Vzbudila jsem se celá rozlámaná a bolavá. Ve snu jsem se pořád převalovala,dívíte se? Ty sny bych nikomu nepřála! Zjevovali se mi před očima jak Harry,tak Niall,ano byl to horor! Vezmu na sebe obyčejné vytahanější bílé tričko,úplé jeansy (jak jinak?:D ) lehký meke-up na vlasy kašlu z vysoka,nechám je kudrnaté,tak,jak jsou. Nevím proč,ale nemám vůbec na nic náladu. Tátu skoro ignoruji a jen projdu do předsíně kde se nazuji do botasek a rovnou vypadnu ke kostelu,kde máme s Bet sraz.I na ni nemám nějak extra náladu a ona to vycítí,jdeme tedy skoro mlčky až ke škole,kde nás čeká matika..super,nic horšího neměli?! Ve dveřích se ale zastavím s pusou dokořán,je tam Styles. Ten..strašně sexy kluk.. nemohl zase vynechat matiku? Dělá to pořád,ne? Bože,naštve mě každá maličkost,tak je tady,no a? Budu ho ignorovat,ale kdyby to aspoň šlo. To jeho tělo,pohyby,pohledy..ano,zrovna začala hodina a mi už sedíme v lavicích. Hazz ode mě neuhne pohledem a já si div nevykroutím krk abych se mu pohledem vyhla,pro Betty to je ale veliká sranda,blbka no.
Když konečně zazvoní,jsem první ze třídy venku,vím totiž že se mnou chce Harry mluvit o Jackovi a já na to nemám náladu. Když už jsme u Jacka,máme s ním právě výtvarku..ale máme ji se Stylesem,shit. Počkám u bufetu na Bet,která mě dohání skoro za běhu.
,,Nevím,co se s tebou děje,ale když si naštvaná tak lámeš rekordy v běhu!" směje se a usedá na lavičku u stánku.
,,Nechci mluvit s Harrym" vysvětlím neochotně a usedám k ní. Vylíčím ji včerejšek,Harryho chování a své sny,ona se jen pousměje.
,,Nechci být zlá,ale kvůli tomu se nečerti,sama víš že ti to za to nestojí, máš Nialla!" ujměje se a poplácá mě po zádech ,,kdy se s ním máš vidět?"
,,No" zavrtím se ,,asi dneska,ale odvolám to" Betty na mě tázavě koukne ,,chci ho vidět, to jo.. ale nechci být na něj zlá, chápeš?"
Usměje se ,,jo,jasně a teď pojď za tím naším sexy Jackem!" tlemíme se až do třídy. Už jsem říkala že je Bet boží?!
Nervóznĕ vejdu do třídy a následuji kamarádku do lavice,když procházíme okolo katedry,zvedne hlavu Jake,který sedí za katedrou.
,,Čauky Liso" mrkne na mĕ,Bet už sedí v lavici a nechápavĕ mĕ pozoruje.
,,Jmenuji se Ella" vysvĕtlím špičatĕ. Neujde mi,jak si mĕ Carol mĕří pohledem! Úplnĕ jako by říkal ten-je-můj!.
,,Já vím" přímo božsky se zasmĕje ,,ale mĕ se strašnĕ líbí..a nĕjak se mi k tobĕ hodí Lisa" vysvĕtlí na konec.
,,Aha.." pousmĕji se.
,,Snad ti to nevadí" strachuje se.
,,Ne,stejnĕ nic nezmůžu" Najednou uslyším smích,zrovna po chodbĕ kráčí Stylesova parta a než stačím odejít na své místo Harry a spol stojí ve třídĕ.
,,Máš ráda výtvarku?" Ptá se učitel,asi se snaží mĕ trochu rozptýlit,moc mu to nejde,hah. Harry si nás samozřejmĕ hned všimne ale jde přímo naštvanĕ na své místo.
,,Ano,mám" odpovím.
,,To jsem rád,tak už si bĕž sednout,nebo mĕ ten tvůj ochránce zabije pohledem" šeptne. Vdĕčnĕ kývnu a zajedu jako liška do nory do své lavice.
Hodina začíná hlasitým zazvonĕním a my si všichni stoupáme,ikdyž jak je viditelné Harry by nejradši sedĕl. Zase se s námi pozdraví "ahoj dĕcka" a rĕkne nám nĕco o sobĕ,nic zajímavého toale není. Potom nám rozdá papíry se slovy "překvapte mĕ" a mi máme skorovolnou hodinu! Ve třídĕ je docela rušno,holky probírají Jacka jako nĕjaké zlevnĕné kozačky a kluci dĕlají všeljaké blbosti,proto se ani nedivím,že si novĕ přišlé esemesky všimne jen Betty.
,,Musíme si promluvit!"
Ztĕžka polknu, z jedný strany,nemůžu se mu schovávat navždy! Přemýšlím co napsat,prsty mám jako z kamene a ani Bet,která mi četla přes rameno nemá nic,co by mi řekla.
,,Máme o čem?"
Já sama vím,že máme,ale tak třeba si to rozmyslí..
,,To si piš,že máme!"
Hm,tak ne. Docela se bojím ale i přesto třesoucími prsty odepíšu.
,,Kde?"
Ať je to nĕkde u lidí,ať je to nĕkde u lidí..prosím! Ne že by mi přímo ublížil,to ne,ale už jenom líbání jsem si zakázala,mám přece kluka!
,,Po škole u kostela"
A kurva.
Strčím mobil do kapsy a snažím se nĕco namalovat,vždy mi šly portréty,nebo alespoň namalovat prostĕ nĕjaké lidi. Vezmu tedy tužku a maluji postavu,chtĕla jsem namalovat nĕjakou dívku,ale vypadá to nakluka,ok no. Tĕlo se mi docela povedlo,teď obličej. Velké oči,tak akorát velký nos a naposled rty,pĕknĕ plné. U vlasů už jen tak nĕjak se snažím o nadýchaný tvar,ale vyjde mi spíše..afro,no,menší afro určitĕ! Nemám ale čas to předélávat,takže zezadu nečrtnu podpis,přesnĕ na čas.
,,Liso?!" Ozve se třídou Jackovo hlas,celá třída je ale v šoku,žádná Lisa s náma do třídy totiž nechodí.
,,Ano?!" Odpovím a najednou se všichni koukají na mĕ,shit.
,,Vybereš mi ty vaše práce,že?" Usmĕje se nevinĕ.
,,Jistĕ" usmĕji se nucenĕ a zvednu se,abych pozbírala obrázky,vyhýbám se přitom všem pohledům,a že jich není málo! U Harryho ho vezmu tak rychle,že to snad ani nemohl postřehnout.
,,Díky Liso" mrkne na mĕ a vezme si papíry Jack,když stojím konečnĕ u jeho katedry. Ale vezme to bohužel vcelku nešikovnĕ že mu jich pár vypadne,mezi nimi i ten můj. Jack tiše zakleje a všechny pozbírá,můj drží jako poslední.
,,Styles?" Řekne docela nahlas,takže jsme zase ve středu dĕní.
,,Ne!" Řeknu asi moc rychle a cítím,jak rudnu.
,,Ale vypadá to tak" zasmĕje se. Samozřemĕ,já ho zabiju. Celá třída je přímo vyjukaná,nikdo nám totiž nerozumí. Když si jdu sednout,nenápadnĕ se kouknu na Harryho,na tváři se mu rýsuje naštvaný úšklebek. Bet se mezitím pohýbá smíchy,taky že schytá řachu do zad,on jí ten smích přejde!
Ostatní hodiny ubíhají až moc rychle a já se jen tak tak stíhám vyhýbat Stylesovo bandĕ. Když konečně zazvoní na konec školy,uvĕdomím si,že jsem tĕžce v háji. Niallovi jsem napsala,že dneska nemám náladu a že se uvidíme až v sobotu,chudák byl z toho smutnej,to ale já taky! Betty samozřemĕ nesouhlasí abych šla sama,on prý nepsal že mám přijít sama. Celou cestu ji vysvĕtluji,že to musí probĕhnout mezi čtyřma očima. Pár metrů před kostelem se ale loučíme s tím,že mám být u ní v sedm,abychom se stihly připravit na tu diskotéku,souhlasím. Jdu nejistými kroky až k nĕmu,tentokrát se neopírá o zeď ani nepokuřuje cigaretu,jen tam tak stojí a čeká. V očích má nĕco mezi vztekem ..a..a nejistoty.
_____________________________________________________________________________________________________
Zdravím kulíšci!♥
Jsem tu s novým dílem^^ zase krátkým :/
Hned chci VOTE pro radost a KOMENT s názorem!!♥ minule jich bylo málo :'(
A konečnĕ jsem našla závadu,takže mohu opĕtovat komenty,votovat a přidávat fotky/obrázky! ^^
Jinak v mediích máte fotku Jacka,sexouš ne? :D:3
A zase dĕkuji tentokrát za 7.5k!! ♥ WAU jste skvĕlý :')
Jinak chci další zmĕnu(minulá byla v očích) tentokrát ale mĕním ročník. Ella chodí do třeťáku a ne do druháku,do budoucnosti to bude lepši! ;)
A můžete se tĕšit na příští díl,bude 13+ :D hahaha..prostĕ zase diskotéka,víte jak to dopadá :D
Promiňte za chyby :/
Dĕkuji za přečtení a čtĕte dál!!
Miluju vás!♥
Baaaaaaaaaaaaaaaaj
ČTEŠ
Bad boy / h.s.
FanfictionPŘÍBĚH JSEM ZAČALA PSÁT, KDYŽ MI BYLO NĚJAKÝCH 12 LET. BYLO TO ČISTĚ PRO ZÁBAVU. NECHÁVÁM SI HO TADY NA PAMÁTKU. NEMUSÍTE SE ZDRŽOVAT OPRAVOVÁNÍM TĚCH CHYB CO TAM NAJDETE (A ŽE JE JICH TAM DOST), UŽ NEVIDÍM SMYSL TO NĚJAK PŘEPISOVAT. DĚKUJI :-)...