Zase pustit písničku v médiích:)
Už je to měsíc. Měsíc bez něho. Měsíc od doby,co mi řekl že mě miluje. Asi dokážete představit,jak strašně to bolí. Můj život je něco úplně,jiného než býval. Ono by bylo hrozný Harryho už nikdy nevidět,ale věřte mi,že ještě horší je,vídat ho každý den. První tejden to bylo peklo,koukat se,jak se vodí za ruku s jinou. Ano,to je další věc. Věci se "vrátili" do starých kolejích. Já chodím s Niallem a on dál rebelčí. Oba žijeme své životy,tak jako předtím. Jen jedna věc,ty pohledy,kterými si dáváme jasně najevo ,,Ne,nesmíme,vydrž". Co se týče mně a Niallera,jde to taky z kopce. Nejsou tam ani city,prostě to mezi námi uvadá a oba víme že to děláme jen kvůli rodičům. Nevím proč se to takhle zvoralo,prostě se začal chovat chladně,odtažitě a nepřístupně. Ze vzteku jsem se začala chovat stejně,ani nevím proč,asi už jsem nechtěla být ta naivní. Takže jsme spolu jan z nutnosti. Pokud vás zajímá Bet,tak mezi námi už to neí to,co bývalo. Na té osudové párty si našla kluka a věnuje mu všechen svůj čas. Ale mezi námi jí to nemám za zlý,chovala bych se stejně. Ale to bych mněla mít někoho,kdy by mně miloval. Harryho jsem ztratila. A na konec je tu táta. Ten začal chodit ještě pozdějc než kdy před tím,je protivnější a nemáme si co říct. Právě v tuhle dobu mi chybí mamka,které bych se mohla vykecat. Ona by mně vyslechla a poradila mi se vším,s čím bych potřebovala pomoct. Tak moc mi chybí..
Ze mě se stala chodící smrtka. S Bet se snažím normálně bavit,jenomže neúspěšně,bohužel. Nemáme o čem.Nebylo by na škodu,kdybych alespoň více času věnovala škole,jenže na ni kašlu zvysoka. Ano,za měsíc pár změn. Nemám se vlastně s kým pořádně bavit. Mého poklesu si všímají i učitelé,hlavně Jake,který se mě snaží rozesmívat. Jinak Styles a jeho parta se taky nějak nečiní,právě naopak. Harrymu to nesvědčí,je věčně opilý,nebo zkouřený a to nemluvím o těch holkách se kterými se tahá. Je mi ho až líto,jenomže pak si vybavím,jak mě tam bez zájmu nechal stát a začnu ho skoro nenávidět.Ne,to přeháním. Miluji ho víc než před tím,tím jsem si jista. Strašně mi chybí ten starý Harry,který byl možná občas drzý na učitele,nebo prostě zlý na lidi,ale s touhle troskou se to nedá srovnat. Párkrát ho vyzvedli i policajti,údajně kradl chlast,nebo rozbíjel věci. Nemusím vám doufám říkat,že jsem celý den byla jako na trní. Pořád se o něj bojím,do jaké šlamastyky se dostane. Chtěla bych mu pomoct,ale námám a ani nevím jak. Na to jsem ale moc velkej posera.Bojím se,že bych od něj už neodešla. Místo toho radši probrečím několi nocí. Nemám nic. Nic na čem by mi záleželo.
*****************
Rozespale se natáhnu po zvonícím budíku,který řve jak na lesy. Místo vstávání se ale zachumlám víc do své přikrývky a spokojeně oddechuju. Včera jsem toho moc nenaspala. Když mi ale zavibruje mobil,za účinkem nové zprávy od Bet,jsem na nohou v cukuletu. Rychle si vezmu úplé jeansy a mikinu přes hlavu.V koupelně si párkrát přejedu zuby kartáčkem a vypláchnu ústní vodou. Včera umyté a rozčesané vlasy nechám splývat na ramena a s taškou na rameni a skateboardem v ruce letím ke vchodovým dveřím. S časovým skluzem dobrou půlhodinu si to uháním přes ulice až k budově školy. Bet jsem naštěstí stihla napsat sms,aby šla sama,že nestíhám. Celá udýchaná otevřu školní vchodové dveře,do skříňky hodím skate a už stojí před dveřmi třídy,kde máme mít výtvarku. Při vzpomínce na Jacka se mi po obličeji rozlije mírný úsměv,Jack mi to spoždění snad promine. Úsměv je pryč hned po zjištění,že hodinu máme se Stylesovo partou. Shit!
Nervózně otevřu dveře a podle očekávání na mě padnou pohledy všech ve třídě,ano,i jeho. Jake vypadá zamyleně,ale přitom pobaveně ,,co tě zdrželo,Lizo?" ano,pořád používá moji přezdívku. Strach mi nedovoluje podívat se po třídě,takže pořád čučím na učitele jako na zlaté prasátko.
ČTEŠ
Bad boy / h.s.
FanfictionPŘÍBĚH JSEM ZAČALA PSÁT, KDYŽ MI BYLO NĚJAKÝCH 12 LET. BYLO TO ČISTĚ PRO ZÁBAVU. NECHÁVÁM SI HO TADY NA PAMÁTKU. NEMUSÍTE SE ZDRŽOVAT OPRAVOVÁNÍM TĚCH CHYB CO TAM NAJDETE (A ŽE JE JICH TAM DOST), UŽ NEVIDÍM SMYSL TO NĚJAK PŘEPISOVAT. DĚKUJI :-)...