#67

6.5K 429 26
                                    

DÍL MI NEJDE VĚNOVAT,TAKŽE MUSÍM TAKHLE..DÍL JE VŇOVÁN: @bujiii POŽÁDALA MĚ O TO!♥

Neuvěřitelně moc děkuju za komentáře♥ Jste nejlepší čtenářky!:') ale konec bude tak,jako tak:) už je prostě čas na to,ukončit tuhle story!:) A jak jinak než svatbou..?
___________

Od Zayna: ona si fakt myslí,že nás to zajímá?

Já: Asi jo,každopádně je to sakra nudný!

Od Zayna: Chudák stará..potřebovala by důchod.

Já: Můžeš jí to říct,určitě bude nadšená!

Položím i telefon před penál a snažím se věnovat pozornost naší staré paní učitelce na zeměpis. Jsem skoro jediná,ostatní buď spí,nebo jsou na telefonech. Kouknu nalevo,kde sedí Zayn.Sedí ob uličku s Louisem. Věnuje mi milý úsměv,po tom včerejšku se normálně bavíme. Sice jen přes telefon,ale stejně..

Já: všiml si něčeho Harry?

Od Zayna: Doufámže ne..musel bych si vybírat mezi tebou a jím

Já: Což já nechci..

Zayn: Já taky ne

Koukne na mě spíše posmutněle,pokrčím rameny a otevře si sešit zezadu na volné stránky. Vezmu si propisku a začnu malovat obyčejné a nezajímavé kresby. Uvědomuji si,jak mi čas šlape na paty a jak si usím užívat tyhle poslední dny do mé plnoletosti..potom už bude po všem.

Dost mě poseldní dobou láká rozhovor s Harrym,takový loučící..ale bylo by to ještě horší. Harry je tvrdohlavý jak mezek,znám ho. Bůh ví,jak by zřídil Horana tentokrát. Myslím,že ani nemocnice by ho nepostavila na nohy..stejně by to nepochopil a nebo se mi prostě vysmál. To ale nevím..asi ho zas až tak dobře neznám.

Od Zayna: Na co myslíš?

:Na svatbu..

Od Zayna:To není moc veselý myšlení

Já: Jo,to asi moc ne..jenže se strašně bojím, Zee

Od Zayna:Já vím Ell,já vím..ale nemůžeš na to myslet

Já: Jenže táta i celá Horanovic rodina mě nutí na to myslet

Od Zayna: Kéž bych ti mohl pmoct..

: Jenže nemůžeš,ať chceš nebo ne

Znovu telefon položím,ještě smutněji,než předtím. Projedu si rukou vlasy a zavřu oči,poslední dobou jsmem toho tolik nenaspala,jsem navená. Kouknu se tedy po Bet,ikdyž vím,že na mě Zayn kouká. Je na mobil a něco ryychle píše,je jako šílená. ,,Koukání do telefonu není moc zdraví."

,,Cože?" vyjekne a koukne se na mě,je vidět,že je pořád trochu v transu. ,,Jo aha.." zamumlá,když kývnu hlavou k aparátku,který drží v rukou. ,,No..já..asi jsem si někoho našla" zamumlá ještě nesrozumitelněji,než předtím Vykulím oči.

,,Cože?!" zopakuji její otázku. ,,Wau..přeji ti to" zní to až moc přidušeně.

,,Díky" houkne a ótočí se zpět k mobilu,je vidět,že je tohle téma tabu. Jenže já jsem od malička zvědavá a cítím,že mám právo to vědět. Mám chuť se jí zeptat,nebo spíše ji přišpendlit ke zdi za límec a vše to z ní dostat,vím ale,že by to nebyl nejlepší nápad. K mému štěstí zazvoní a Bet se rychlostí blesku vypaří ze třídy. Já to z ní ale dostanu!
***

Bad boy  / h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat