Připraveni na den D? Opavdu doporučuji si pustit písničku v médiích,zaručeně vás rozbrečí:) Děkuji všem,kteří dočetli až sem!♥ Užijte si poslední díl..
Přečtěte si konec,kde se dozvíte hlavní infa na závěr:)
____Táta mi křečovitě svíral ruku za doprovodu svatebního pochodu,který mi zněl až hororově. Tlukot srdce byl neuvěřitelně vysoký a v hlavě naprosté prázdno,které bylo u mě zvláštní. Poslední dobou to bylo všechno tak rychlé,uspěchané,strojené a nevytoužené. Alespoň z mé strany určitě. Hned,co jsme vešli do místnosti se všichni svatebčaní postavili a dívali se na nás. Anita sedí u rodičů,hryže se do rtu a posílá mi povzbudivé pohledy,smýchané s dávkou lítosti.
Před námi šla sestřenice Nialla a Anity,kterou jsem neměla zájem ani poznat a rozhazovala kvítky růže. Všude byly růže bílé a občasně rudé,které to svým způsobem projasňovaly. Dýchala jsem hluboce,někdy vůbec. Cesta k oltáři byla nekonečná,neuvěřitelně dlouhá a bolavá. Nohy mě ve vysokých podpatcích neuvěřitelně bolely,jsem zvyklá na botasky. Je to změna.
Jenže já postoupila o dost víc změn za několik měsíců,co tu jsem. Těch změn bylo..no opravdu hodně a přitom tak málo. Byly to hlavní změny,které mým životem otřásly a naprosto ho překopaly. Hlavní změna byl Harry,kvůli kterému se děje tohle všechno. Tohle,čím jsem si musela projít. Tolik bolestí,nenávistí a hlavně probrečených nocích. Zničených nervů,zlomeného srdce.
Bože,když to vezmu zpětně,ničeho nelituju. Žádné chyby,skutku,nebo slov. Zažila jsem toho opravdu hodně,za jeden půl rok. Stihla jsem se nadpřirozeně zamilovat,otěhotnět,potratit,přežít dlouho v nemocnici a to jí kvůli matčině smrti tolik nesnášet. Jít do baru a opít se,s čím souvisí to dítě. Alkohol jsem si totiž zakázala. Byla jsem právě v baru,když maminka umřela a do dnes si to vyčítám. (Tohle jsem asi nikde nezmínila,ale je to důvod,proč nechtěla Ella do hospod. Byla tam,když jí umírala máma.)
A já tady teď jdu v těch nejkrásnějších šatech,na vysokém podpadku právě kvůli Harrymu. Bože,kdyby se neopil,nemusel by zbít Nialla. Jenže ten hajzl si koledoval! O tohle tady ale nejde,protože já toho opravdu nelituji. Harryho z celého srdce miluji a tohle dělám kvůli němu. Právě se blížíme na konec uličky,kde mi dává táta pusu na čelo a jde si sednout. Teď už musím sama. Pomalu vykročím až k blonďákovi,který nevipadá tak jistě,jako kdy předtím.
Naopak je takový vyplašený,,zkoumá mě pohledem. Navážu s ním oční kontakt a on drží,dokud se neozve hlas pana faráře. ,,Dámy a pánové" má hluboký drsný hlas ,,sešli jsme se tu dnes,abychom sjednotili tyto dva mladé lidi,ve svazku manželském." Všichni už sedí na svých místech a koukají na nás,cítím se jak ve vytrýně.
,,Pane Horana,berete si tady slečnu Ellu Featherovou v dobrém i ve zlém,v nemoci i ve zdravý,dokud vás smrt nerozdělí?" Ani si neuvědomuje,jak jsou ty slova vážná. Jak moc nás tímto spoutá. Jak moc mi pokazí život,za který si můžu sama. Ale stejně by to mělo být zakázáno,vdávat se tak mladý. Ikdyž jakej idiot by to tak dělal? No jasně,Horan.
,,Ano" ozve se naproti mě Niallovo nejistý hlas. Zašínám ho nejspíše chápat,nemohl za to tak moc. Přeci jenom se chtěl zavděčit otci,který mu dával na bedra moc těžkýý náklad. byl pod nátlakem a prostě to mohl vyřešit jedině takhle.
,,Dobrá. Slečno Ello Featherová,berete si tady pana Nialla Horana,v dobrém i zlém,v nemoci i ve zdraví,dokud vás smrt nerozdělí?" V krku mám sucho,začíná se mi tam tvořit knedlík. Bože ,je to tady. Ano,doopravdy si beru kluka,kterého nemiluji,jen abych uchránmila kluka,kterého miluji?
Není tady nikdo,kdo by tomu zabránil. Nikdo nevtrhne do naší svatby a nezařve "námitka!". Vůbec nikomu nevadí,co se právě tady děje. Harry je u Zayna,který ho tam musí nějak udržet. Možná ho pustil a on sem každou chvílí přiběhne a zařve,že mě miluje a ať to nedělám. Vyhověla bych mu,moc,opravdu moc ráda.
ČTEŠ
Bad boy / h.s.
FanfictionPŘÍBĚH JSEM ZAČALA PSÁT, KDYŽ MI BYLO NĚJAKÝCH 12 LET. BYLO TO ČISTĚ PRO ZÁBAVU. NECHÁVÁM SI HO TADY NA PAMÁTKU. NEMUSÍTE SE ZDRŽOVAT OPRAVOVÁNÍM TĚCH CHYB CO TAM NAJDETE (A ŽE JE JICH TAM DOST), UŽ NEVIDÍM SMYSL TO NĚJAK PŘEPISOVAT. DĚKUJI :-)...