Přišel ke mě,lehce se usmál a nervózně (?) si přisedl na ubrečenou lavičku, jo,to zní dobře! (bez komentářů :D ) Chvíli jsme se kradně pozorovali a já byla ráda,že je tu. Slzy už pomalu zasychaly a já si uvědomila, jak asi vypadám s rozmazanou řasenkou, to musí být děs! Chtěla jsem s ním mluvit ale od diskotéky jsme spolu neprohodili ani slovo. Pořád jsem naštvaná, i když nejspíš nemám důvod, je to jako by mě podvedl.. Nad čím to zase přemýšlím?! Musím vymyslet nějaké jednoduché téma..
,,Co máme teď za hodinu? Děják?"
,,Jo, máme ho společnej.."
,,Jakto? Vy nemáte Sneidera?" byl to takový morous, naštěstí my jsme měli nějakou praktikantku, která nás nechala dělat cokoliv.
,,Máme, ale ne dneska" usměje se ,,je nemocný a vás je ve třídě hrstka. V pohodě se tam vejdeme"
,,Aha" oplatím mu úsměv,nevím jak navázat konverzaci,tedy chci vůbec?
,,A proč ho ty nemáš rád? Myslím učitele." Zeptám se ledabyle
,,Je to kretén,má totálnĕ debilní řeči." Vysvĕtlí a pořád mĕ propichuje pohledem.
,,To my povídej" pousmĕji se pro sebe
,,Rád" opáčí rychle ,,dneska v šest?" O můj bože!! On mĕ pozval ven! A vlastnĕ proč ne? Nemusím s ním hned spát,ne?
,,ok,kde přesnĕ?" Nadhodím úsmĕv alá modelka , musím uznat,že mĕ překvapil.
,,vyzvednu tĕ" navrhne nesmĕle
,,ale vždyť nevíš,kde bydlím.." zapochybuji
,,to řekl kdo?" Zasmĕje se a prohrábne si své kudrnaté vlasy.
,,ale jak by jsi to mohl vĕdĕt..?" Podívám se mu do očí,má je vážnĕ smaragdové..
,,já vím všechno" mrkne na mĕ ,,můžeš teda dneska?"
,,jo v pohodĕ" táta o mĕ ani neví,má toho vážnĕ hodnĕ,chudák. On ale nevypadá že by mu to vadilo a já mu holt musím vyjít vstříc.
,,a Horan tĕ pustí?" zeptá se načež trochu ztuhne a ztmavnou mu oči,sakryš..na nĕj jsem zapomĕla
,,on mĕ nehlídá a navíc o tom ani nemusí vĕdĕt" řeknu rozhodnĕ a začnu si hrát s prsty u ruky.
,,chodíte spolu?" Zeptá se na rovinu a já se hryznu do rtu až to zabolí.
,,já nevím.." nádech a výdech ,,nechci se o tom bavit"
Nejspíš chtĕl nĕco říct,ale potom si to rozmyslel a zavřel pusu. Po chvíli ticha jsme se zvedli a šli do třídy. Když jsme společnĕ vešli do plné třídy,všichni se na nás koukali s otevřenými pusami,kluci od Harry se trochu pošklebovali ale jinak bylo ticho.Trochu jsem znervóznila ale nedávala jsem to radši najevo. Omluvila jsem se a chtĕla si jít sednou (Harry se s omluvou nenamáhal a šel rovnou za mnou,sedí skoro přes uličku),najednou mi ale Carol,ta kráva nastavila nohu a já letĕla..tedy letĕla bych,kdyby mĕ nezachytily dvĕ pevné paže. Pomalu mĕ postavil,ale tak blízko,že jsem se ho dotýkala skoro celým tĕlem a přitom se mu dívala do očí,krásnou leč krátkou chvilku přerušilo až učitelčino zakašlání. Zrudla jsem až na zadku a šla si sednout k Betty,která mĕla pusu do O a v očích otazníky,musela jsem jí to tedy šeptem prozradit. Bĕhem hodiny jsem se snažila na Harryho ani nepodívat a zapisovala si všechny ty nudné poznámky. Ale překazil mi to papírek,který mi přiletĕl tĕsnĕ k ruce.
,,Napiš mi svoje číslo kvůli dnešku :-P" posmála jsem se na mračící Bet,která mĕ propichovala očima ve kterých bylo jasnĕ napsané NE. Papírek jsem otočila a napsala pár číslic co znám zpamĕti. Chvíli jsme si jen tak posílali vzkazy,tedy než zazvonilo a my museli na jinou hodinu,škoda..
Na konci školy jsme se radostnĕ s Bet rozbĕhly ze školní budovy,při pohledu na parkovištĕ jsem se zastavila. Stál tam Niall,strašnĕ mu to v jeansech a v tričku slušelo,šla jsem tedy k nĕmu. Když si mĕ všiml,radostnĕ se usmál,došla jsem k nĕmu a on mĕ líbl na rty. Bylo to rychlé ale přitom strašnĕ hezký,tedy bylo,kdyby se ze školy nevynořila Stylesova banda. Harry si nás všiml okamžitĕ a nehezky se ušklíbnul,je mi jasné co se mu honí hlavou.. Nakonec se ale jenom otočí a zamíří si to na opačnou stranu. Všimnu si,že na mĕ Niall mluví ,,cože?"
,,vnímáš mĕ vůbec?"
,,ne.."
,,všiml jsem si" zasmĕje se a odveze mĕ domů. Nabízel se mi,že se může klidnĕ zdržet,vymluvila jsem se na domácí práce. Mám ho strašnĕ ráda a pokud mezi námi nĕco má být,musí se na to pomalu. Potom mi ale v havĕ vyskočí blikající kontrolka Harry×Niall? Uvĕdomím si svoje myšlenky a rychle jdu udĕlat obĕd abych je dostala z hlavy,brr.
Konečnĕ mám všechno hotový,neboli uvařený obĕd,umyté nádobí a uklizený celý dům. Začnu tedy s přípravami na večer. Napustím si teplou vanu a rychle do ní skočím,když jsem umytá a mám umytou i hlavu,skončím u zrcadla kde se zase lehce namaluji a zakončím to před skříní s oblečením. U ní vážnĕ tápu..kam vlastnĕ jdeme? Napíši tedy rychlou esemesku.
,,nevím co na sebe,kam vlastnĕ jdeme?"
,,ty sis to nerozmyslela?"
,,mĕla bych?!"
,,ví o tom ten tvůj Superman?"
,,neví,já jsem spíš na Batmany :-P"
,,:-D ty seš třída,jdeme do kavárny za pizzerií. "
,,ok,takže jeansy nebo sukni?"
,,sukni jsem na tobĕ ještĕ nevidĕl :3"
,,a ani neuvidíš ;) beru jeansy,čau."Mobil jsem hodila na postel a vzala si své čistĕ vyprané černé jeansy,kterých mám asi patery a zářivĕ růžové tílko. Na to černý rozeplý svetřík,balerýny a kabelku s vĕcmi. Vlasy jsem si naposled přečesala a šla dolů za tátou který právĕ dorazil,chudák neví,že mu budu zase lhát..
,,Tati?"
,,No?" Otočí se a se zálibou si mĕ přemĕří ,,kam si to štráduješ?"
,,Ven s Niallem" odpovím a on se rozzáří jako sluníčko,to se dalo čekat.
,,To jsem rád že jste si padli do oka!" Nenápadnĕ na mĕ mrkne a já jen protočím oči v sloup.
Naši debatu přehluší domovní zvonek,půjdu tedy otevřít a spatřím ho,wau,je fakt sexy..
,,Čau El,sluší ti to"
______________________________________________________________________________________________
Nabralo to jinej smĕr?! :D
Ano,jsem tu s novým dílem!^_^
Prosím vote a koment s názorem!! ♡♡
Za minulé komenty dĕkuji:)
-promiňte za chyby:/
Dĕkuji za přečtení a čtĕte dál! :')
Baaaaj
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pokud se divíte,že tu u toho nejsou žádný moje "keci" tak po tomhle vyjde samotný díl INFO ve kterém budou novinky:) prosím přečíst!!:)
ČTEŠ
Bad boy / h.s.
FanfictionPŘÍBĚH JSEM ZAČALA PSÁT, KDYŽ MI BYLO NĚJAKÝCH 12 LET. BYLO TO ČISTĚ PRO ZÁBAVU. NECHÁVÁM SI HO TADY NA PAMÁTKU. NEMUSÍTE SE ZDRŽOVAT OPRAVOVÁNÍM TĚCH CHYB CO TAM NAJDETE (A ŽE JE JICH TAM DOST), UŽ NEVIDÍM SMYSL TO NĚJAK PŘEPISOVAT. DĚKUJI :-)...