" zařve do ticha.
,,To netvrdím, ty se ale chováš hůř,myslíš si,jak si skvělý a neodolatelný,jdeš přes mrtvoly a je ti to jedno.. Já však vím, že sám nevíš kam jdeš, a ti tvý přátelé tě následují, jenom nechápu, že tě to baví.." podívám se mu do očí a spatřím tam výsměch se sebejistotou.
,,Nic o mě nevíš, víš o mě jenom velký hovno, jsem rád, že jsem tě nepřefikl když jsem měl šanci!" zasičí a pustí mé zápěstí.
,,Neboj, já bych se nenechala, je mi tě líto Harry, si totiž ubohej a víš to sám nejlíp" otočím se na podpadku a pochoduji až k domu, celá se klepu, ani nevím proč, udělala jsem správně?.."
Doma se jenom rychle převleču a zalezu pod deku, zkontroluji mobil 25 zmeškaných hovorů od Betty a asi 50 esemesek Typu ,,Jsi v pohodě??!! Udělal ti něco?!" pousměji se nad její starostí, zítra jí určitě zavolám! Ani ne po deseti minutách usínám.
,,Jsi krásná když se směješ.."
,,Nejsem!"
,,Ale ano" usměje se něžně a políbí mě
,,Jsem šťastná, když jsem stebou.."polibek mu oplácím a lehám si s ním do trávy.
,,Nápodobně miláčku" líbáme se více vášnivěji, dotýká se mě po celém těle a já mu hlazení oplácím, potom mi začne pomalu sundavat tričko...Probudím se s trhnutím a zamáčknu zvonící budík.
Co to sakra bylo?!
______________________________
hlásím se s novým ale krátkým dílem,proto dnes možná bude ještě jeden díl
ale je mi líto, že klesá sledovanost, možná příběh pozastavím..
každopádně,chtěli by jste zápletku se Zeynem? Chystám skvělý díl na víkend! ^__^
takže když tak vote nebo koment,minulé komenty mě moc potěšily!:')
děkuji za přečtení a čtěte dál! :)
baaaj
ČTEŠ
Bad boy / h.s.
FanfictionPŘÍBĚH JSEM ZAČALA PSÁT, KDYŽ MI BYLO NĚJAKÝCH 12 LET. BYLO TO ČISTĚ PRO ZÁBAVU. NECHÁVÁM SI HO TADY NA PAMÁTKU. NEMUSÍTE SE ZDRŽOVAT OPRAVOVÁNÍM TĚCH CHYB CO TAM NAJDETE (A ŽE JE JICH TAM DOST), UŽ NEVIDÍM SMYSL TO NĚJAK PŘEPISOVAT. DĚKUJI :-)...