#15

11.4K 536 2
                                    

Po chvíli ke mě nastoupí Zayn, nastartuje a v tichosti dojede až ke mě před dům,nevím, odkud ví kde bydlím,ale je mi to fuk,beze slova vystoupím a zavřu za sebou dveře, šouravým krokem dojdu až ke dveřím, tam se otočím a kývnu na Zayna který konečně odjede.

Vejdu do domu a zuji si své, tedy Bety,boty a projdu rovnou k tátovi, který si v kuchyni čte spokojeně noviny.

,,Ahoj" pozdravím a nasadím úsměv Všechno-je-super.

,,No ahoj, jak bylo?" usměje se na mě mile ,,kde máš batoh?"

Tak na ten jsem zapomněla úplně! Mysli Ello, mysli.. ,,Nechala jsem si ho u Betty, zajdu si pro něj zítra nebo v pondělí" snažím se o ledabylý tón.

,,Aha.. a co jste vlastně dělaly?" zeptá se zvědavě a odloží noviny.

,,Tak různě, lakovaly nehty, žehlily vlasy, koukaly na horory, romantický filmy, pouštěly písnička.. znáš to" lžu jako když tiskne, on se ale spokojeně usměje

,,Jsem rád, že sis tu našla kamarádku a užila si víkend"

,,Jo,já taky.."

Řeknu, že se potřebuji převléct a potom mu pomužů uvařit, souhlasí a já se odeberu k sobě. Převleču se do vytahaných tepláků a úplého trička, vlasy stáhnu do drdolu a odlíčím si oči, které jsou už docela suché, naštěstí se mi s Tátou nepovedl navázat oční kontakt,ptal by se, proč je mám oteklé a červené.

Sednu si na postel a do ruky vezmu mobil, musím napsat Bet, asi ještě vyspává kocovinu.

,,AhojBetty, žiješ? jsemdoma,taknemějstarost, vpondělítitovšechnořeknu."

Máčknu na poslat a položím se na postel, koukám na strop a nechápu, proč jsem hned brečela? Nemám k tomu přece důvod! Tak se zase s nějakou vyspal, no bože,nic nového! Tak proč to ale tak kurevsky bolí? Proč?! Skoro ho neznám, vím ale, co je to za hajzla, ničemu a děvkaře,to by mi mělo stačit. Ale nestačí, bohužel. Chci ho poznat, jít s nim někam ven, nebo jít zase tancovat.. tělo na tělo, byl to skvělý večer, i když jsem ho zkazila..moment, proč já? Spíš on! Ale je pravda, že mi složil kompliment a já ho odpálkovala. Jsem zlá? Nejsem!

Stejně nechápu proč nad tím přemíšlím,je to zbytečný,on je vůl co má každou noc jinou zatímco já chci pořádný vtah s láskou a důvěrou,uznávám že je to trochu klišé..ale je to to jediný co si teď přeji,smůla no..

Na tátovo zavolání se odeberu dolů a pomůžu mu s vařením,takže opečeme kuře,táta oškrábe,nakrájí a nakonec dá vařit nejdražší brambory co jsem kdy viděl. Pomůžu i s jednoduchou hráškovou krémovou polévkou a dezert dáme zmrzlinové poháry,v jednoduchosti je krása,ne?

Po uklizení všeho nádobí se skočím nahoru se převléct do úplých oblíbených černých jeansů a toho nového červeného trička s číslem patnáct,lehce se namaluji a pořádně načesu vlasy do vysokého culíku. Vezmu mobil z nabíječky,kam jsem ho před tím napíchla a seběhnu schody(pěkně se na nich naběhám) za tátou,ten nervózně pobíhá po před předsíni a kouká na hodinky.

,,Sluší ti ti" usměje se nervózně.

,,Díky,tobě taky" opětuji mu úsměv,který je falešný,pořád mě tíží to ráno..

crrrrrrrrrrrrrr crr crrrrrr celým domem se roznese zvuk toho zatraceně hlasitého zvonku,táta se zastaví v půlce kroku a otočí se na mě,já jen kývnu a zařadím se za něj. Otevře naše vchodové dveře a za nimi stojí vysoký muž s pivním břichem, ale v obleku s kravatou,byl mimochodem oblečený jako táta. Vedle něj stála menší žena v dlouhých šatech a milým úsměvem na rtech,za ní stála nějaká holčina s dlouhými blonďatýmy vlasy a s krásně modrýma očima, byla vážně hezká. Alespoň ona byla oblečená normálně. Měla na sobě jeansy a halenku,na tváři upřímný úsměv,ta holka bude nejspíš fajn.

,,Dobrý den,pane Horane" usměje se táta upřímně a natáhne k muži ruku.

HORANE?!!

,,Dobrý den Feathersy" oplatí mu úsměv Horan a pevně ji stiskne ,,tohle je moje manželka Marry a dcera Anita,,

,,Rád vás poznávám dámy, tohle je má jediná dcera Ella" taky jsem si s každým podala ruku.

Tátovi asi konečně došlo že stojíme venku a tak návštěvu pozve domů, Paní Horanová chválí nábytek, vybavení a všechno ostatní,pan Horan si s tátou vypraví blbosti z práce a já s Anitou sedíme jak dvě němé, začnu tedy já.

,,A kolik ti vlastně je?"

,,Šestnáct, začala jsme prvák" Styles chtěl ojet holku z prváku? No..hezkou, hodně hezkou holku z prváku..

,,A kolik tobě?" má krásný úsměv, skoro jako její bratr.. na toho se musím taky zeptat!

,,Začínám druhák, takže sedmnáct..hele, tvůj bratr nepřijde?" zeptám se jako by se nic nedělo.

,,Měl by přijít tak za půlhoďku, prej má něco na práci.." řekne s úsměvem ,,Vy se znáte?" ne a proto se ptam!! ta holka nebude tak bystrá

,,Jo, známe" potom už vedeme jednoduchou konverzaci s rodiči na téma škola, práce apod. Pan Horan se o Niallovi zmíní a proto čekáme už asi hodinu na podávání jídla a konverzace slábne,já se ale jeho příchodu bojím, bude naštvaný?

Odpověď se mi naskytne po chvíli ,když zazvoní zvonek a já musím jít otevřít.

_______________________________________

Děkujiza 1 000 přečtení, jstelásky!<3

Jinakjetunovýdílsicekratšíaschybami, aleaspoňněco!:)

děkujizakomentářeavoteuminuléhodílu!:)

Chtělajsemvámprozraditžezítrazačínámsnovýmpříběhem, dnesmůžetevidětzatímjenpopisekaláinfoaobálku:)

hlavnihrdinkajeArianaGrandeHarry!:) klucizasenejsouslavníalevyskytnousevšichni:) setozatímlíbí :) chciabysetotakujalojakotadyto!! takžetohledočtete, hnednatomrkňete! :) děkuji<3<3 azanechtevotonebokoment:')

Promintežetovycházízasevnocialenemámčas!:/

děkujizapřečteníačtětedál:)

takžebaaaaj<3

Bad boy  / h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat