#39 + už je to tady!!

7.9K 455 11
                                    

Zayn. Tohohle kluka s havraníma vlasama a čokoládovýma očima bych zrovna tady nečekala a musím říct,že mě překvapil. Ne zrovna mile,přeci jenom se popral s Harrym a já..no nevím,ale po té hádce v baru,kde jsem byla zbouchnuta (bože,zní to strašně) jsem s ním nemluvila. Měla jsem tenkrát hodně napito a odráželo se to na mém chování. Teď tu stál s cigaretou v ústech,jak to dělal Harry,když tady na mě čekal..Ne holka,na Harryho zapomeň! Má taky pár slušných modřin a občasně něco natrhlého,nevím proč,ale cítim se za to vina. Já za to ale přeci nemůžu,nebo snad jo?

,,Nazdar?" řeknu trochu nechápavě,když mi neuhýbá v cestě a já nemohu projít. Trochu se uchechtne a jemně mě pohladí po ruce,tak prazvláštní pocit to ve mě vyvolá,až mi na tom místě naskočí husí kůže. Páni.

,,Ahoj" usměje se zářivě a típne cigaretu ,,nechceš někam zajít? Třeba dneska?" mé zděšení mu je nejspíš někde u háje,protože si mě přitáhne a drze políbí. Cítím z něj alkohol a cigarety,což je ve spojení něco odporného,takže se tak jako tak odtáhnu než se stačí rozkoukat. Nezapomenu mu vrazit ani pěkně silnou facku aby chlapeček věděl,co se smí a co ne. Zmatek v jeho očích vystřídá vztek,z čehož mi naskočí husí kůže. Z ničeho nic mi však přišpendlí ruce nad hlavu a surově mě opře o zeď vedle nás.

,,Co si o sobě sakra myslíš!" řvu naštvaně,ale on mi dává před pusu svojí ruku a já přestávám být slyšet,což mě vystraší. Do téhle uličky není skoro viděta a momentálně nejsem slyšet,takže mi to o dost stěžuje. Něco hluboko ve mě mi ale šeptá,ať jsem v klidu a nebojím se. Ten hlásek však přebije jiný,který přímo řve,že je na mol opilý!

,,Ššš,to bude dobrý zlato,jen buď zticha,ju?" mluví na mě jako na lacinou děvku,což mi skoro vžene slzy do očí. A teď se ty hlásky spojily a řvou na mě to samé. Děvka,coura..ale čemu se divím? Vždyť se to ze mě skoro stává,ale já tomu musím zabránit. Až si nechám vzít dítě,udělám tomu všemu konec a to doslova! Možná se začnu i učit,no..to asi ne. Tlak na mé puse ustupuje a já se můžu zase hluboce nadechnout,asi si mé chvilkové roztřelky nevšiml a myslel si,že budu sticha. Nic jiného mi také nezbývá,drží mě celým tělem namáčklou na zeď.

,,Co po mě chceš?" řeknu přiškrceně a kouknu mu do těch jeho tmavých očích,ve kterých je značně vidět pobavení. Pro něj je to jako hra pro mě boj o život a to doslova..

,,Nevím" pokrčí rameny a já jsme šokována víc,než před tím. To si snad dělá srandu! Tak to ne,já totiž odcházím! Pomalu se pohnu doprava,jako že toho mám dost a chci odejít,jenže on mě přišpendlí ještě víc. ,,Kampak?" zeptá se s úšklepkem a já hlasitě polknu.

,,Pryč" odpovím mu jednoduše ,,dál od tebe,prptože mě nezajímáš a seš mi u prdele!" řeknu mu neohroženě a jsem sama překvapená výběrem slov. On ale taky vypadá na pár minut vykolejeně,než zas nabere ten svůj nadhled.

,,Nebuď naivní,kočičko" slizce si olízl rty a mě se udělá nevolno ,,co kdybychom si užili?" z téhle nabídky se mi ještě zhorší možnost mluvit ,,s Harrym jsi si prý moc neužila" dodá a já cítím,jak se mi rty dotkne krku. Celá se napnu a oklepu,je mi z něj vážně zle,kde je ten starý Zayn? S tím se alespoň dalo mluvit! A nechovla se jako kretén!

,,Prosím" zašeptám zničeně ,,pusť mě" zaprosím a do očí se mi nahrnou slzy,on se jen tlumeně rozesměje a rukou mi vleze pod bundu až k lemu trička. Až teď dostanu ten optávněný strach. Když se zase zaměří na můj krk,neváhám ani minutu a vykopnu nohu. Účinek to má stoprocentní,trefím se přímo do chtěného místa a když bolestně zavije,vrazím mu volnou rukou pšstí,načež ho od sebe prudce odstrčím. Než stihne něco říct,dávám se na zběsilý útěk dokud mi síly stačí. Zastavím se až na začátku mojí ulice,kde se alespoň desetkrát otočím kolem dokola,jen pro jistotu.. Nikde nikdo,takže se rozhodnu jít dál,stejně ví,kde bydlím. Když dojdu až před dům,opadnou ze mě všechny paranoidní představy a já s úlevou optevřu dveře. Zkontroluji celé dolní patro a až potom se odeberu nahoru do svého pokoje,kde ze sebe pouze schodím batoh. Potom zamířím do koupelny.

Po alespoň dvouhodinové sprše se s ručníkem okolo pasu vrátím do pokojku,kde se znova navleču do jeansů a mikiny. Když na mě stékala ta příjemně teplá voda,tak mi došlo že nemůžu být sama. Musím být s někým,s kým mi je dobře,jinak bych se užrala jak strachem,který ve mě Zayn vyvolal,tak i svědomí,které je z nepochopitelného důvodu černější,než bylo.Proto vyrážím za Niallem,kterému to hlavně dlužím. Vezmu si sebou i batoh za důvodem,že tam hodlám strávit noc. Ne,nechci s ním spát,ale zároveň nechci zůstávat doma sama. Mohla bych jít k Betty,ale o je směrem k místu činu,takže potřebuji druhým směrem. S pár nezbytně nutnýma věcma na ramenou se rozhodnu vyjít z domu a po uzamčení vchodových dveří se vydávám na bus.

K tomu je to kousek,pořád lepší než pěšky,jen co je pravda. Když nastoupím,štípnu si jízdenku a usednu na jedno ze zadních míst,které je naštěstí volné. Instinktivně si vyndavám mobil a sluchátka,které hne dzapojím a pouštím si hudbu. Ta se mi nese do uší a mě to připadá jak náplast na rány,kterých jsme utržela vcelku dost. Když asi po půl hodině vystupuji na zastávce,která je dvě ulice od čtvrti,kde má můj přítel dům tak se cízím relativně v klidu. Svižným krokem se rozejdu rovnou k bráně,kterou trhnutím o tevírám a po štěrku šlapu až k vchodovým dveřím. Otevře mi Horanovic uklízečka pošle mě nahoru,prý pana Nialla neviděla celý den,takže by měl být v pokoji. Až teď si uvědomuji,že jsem mu mohla napřed zavolat,nebo poslat smsku. Na to je však pozdě,takže bez rozmyslů otevírám dveře do jeho pokoje a zůstávám v šoku.

Po tváři se mi rozlije zkamenělý výraz úžazu. Malá blondýnka v Niallovo sevření,jak hlasitě vzdychá jeho jméno,tohle jsem si nezasloužila,ne? ,,Ello,já ti to vysvětlím!" probere mě z transu Niallovo hlas a já se na něj se znechucením podívám,po tváři mi při tom steče slza. Slza bolesti a bezmoci. Ihned za sebou zavírám s prásknutím dveře a vybíhám co nejrychleji ven.Kamkoliv...

___________________________________________________

máte tu nový a docela zajímavý díl! :D

Chci hned názor do komentu!! :-D minulé komenty byly boží!♥ jen tak dál! takhle to bude teď pořád!

Odpovědi na vaše otázky:

-Night changes je naprosto boží!♥

-Ne,bohužel to mezi Harrym a Ellou asi dobrý nebude:/

-a o Harryho pohledu popřemýšlím! :)

-díl je do pěti dnů,takže jsem přežila! :D

mám svůj profil na FB,takže si mě přidejte!:)

-odkaz v infu!

mám vás ráda!♥

Báááááááááááááááááááááááááááááááááj

PS: děkuji za 50k! ♥ půlka snu!

PPS: Děkuji za nádhernou novou obálku od @xxRonny je krásná!♥

___________________________________________

POZOR! POZOR!

Ihned se podívejte na můj profil! Je tam moje nová story Androfobie,do které jsem se zamilovala! Je tam zatím jen prolog,ale první díl mám napsaný!

Chci se na ní zaměřit,tak ji alespoňn zkuste,děkuji! Je to fakt mega a pokud vás nezaujme prolog,chvíli počkejte,stojí to za to! :)

Budu vám moc vděčná!!♥

Bad boy  / h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat