#68

6.9K 471 54
                                    

Přečtěte si na konci ty moje keci,je to opravdu důležité!
_____

Nikde žádný vánoční stromek,nakupování dárků,nebo snad jakákoliv jiná Vánoční výzdoba. Náš dům nevoněl cukrovým,skořicí a nebo snad vonnýma svíčkama. Prostě nové Vánoce u Featherů,skromné. Ne..o to tady nejde,jde o to,že Vánoce přetrpím u Horanů. Včera táta dokoupil poslední dárky pro Horanovi a mě narovinu řekl,že svatba je taky pěkný dárek k Vánocům. Ne že bych snad něco čekala,ale tak nějak to zastudilo u srdce. Dárky vybíral sám,prej jim to dáme společně,takže jsem lítání po obchodech ušetřena.

Do obchodu jsema ale nakonec musela taky,chyběl nám doma například popcorn,nebo cola. Rozhodla jsem se,že Vánoce se Zaynem nebudu nějak řešit. Prostě nakoupím jen nějaký občerstvení a tím to končí. Se Zaynem jsme se domluvili,že si žádný dárky nebudeme dávat ani vzájemně.

Vůbec mi to nepřipadá,jako večer,kdy jsem chodila schválně brzo spát,abych našla pod stromečkem panenku Barbie. Tolik věcí se od té doby změnilo..

Táta měá při řízení nepřítomný výraz,který upírá na dálnici. ,,Potom tě hodím domu,nechci aby jsi se toulala sama po tmě venku" prohodí z ničeho nic. Kývnu a očekávám mučivé ticho,které do té doby panovalo. ,,Vážně nechceš zůstat přes noc? Co budeš sama doma dělat?"

,,Ne,chci se vyspat ve své postely" ještě bych musela spát v Niallovo pokoji. Strašná to představa. ,,Trávíme s nimi poslední dobou moc času,potřebuji taky trochu klidu" vysvětlím ,,doma si nejspíš pustím film a budu jen tak odpočívat" pokrčím nepřítomně rameny.

,,No jak myslíš" houkne. Navazujeme spolu poslední dobou takové zvláštní ledové konverzace. Dříve jsme se mohly bavit otevřeně a naprosto v pohodě. Jenže co bylo,bylo a já to už bohužel nevrátím. Nemám jak.

,,Panejo,jste tu brzy" usměje se na nás pan Horan a pustí nás dovnitř. Zujeme se a zamíříme do obýváku..jako vždy. ,,Jo a ty Ello..máš jít za Niallem nahoru,potřebuje s tebou prý mluvit" otočí se na mě. Trochu překvapeně přikývnu a pomalu vyjdu schody,cítím přitom pohledy v zádech od našich otců. Zamířím do Niallovo pokoje,kde se ani neobtěžuju s klepáním a rovnou vejdu.

,,Už jste tady" zamumlá si spíše pro sebe můj budoucí manžel a dojde ke mně. Nakloní se a dá mi lehkou pusu na rty. Rychle se vzpamatuju a otřu si rty. ,,Copak?"

,,Buď tak hodnej a tohle si odpusť" zasyčím ,,nejsme před rodiči,tak si to snad můžeš odpustit" jeho smích se odrazí od stěn pokoje.

,,Jak malá Ell,jak malá" směje se dál ,,holt nelíbám jako Styles,co?" uchechtne se zle. ,,No jo,ale tak doufám,že s ním nestrávíš dnešní noc..přeci jenom víš,jak by to zkončilo,ne?" je mi z něj vážně zle.

,,S Harrym jsem zkončila,protože jsi mi to řekl" mluvím skrz zuby ,,dnešek strávím sama,protože přeci nesmím být s nikým jiným,než se svým odporným budoucím manželem,že?" jsem vážně naštvaná. On se ale znova zasměje,kde je ten starej Niall?

,,Ale ale zlatíčko,ty jsi zapoměla,kdo se tady kurvil s jiným? Hm? Kdo ze mě dělal totálního kokota?" je vidět,že jen tak tak neřve. Bylo by to šlyšet dolu a o to nestojí. Kouká mi do očí,jako by mi je měl vypálit.

,,Ty jsi mě sakra podvedl! Jak můžeš sakra vědět,že jsem s ním spala?!" také jen tak tak zadržuji řev. Jsem na něj tak strašně naštvaná už od té nemocnica a dala bych všechno za to,jednu mu vrazit. Jenže bych tím riskovala. Riskovala bych tím všechno,co mám..teda,skoro nemám,ale záleží mi na tom pořád stejně.

,,Nezvišuj na mě hlas,zlatíčko" uzemní mě ,,já si potřeboval užít a ty jsi se k sexu taky nějak neměla" vyplivne na mě ,,můžeš si za to vlastně sama."

Bad boy  / h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat