#38

8.3K 431 10
                                    

Betty slova mĕ docela vydĕsila ale přitom navnadila. Vážnĕ to můžu udĕlat? Co když mu na mĕ záleží? No,nad tou myšlenkou se ironicky ušklíbnu,je to totiž blbost. Harry je moje noční můra,miluji ho a on mĕ takhle ničí. Musím ho přestat milovat,držet ho od sebe dál,vyhýbat se mu a flirtovat s jeho kamarády a lidmi okolo nĕj. No bože.

***

Oblečena v jeansách,svetříku,kožené bundĕ a šátkem okolo krku postávám před kostelem jak kůl v plotĕ. Bettyna-jak jsem ji ze vzteku pojmenovala-má alespoň deset minut spoždĕní,přičemž tu tvrdnu a vydechuji obláčky páry. Asi umrznu než přijde,je začátek listopadu a brutálnĕ se ochladilo. Zajímalo by mĕ,co si počnu v prosinci..Z mého rozmýšlení mĕ však vytrhne příchod dvou osob.

,,Čekáš tu na nás,Rebelko?" zeptá se Louis s úsmĕvem a já zavrtím hlavou jak nad jeho tenkou mikinou tak oslovením.

,,Rebelko?" kouknu na nĕj nechápavĕ a on se otočí na druhou osobu,neboli Liama.

,,Ona o tom neví!" zasmĕje se,ale když si všimne mého zabijáckého pohledu,tak umlkne a nechápavĕ na mĕ hledí ,,zrovna ty,důvod toho všeho to nevíš?" znovu po mĕ koukne.

,,Ne pane Bože,řekneš mi to konečnĕ?" vyjedu naštvanĕ a kouknu po nich,Louis se nadechuje aby nĕco řekl,ale Liam ho předbĕhne.

,,Svojí existencí na této škole jsi nejspíš robila letité přátelství" řekne prostĕ a já na nĕj zůstanu vyjevenĕ koukat,cože jsem to provedla?! Mezi..Harrym a Zaynem(?).

,, Já ale přeci za nic nemůžu!" Vyjeknu a cítím trochu osten zloby,který mĕ tlačí do plic a já nemůžu dýchat.

,,Včera se ve škole zhádali,což si musela slyšet.." ani nevíš jak moc ,,a vzhledem k tomu,že mĕl Zayn plnou hubu keců,tak přes ní dostal" dovysvĕtlil mi klidným tónem Liam a vytáhl si z krabičky,kterou právĕ vytáhl, cigaretu. Můj obličej byl pořád stejnĕ udivený,zatímco vevnitř se mi míchalo hned nĕkolik emocí na jednou. Harry se kvůli mĕ rval po tom,co mĕ defakto pustil k vodĕ. Zayn mĕ chce a já nevím proč a robila jsem přátelství,dobrá práce,Ello. Z jedný a to velký strany za to přeci nemůžu,ne?

,,Ou.." zašeptám a Liam si odfrkne,nikdy mĕ nemĕl moc v lásce a podle jeho chování se nic nezmĕnilo ,,to mĕ mrzí" zašeptám zklamanĕ. Cítím vinu.

,,To se spraví" mrkne na mĕ Loui a já jen zavrtím hlavou. ,,Jak jsi to ale zvládla?" podiví se brunet ,,ti dva se kvůli holce nikdy nehádali" u posledního slova se uchechtne. Jo,to mi pomohlo,že první hádka je kvůli mĕ,díky Louisi!

,,A jsou v pohodĕ?" zeptám se starostlivĕ ,,kde a kdy se to vlastnĕ stalo?" dodám trochu rychleji,než jsem mĕla v plánu.

,,Jo jsou,mají jen nĕjakou tu modřinu a možná rozseklej ret,toť vše" pokrčí Louis rameny ,,a v parku,tak kolem osmý" odpoví mi i nandruhou otázku. ,,Jen mi řekni jednu vĕc.." koukne na mĕ s otazníky v očích.

,,Povídej" vyzvu ho nebojácnĕ a přešlápnu z nohy na nohu.

,,Jak jsi to dokázala? Takhle je pobláznit?" zeptá se s udiveným smíchem a já jen pokrčím rameny.

,,To kdybych vĕdĕla" odpovím mu popravdĕ a oni se odeberou smĕr škola. Asi..

***

Celou tu cestu do školy ani Bet nevnímám,v hlavĕ na ni prostĕ nemám místi.,to co mi řekli kluci mi vyrazilo dech. Bet jsem se o tom nezmiňovala,ještĕ by toho využila a to já nechci. Mezi mnou a Harrym se vytvořila nevyditelná a lehce rozbořitelná zeď,která nevĕstí nic dobrého. Kvůli Bettiny pomalosti na nás nevyzbydou naše místa,takže se musíme rozdĕlit a já beru volné místo vedle Adama.Horší je,že máme matiku ze Stylesem,který mi nevĕnuje ani pohled,mĕ je to..jedno. Zayn chybí,což beru za malou výhodu.Adam mi vĕnuje nezřetelný oozdrav a víc se se mnou nezabývá,super fakt. Vytáhnu si sešit a propisku za účele se při hodinĕ nĕjak zabavit. Začnu malovat našeho mladého učitele obĕšeného a se zapíchanými kudlami. Cítím,jak se mi Adam kouká přes rameno,až to nakonec nevydrží a vyprskne smíchy.

,,Je tu nĕco vtipného,Adame?" otáže se ho učitel a celá třída spočine pohledem na nás,nečekanĕ.

,,Ne pane učiteli" odpoví slušnĕ můj soused a smĕrem ke mĕ zašeptá ,,ještĕ sekyrku do rozkroku!" A takhle se bavíme celou matiku,dokud nezazvoní a my se nevyhrabeme ze třídy. Najednou mi ale na rameni spočine velká teplá dlaň a jemnĕ mĕ stiskne.

,,Ello,můžeme si promluvit?" chraplák Harryho se mi ozve hned u ucha a já se s mírným chvĕním itočím. Na obličeji má více modřin, než jsme čekala a roztrhlej ret a obočí. Fíha.

,,Nevypadá,že by se s tebou ráda bavila" ozve se vedle mĕ Adamův hlas a já znejistím. Dalšího človĕka do toho vážnĕ tahat nechci.

,,Co je ti kurva do toho?" zavrčí nebezpečnĕ Harold a já ho propíchnu pohledem,načež Adama jemnĕ vezmu okolo pasu. Je vidĕt,že ho to jemnĕ překvapilo,ale hraje to se mnou.

,,Adam má pravdu,nechci s tebou mluvit" podívám se mu do očí a spatřím v nich malou jiskřičku nĕčeho..jiného. ,,Sám jsi mi dal najevo,že se už nemáme o čem bavit" dám hlavu trochu víc nahoru,abych působila vážnĕji a on hluboce polkne. Bĕhem minuty se otočí na patĕ a kráčí nĕkam daleko od nás. To byl zase nápad.. ,,Díky" kývnu na Adama a než mĕ stihne zastavit pokračuji dál do další učebny. Bettynĕ to celé převyprávím a ona mi skoro až gratuluje,neuvĕdomuje si asi,jak se cítím vevnitř. Naprosto zlomená a nerozhodná..

Když zazvoní na ukončení školy tak na nic nečekám a vybíhám ze školy,nemám náladu se s nĕkým bavit. Míjím zverimex,market a lékárnu,načež chi projít travnatou uličkou mezi kostelem a hřbitovsm tam,kde jsme poprvé vidĕla Nialla jak ho bije Harry a kde mi Harold vyznal lásku. Před školou jsem si nasadila sluchátka,takže si ani neuvĕdomuji kam šlapu,tedy dokud nenarazím na vysokou postavu. Vydĕšenĕ vzhlédnu a..shit.

___________________________________________________
Dlouho jsme nemĕli napínavý konec..
Můžete být rádi,že je vůbec díl,za tich pár komentů :-P (za které dĕkuji) 
Chybí mi ty holčiny,co mi to komentovali slohovkama:-/♥
Čím víc komentů,tím dřív bude pokračování ;-)
Miluji vás^-^
Baaaaj
PS: dĕkuji za přesažení 45k přečtení!♥
PPS: ano,je tam hodnĕ překlepů,nefaká mi klávesnice-_-

Bad boy  / h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat