#55

6.7K 419 17
                                    

Je to strašně krátký-_-

Panebože,ja na tu číču úplně zapoměla. ,,Alison! Čiči!" zařvu co nejhlasitěji a začnu běhat po obýváku a kuchyni. Nevšímám si zvídavých pohledů kluků a když malou nenajdu dole,vyběhnu shody nahoru. Tam se kouknu do všech třech pokojů,pracovny,i koupelny. Nikde to malý klubíčko nevidím. Se svěšenou hlavou doskáču za klukama,kteří už vyndavají suroviny z ledničky.

,,Copak?" zeptá se starostlivě Zayn a koukne po mě.

,,Já..ztratila jsem Alison" polknu potichu,periferním viděním však zaregistruju,jak Zayn stuhl.

,,Žertuješ,doufám" zavrčí,zavrtím hlavou na důkaz nesouhlasu ,,pane bože ty jsi úplně pitomá?" vyjede po mě Zee.

,,Nech ji" zklidní ho Harry hrubě a přidá i vražedný pohled ,,kdo je vlastně Alison?" zeptá se mě s nepatrným úsměvem.

,,Kotě,které jsem dostala od Zayna po tom..co se stalo s Niallem" vysvětlím neochotně,s pořád svěšenou hlavou. Od Harryhose však na místo Zayna dočkám hlasitého smíchu.

,,Kočku?" zasměje se kudrnáč ,,vážně jsi ztatila kočku?" zasměje se znova,přičemž se musí podepírat židle.

,,Jo" řeknu otráveně,Harold si nejspíše myslí,jak strašně je to vtipný ,,ale teď ji musím najít" koušu se nervozně do rtu a přemlouvám svojí hlavu,ať se zvedne a koukne na Zaynovo reakci. Nakonec ji zvednu,ale k Harrymu.

,,Nemusela se hned ztratit,mohla jít jen na vzduch"  pokrčí Harry rameny ,,přeci jenom to kočky dělají,chodí ven a pak se vrací" hraje si Harold na chytrého ,,kolik hodin jsi ji asi tak neviděla?" zeptá se zvědavě.

,,Ehm" odkašlu si ,,asi tak.." kouknu po Zaynovi,který čeká na odpověď stejně jako Harry ,,asi dva,nebo třid dny" řeknu se slzami na krakjíčku.

,,Bože" řekne Harry pobaveně a promne si kořen nosu ,,holka,ty seš třída" pousměje se. Vzpomenu si,jak mi to jednou napsal do sms zprávy,když jsem se ho ptala,jestli si mám vzít kalhoty,nebo sukni. Bože,to jsem to brala tak s klidem.

,,Musíme ji přece najít" zoufám si ,,promiň Zee,je mi to líto,ale vážně jsem na to úplně zapoměla" otočím se na nejspíše pořád naštvaného Zayna ,,nikdy jsem kočku neměla..vlastě žádné domácí zvíře" obhajuji se,za což si vysloužím pozvednuté obočí. Od obou.

,,Vylepíme letáky" navrhne kudrnáč a konejšivě se na mě podívá ,,ta se najde" dojde ke mě a políbí mě na spánek ,,neboj". Začneme se tedy řídit Harryho plánem hned po tom,co vyskládáme potraviny na svoje místo. Jsem ale tak roztržitá,že mi asi třikrát upadne okurka a dvakrát vrazím do židle,za co si pro tentokrát vysloužím smích i od Zayna,super. Potom se ale sebereme a dojdeme po schodech nahoru,abychom do pracovny,kde by měl mít otec tiskárnu a kopírku. Usednu na židli a kluci si stoupnou za mě,každej z jedný strany.

,,Co tam ale napíšeme?" zeptám se tak nějak obou ,,hledá se kočka?" navrhnu zamyšleně.

,,Jo,a oni ti přinesou deset koček" odfrkne si Zayn ,,musíš nějaký lepší popis,nezapomeň napsat kdy se ztatila".

,,Jo" protočím očima ,,ztratilo se koťe,slyší na jméno Alison. Má krémový kožíšek a modro-zeleno-zlaté oči..Jdáme něco za nález?" otočím se na kluky. Harry vypadá znovu pobaveně a Zayn,jako by mě měl vzít pánvičkou po hlavě. Nakonec mi to ale oba pomohli sesmolit tak,aby to dávalo smysl a vytiskli jsme to i s telefoním čísle.
Prosíme o pomoc! Dne pátého prosince se ztatilo kotě,které slyší na jméno Alison. Má krémový kožíšek a modro-zlaté oči. Nálezce bude štědře odměněn! Pokud ho alespoň zahlédnete,volejte na číslo 123 456 789.

,,No vidíš" usměje se na mě Harry povzbudivě,když dole v chodbě bere jednu ze tří hromádek letáků ,,vyvěsïme to všude,takže si toho každý všimne,uvidíš" mrkne spiklenecky. Věřím mu,ale přeci jen..lidi jsou svině. ,,A ty se furt nemrač" šťouchne do zamračeného Zayna ,,najde se,smad" pokračí rameny.

,,Buď tak hodnej a drž hubu" zavrčí na něj Zee naštvaně ,,víš o tom hovno,protože mezitím,co ty jsi dělal bůh ví co,tak já ji utěšoval a kupoval ji kočku" řekne naštvaným hlasem,ze kterého je slyšet i trocha ironie.

,,Hele klid jo?" chytneho ho Harry za rameno ,,choval jsem se jako kokot,já vím,ale snažím se pro ní do prdele změnit" vyštěkne na něj skoro stejně hnusně ,,a nezapomeň,že je to jen kočka" dodá s jasnou ironií.

,,Kdyby to byla třeba jen zasraná krysa od tebe,tak bychom vyhlásili pátrání,což?" vysměje se mu Zayn naštvaně ,,a být tebou,tak se snažím pořádně,přeci jenom její přítel umírá kvůli tobě!" slovo přítel vysloví skoro posvátně,je to ale poslední kapka pro Harryho. Rychle ho chytí pod krkem a natiskne na stěnu za ním,takže ho drží ve vzduchu jen jednou rukou. Letáky se mezitím rozletí na všechny strany a Harold mete jednu nadávku za druhou.

,,A dost sakra!" zařvu histericky a stoupnu si mezi ně takovou silou,že ho Harry pustí a Zayn se svalí na zem,přičemž se sýpavě nadechuje. ,,Děláš si srandu Harry?" vyjeknu na kudrnáče,který má rudý obličej a v očích nenávist ,,ikdyž tě provokoval,tak jsi ho nemusel začít škrtit!" vyjedu na něj a sednu si k Zaynovi,doufajíc,že je v pořádku.

,,Ello já" Harry pořád těžce oddechuje. Zavrtím hlavou na důkaz,aby nic neříkal a stisknu víčka k sobě.

,,Ne Harry,buď zticha" zamumlám a nahnu se zpět k Zaynovi,který vypadá už líp. Stále se ale dívá nenávistně na Harryho a tislkne pěsti k sobě. Obě jeho velké zatnuté pěsti beru do těch svých malých ruček ,,v pořádku?" zemumlám k němu. Kývne a pohlédne za mě,odkud zaslechnu hlasité třísknutí dveřmi. ,,Kurva" zakleji a dám si hlavu do dlaní , proč musí být tak strašně složitý?" zeptám se zoufale Zayna.

,,To řekni ty mě, vždyť já ho přivedl až k tobě a on se mi odvděčí takhle" vyprskne Zee.

,,Neměl jsi ho provokovat,neřekl nic tak špatného" zastanu se nejistě Hazzy,přeci jenom to co Zayn řekl,nebylo nic pěkného vůči naší situaci.

,,No ale.." nedořekne a chvíli se mi podívá do očí,které se lesknou slzami ,,máš pravdu,ptřehnal jsem to" zamumlá ,,promiň".

,,Teď už s tím nic neuděláme" ušklíbnu se upřímně a zvednu se na nohy ,,pojď,musíme rozvěsit ty letáky" ukážu všude kolem sebe,kde je Harryho rozsypaná hromádka.

,,A co Harry?" koukne po mě Zayn nejistě.

,,Nevím,tak jako vždy,když se jedná o něj" pokrčím poraženecky rameny.

_____________________________________________________
Tenhle díl se mi vůbec nelíbí-_- je úplně o ničem,je nezajímavý a prostě divný-_-
Takže se všem omlouvám!:-( ale prostě nevím,jak s tím dál,protože se potřebuji dostat k nějaké zápletce..
Ale i tak mi nějaký kraťounký komentář zvedne náladu:')
Miluju vás
Baaj
PS: všechno info hážu na facebook,na kterej máte odkaz v infu na profilu! Dávám tam termíny,spoilery i fotky,či myšlenky!:)
PPS: 155k? Bože děkuji vám!❤
PPS: je tam dost chyb-_-

Bad boy  / h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat