#1

21.6K 692 12
                                    

TOHLE BYL MŮJ PRVNÍ PŘÍBĚH PLNÝ CHYB JAK PRAVOPISNÝCH, TAK DĚJOVÝCH. ČTĚTE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ. DEJME TOMU, ŽE JSME SE NA NĚM UČILA.


Auto se s trhnutím zastavilo,otevřela jsem dveře a vyšla na ulici před velký a vcelku pěkný dům s červenou střechou a bílými zdmi.Můj nový domov. ,,Bude se ti tu líbit, uvidíš!" usměje se na mě můj otec s pobledlým obličejem, kruhy pod očima ale s upřímným úsměvem na rtech,jen v hnědých očích mu visí otazníky. ,,Není to tak špatný" přemohu se a nasadím úsměv,sice falešný, ale aspoň něco! Táta je asi spokojený a jde vyndavat z dodávky krabice, já popadnu tašku,která stále leží na sedačce spolujezdce a vejdu do domu.

V předsíni si zuji tenisky a projdu chodbou rovnou ke schodišti, po kterém se přímo dobelhám do patra. Zapadnu do druhých dveří v pravo,ano, vím kde mám svůj pokoj, byla jsem tu,když to táta kupoval. Vejdu do docela pěkného, zeleně vymalovaného pokoje a zavřu za sebou dveře.

V pokoji je zatím jenom velká, jedno a půl lůžková postel, psací stůl a velká skříň. Malém bych zapomněla na zrcadlo, opírající se o jednu ze čtyř stěn, ke kterému dojdu a stoupnu si naproti, ale je tam to, co vždy.. holka s hnědými vlasy a modrými oči,oči plné strachu z něčeho nového.

Po chvíli zírání se došourám k posteli a unaveně na ni spadnou,tašku hodim vedle sebe a to je poslední pohyb protože, do minuty usínám.

_______________________________________

Uznávám, žetohlebyldocelanudnýdíl, alebylnutný;)

Obálkuknihyještětvořím:)

píšutonamobilu,takžesorryzachyby:):D

baaaj



Bad boy  / h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat