*Harry*
Bum. Ona ty debilní dveře prostě zabouchla a nevěnovala mi ani jeden pitomý pohled. Ok,jak chce. Šlápnu na plyn a během minuty si to svištím rovnou do baru. Dominica má naštěstí otevřeno nonstop. Hned co zaparkuji a zamknu auto,vejdu do zé známé uličky ve které se nacházejí dveře. Dveře do podniku,ve kterém jsem začal trávit docela dost čsu. Od tý doby,co jsem v jednu ráno vyznal Elle lásku a potom utekl jsem zamířil rovnou sem. Ta noc-ráno mi dodnes leží v hlavě. Lásku jsem holce vyznal naposled v deseti! Ale ona..ona je jiná. Něčím výjimečná. Nenahraditelná.
,,Čau chlape" pozdraví mě Liam,kterej tehle podnik začal navštěvovat se mnou. Kluci ani tolik ne. Zayn se začal šprtat kvůli tátovi a Louis si našel nějakou servírku,kterou na stoprocent klofne. Pff už to vidím. Kvůli holce trhá partu. No,přemýšlím jaké by to bylo chodit s Ell. Žádný,já s ní totiž chodit nebudu. Spíš nemůžu..Ale ani bych nechtěl. Heslem Harryho Stylese je 'ojet a odkopnout ' ,přemýšlím,kdy jsem naposled s nějakou spal.. ,,slyšíš?" zatřese se mnou když vedle něj sedím a pořád se věnuji svým myšlenkám.
,,Je čau,promiň" omluvím se se smíchem ,,tak co dneska?" zeptám se a zamířím s Liamem po pravici k baru ,,kolu" poručím si a ignuruji Liamovo pohled alá si děláš prdel?! ,,Jsem tu autem" vymluvím se chytře a počkám než mě donesou kolu a Liamovi pivo.
Když se konečně posadíme zpět na naše obvyklá místa a Liam hned upoutá mou pozornost ,,co na ně říkáš?" drbne do mě a ukáže ke stolu naproti,kde sedí dvě holky. Jedna blondýnka s vlasy pod zadek s růžovými úplými šaty a výstřihem až bůh ví kam a druhá černovláska s o něco kratšími vlasy než ta druhá v miniaturní sukni. Neurčitě pokrčím rameny a dál upíjím ze svého pití. ,,Od doby,kdy ti přes cestu přeběhla ONA" to slovo vysloví skoro štítivě,což mě docela naštve ,,se chováš dost debilně" protočím očima ale on prostě nedá pokoj ,,že ty ses zamiloval!" vykřikne a vypadá pyšně ze svého objevu.
,,Ne" zavrčím a vytáhnu mobil,nevím proč ale chci vypadat zaneprázdněně. Liama nepřesvědčím,ten mává na ty dvě kokety aby šli k nám. Super tohleto. Ale vlastně proč ne? LIam má možná pravdu,vyměkl sem a důvod..Ella to nebude. Ke mně si to namíří ta černovláska a sedne si hned vedle mně na už tak těsné křeslo. Vypadá ale že ji to nevadí. Spíše naopak! Hned začne putovat po mým těle rukama a já se jen nepříjemně zavrtím. Má hnědé oči tak,jako Ella,nemá je ale tak velké a krásné.
Po téhle myšlence si až uvědomím,co se to se mnou sakra děje? Ihned vezmu tu kurvu a přitáhnu si jí do hlubokého francouzáku,neoporuje,heh. Liam má moc práce s tou blondýnou a tak si ani nevšimne,jak odvážně se ohmatávám s touhle cuchtou. Posadím si ji na sebe rozkročmo a přitom ji vsunu jazyk ještě hloubějc do pusy,sám se divím že to víc jde. Levou ruku ji položím na bok a pravou zmáčknu prso. Zavzdychá mi do pusy a já se snažím nevnímat její přeslazenou voňavku. Rukama mi putuje bod tričkem a já cítím jak je to nepříjemné.
Dál to nevydržím a schazuji ji ze sebe. Ta hysterka dopadá na tvrdou zem pod námi ,,jseš kretén?!" zařve naštvaně a už se zvedá na nohy,alkohol ale dělá své. Liam,který si už přestal všímat té druhé kurvy se na mě dívá jako na pošuka.
,,Já nemůžu" řeknu mu a čekám reakci,on ale pouze souhlasně kývne a dál si mě nevšimne. Hodím na stůl útratu za kolu a už obcházím tu děvku,která jen tak tak stojí a mířím k východu. Vyměkl jsem.Já jsem tak kurevsky vyměkl! Ale prostě nemůžu,nemůžu na ní přestat myslet.Je všude kam se podívám. Její kaštanově hnědé vlasy smáčené vodou,velké oříškově hnědé oči,ve kterých se dají rozeznat její pocity a její krásné plné rty na těch mých. Otevřu auto a nasednu,v hlavě mám jasnou cestu. Ject rovnou za ní.Ale vím samozřejmě že to nejde,vyjedu tedy směr domů.
ČTEŠ
Bad boy / h.s.
FanfictionPŘÍBĚH JSEM ZAČALA PSÁT, KDYŽ MI BYLO NĚJAKÝCH 12 LET. BYLO TO ČISTĚ PRO ZÁBAVU. NECHÁVÁM SI HO TADY NA PAMÁTKU. NEMUSÍTE SE ZDRŽOVAT OPRAVOVÁNÍM TĚCH CHYB CO TAM NAJDETE (A ŽE JE JICH TAM DOST), UŽ NEVIDÍM SMYSL TO NĚJAK PŘEPISOVAT. DĚKUJI :-)...