Zbytek hodin jsme měly s klukama a dalo by se říct,že to bylo vážně fajn. Sesedli jsme se do jedné řady úplně vzadu a posílali si jakákoliv psaníčka. Učitele málem kleplo. Na výtvarku trval Harry na tom,že si sedne se mnou a já se rozhodla neodmlouvat. Betty se bez řečí sedla k Louisovi,který vypadal spokojeně. Jack vypadal docela vyjukaně,ale při rozdávání papírů na mě mrknul,což ale způsobilo Harry ruku na té mé. Žárlivka. Jinak to ale byl normální den,což bylo v mém případě zvláštní. Bylo vážně příjemné mít Harryho u sebe a moct ho políbit kdykoliv a kdekoliv. Mezi námi mi dělaly dobře i pohledy od Carol,kdyby totiž pohledy zabíjely,byla bych alespoň stokrát mrtvá.
,,Co máš dneska v plánu" zeptá se ně kudrnáč na obědě,na kterým jsem už nějakou chvíli nebyla a já pokrčím rameny ,,tak můžeme něco podniknout i s Bet a Louisem,bereš?" Vyjeveně vykulím oči. Dneska to jde až příliš dobře. Co když po delším času,stráveném spolunto půjde do kytek?
,,Dobře,co navrhuješ?" opustí slova moji pusu drív,než to stihnu dokončit.
,,Kino?" zaculí se a mě nezbývá nic jiného,než kývnout na souhlas a dál se rejpat v zapečených bramborech. Betty se vedle mě směje jako pošuk Louisouvi,který pro změnu pošuk je. Kdo by taky žongloval s pomeranči?! Liam se od nás oddělí hned potom,co vyjdeme z jídelny. Prej musí za Dani,což jak předpokládám,bude jeho holka. Rozloučíme se tedy a ve čtyrech se vydáme ke mně,protože jako jedniná mám doma volno,nečekaně.
,,Kino bude fajn!" zajásá mi kamarádka do ucha,když sedíme společně na gauči u nás v obýváku. ,,Na co by jste chtěli jít?" zeptá se nás a natáhne se pro můj noťas,který leží na stolku. Po chvilkové přejíždění nahoru a dolu usoudí,že dávají buď zamilovanou komedii,nebo horor. Ano,kluci zajásali pro horor,což mi moc nevyhovovalo.
,,Neboj,já tě ochráním" přitáhne si mě blíž Harry a věnuje mi krásný polibek. Je to úpně jiný vztah než s Niallem,tam to bylo zpíše ze zvyku. Zatímco se Stylesem je to jako by bylonvšechno poprvý v životě.
,,To doufám" vypláznu na něj jazyk a on se uchechtne. Až do pěti sedíme dole a mluvíme o všeljakých blbostech,které nás napadnou. Když chci vstát,vypadne mi z kapsy u mikiny vyplý telefon a Louis mi ho podá.
,,Máš ho úplně zahřátej!" podiví se a mě dojde,že jsem ho od včerejšího večera nezapnula,takže ho podržením tlačítka přivedu k životu. Mobil mi spustí orchestr vybrování a pípání,takže ho v úleku hodím na sedačku. Zastaví se na zprávě o Nialla,kde stojí,že to byl jen zkrat a že městrašně moc miluje. Harold si toho k mímu štěstí všimne a s úšklebkem mi ho podá. Trochu nervózně si ho vezmu a před jeho obličejem ho znovu vypnu,načež ho hodim zpátky na gauč. Potom se zse rozejdu do kuchyně pro pití,jak jsem měla předtím v plánu. Tam si naliji do skleničky vodu,opřu se o linku a pomalu usrkávám.
,,Jsi v pohodě?" ozve se starostlivý hlas Harryho a já sebou úlekem cuknu,takže trochu vody vyliju.
,,Máš černé svědomí?" zasměje se,ale když ho zpražím dost odporným pohledem,vyšvihne obě ruce před sebe ,,promiň,promiň" omluví se a natáhne se pro hadr na lince,sehne se a utře rozlitou vodu. Následně si stoupne rovnou přede mě,vezme mi skleničku z rukou a postaví ji na pult za mnou. Svoje ruce mi položí na boky a nevině se usměje. Takového ho neznám,tohle je nejspíše ta jeho dokonalá stránka,do které jsem se zamilovala ještě víc.
,,Jo,jsem ok" pousměji se a on mi věnuje lehkou pusu na špičku nosu ,,jen jsem trochu unavená" vysvětlím a on nakrčí obočí,takže to vypadá,jako by tvořili přímku. ,,Jestli chceš,tak nepůjdeme,klidně s tebou zůstanu doma" navrhne mi nesměle a já zavrtím hlavou.
ČTEŠ
Bad boy / h.s.
FanfictionPŘÍBĚH JSEM ZAČALA PSÁT, KDYŽ MI BYLO NĚJAKÝCH 12 LET. BYLO TO ČISTĚ PRO ZÁBAVU. NECHÁVÁM SI HO TADY NA PAMÁTKU. NEMUSÍTE SE ZDRŽOVAT OPRAVOVÁNÍM TĚCH CHYB CO TAM NAJDETE (A ŽE JE JICH TAM DOST), UŽ NEVIDÍM SMYSL TO NĚJAK PŘEPISOVAT. DĚKUJI :-)...