Tohohle dne jsem se obávala ze všeho nejvíc.. Je pondělí, takže školavolá..
Vstanu už v 6 hodin, přesně, abych stíhala. Osprchuji se, rychle vyčistím zuby, vyžehlím vlasy a lehce se namaluji. S oblečením už tápu o něco víc, ale rozhodnu se pro úplé černé jeansy, černé tílko a volnou červeno-černou kostičkovanou košili.
Na nohy nazuji nové červené vansky a seběhnu schody, dole si čte táta noviny ale palačinky nikde, škoda no. Namažu si tedy chleba máslem a hodim na to dvě kolečka salámu, alespoň něco, ne?
Před tátou se snažím nedát najevo nervozitu z nového prostředí a hlavně školy. Mezitím on jen básní o nové práci ve firmě, do které dnes nastupuje také poprvé. Ono je něco jiného druhý ročník,kam musíte zapadnout, než práce, kde nemáte na přátelstvíani čas!
Nakonec se mi nabídne že mě sveze do školy a zajde se mnou za ředitelkou,to ale zamítnu, nejsem malá! Přesně v sedm nasedneme do auta,co stojí před garáží,táta mě málem zabije, když zjistím, že jsem doma nechala svůj černý školní batoh a musíme se dvě ulice vracet.
Konečně stojím před tou velkou "barabiznou" jménem škola celá rozklepaná a nejistá, před ní postává pár spolužáků a kouří nebo dodělávají úkoly. Vejdu dovnitř a hned cítím pohledy z obou stran, no super. Zamířím rovnou do řešitelny,která je podle ukazatelů na konci chodby v pravo. Zaklepu a vejdu do menší místnosti,ve které za velkým stolem sedí moje nové ředitelka 'slečna' Wilsonová.
,,Dobrý den" pozdravím slušně. ,,Dobrý den Ello, posaďte se, váš otec mi už volal" usměje se na mě mile a já se posadim na židli naproti ní. ,,Takže,začínáš tady druhý ročník,že?"
,,ano"
,,údajně jste se přestěhovali nedávno?.."
,,ano,z LA,slečno"
,,a můžu vědět důvod?"
nasucho polknu, je to sice už rok,ale stále to bolí
,,kvůli smrti maminky.."
,,..aha,to je mi moc líto Ello!"
,,v pořádku, už je to rok" pousměji se, ale pořád hodně křečovitě.
Potom už mi jenom říká dějiny školy, něco o řádu a konečně o mě a mé třídě. Podá mi klíč od skříňky s číslem 567 (nicjinéhoměnenapadlo :D) a pošle mě k mojí třídě,ve které začínáme matikou.
Než ale stihnu odejít, vtrhne dovnitř nějaký v obličeji rudý muž, který drží pytlík plný.. cigaret?.. ano,nejspíš nějakých zeleně plněných cigaret. Za ním jde se vztyčenou hlavou a drzým, nadřazeným úšklebkem na velmi,velmi pěkné tváři kluk,má ale nejkrásnější oči, co jsem kdy viděla, smaragdově zelené. Vlasy má kudrnaté a oříškově hnědé, musím uznat, že je víc, než pohledný!
,,Paní učitelko, Styles zase řádil!" zařve ten muž,kluk za ním se porozhlédl a nejspíš mě 'konečně' spatřil.Na jeho tváři se naznačil samolibý úsměv,ale prohlédl si mě od nohou až k hlavě, zvláštní pocit, na konci se naše oči totiž střetly.
___________________________________
žebykonečnězvrat? :D
začnětetosakraněkdočíst! :D:/
pokračováníbrzo! :D
baaaj
ČTEŠ
Bad boy / h.s.
FanfictionPŘÍBĚH JSEM ZAČALA PSÁT, KDYŽ MI BYLO NĚJAKÝCH 12 LET. BYLO TO ČISTĚ PRO ZÁBAVU. NECHÁVÁM SI HO TADY NA PAMÁTKU. NEMUSÍTE SE ZDRŽOVAT OPRAVOVÁNÍM TĚCH CHYB CO TAM NAJDETE (A ŽE JE JICH TAM DOST), UŽ NEVIDÍM SMYSL TO NĚJAK PŘEPISOVAT. DĚKUJI :-)...