#4

12.9K 642 21
                                    

Jeho oči mě nebezpečně propalovali, ale tenhle okamžik dlouho netrval.

,,Ello? Už smíš odejít, tohle bude na dlouho"

,,a-ano,děkuji, neshle"

Vystřelila jsem jak nejrychleji jsem mohla a už s klidnou hlavou hledala učebnu matematiky, našla jsem ji pár minut po zvonění.

Zaklepala jsem a vešla dovnitř ,,dobrý den" řekla jsem směrem k učiteli, byl mladší a vcelku pohledný. ,,Dobrý den slečno.." ,,Ella" nápověděla jsem ,,ano,jistě, Ello" projel mě pohledem a ukázal na předposlední lavici u okna, ve které seděla holčina mého věku s kratšími černými vlasy a se sympatickým úsměvem.

,,Čau" usmála se mile

,,ahoj" oplatila jsem ji pozdrav a chtěla si sednout, načež do třídy vešel ten krásnooček z řeřitelny.

,,Zase průšvih? Stylesi, že vás to baví!"  promluvil na něj učitel.

On ale neodpověděl a rovnou zajel dozadu do lavice ke dveřím, ke klukovi s černými vlasy zčesanými nahoru, jen na sebe kývli.

,,A vy, Featherová, co nám o sobě řeknete?" upoutá učitel pozornost zpět na mě, jen to ne!

,,Jmenuji se Ella Featherová a přistěhovali jsme se s otcem z LA" řekla jsem stručně a hned se posadila k Betty, jak mi prozradila moje sousedka své jméno.

Celá hodina probíhala docela v klidu, jen ten Harry (dost pěkné jméno..ne!), jak jsem se dozvěděla od Betty,mě často propaloval pohledem,já se ale snažila na něj ani nepodívat, a dost mi to vycházelo..

Jiné předměty jsem s ním už bohužel (?) neměla, zato s Bet hodně, no, skoro všechny, je fajn mít tady kamarádku..

Když jsem dorazila domu,převlékla jsem se, udělala jsem si k obědu zeleninový salát s dresingem a posadila se s laptopem na gauč v obýváku, celý den jsem odpočívala a čekala na tátu, který nešel a nešel. Asi v pět večer mi přišla výmluvná esmeska: Ello,je mi to líto, ale přijdu pozdě večer, promiň! Jo,to se dalo čekat, ale co s časem? brnkla jsem Bet,ale ta je na výletě s rodinou, jak já ji zavidim..

Nakonec jsem se rozhodla pro procházku po městě, místo tepláků legíny, úplé tričko a teplou mikinu přes hlavu, na nohy tenisky a do kapsy mobil s klíči.

Zamkla jsem celý dům a vyšla na ulici, nojo, ale kam teď?

_____________________________
Jsem ráda že to alespoň někdo čte, vím, že Harry je zatím fuč, ale i na něj dojde! 3:)
plus sorry za chyby :/
takže zatím baaaj<3

Bad boy  / h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat