Včera jsem usla na únavu,celou noc jsem probrečela,jenom jsem k tomu neměla ten pravý důvod. Láska? No,dejme tomu,jenže ke komu? Harry,jo,jeho jméno převaluji na jazyku už týden,což je smutný. Ale smutný je spíše to,jak to on dává najevo..moment,dává to vůbec najevo? No jasně že ne! poč taky? Jsem obyčejná Ella,která panu Stylesovi nemůže nic nabýdnout. Takových,jako jsem já,jsou desítky,možná stovky. Ale on mi nedává neděje na lásku kterou asi cítím? Nevím,nejsem si jistá už vůbec ničím.. Jestli ho vážně miluji,proč líbám Horana?! No jasně,kámen úrazu. Já můžu mít taky kolik jich chci..ale já je nechci,chi jeho. Zvláštní pocit být zamilovaný do osoby,u které nevíte nic o ní ale přitom vás přitahuje. Já ho vlastně nenávidím,ale je tu další problém,proč ho od začátku nenávidím? Že se vyspal s celou školou? Ne,to nebude ono,lidé se mění,jenomže nevím,jestli tenhle kluk změnu che? Ello,nebuď husa,on s tebou ani pořádně nemluvil a hned přemýšlíš o lásce! Jenomže mě mrzí že on by i chtěl mluvit,ale já ho nenechám. Že já káča ho nnechala domluvit! Stejně je to jedno,já má teď asi Horana,kterého mám hodně ráda,je mi s ním fajn..ale není to ono,není to ON. Harry má zase tu blondýnu..? No,má vlastně každou,na kterou si ukáže,jak trefně potvrdil Niall. Jedno vím určitě,nechci to teď řešit,nechci to řešit ani s Bet ani s nikým jiným! Prostě půjdu normálně dolů na snídani a přežiji svoji neděli,jak prosté..
Celá neděle byla upřímně o ničem,tátovo vychvalování jak jsem byla šikovná holka jak se mi povedlo uchytit Nialla,který je údajně skvělý kluk,heh,kdybys věděl. To bylo asi jediné téma,udělala jsem si totiž čtecí den a zalezla si k sobě jen v teplákách a vytahaném tričku do postele,kde jsem provozovala nejlepší líný koníček co znám. Zábava jako stehno,fakt.
==============================================================
Pondělí ráno jsem měla chuť rozmlátit budík na mém nočním stolku. Ten kretén si zvoní jako na lesy!! Zrovna dnes máme matiku se Stylesem a to je to poslední,po čem toužím. Dnes je překvapivě hezky,takze se nasoukám do černých jeansových kraťasů a vínového trička,vlasy vyžehlím a nanesu lehký make-up,nejlepší je,že mi před odchodem zbyde hromada času,stihnu tedy i vínové nehty.
S černou taškou na jedno rameno si to štráduji ke škole,musím se cestou zastavit u kostela pro Bet,která mi vypráví zážitky z diskotéky,která pro mě dopadla..no,dejme tomu že katastrofálně. Ona se skamarádila s nějakým děsně hezkým kytaristou a mají spolu rande! To teda koukám. Já se jí ale radši nesvěřuji,jenom to zakecám a dál se k tomu nevracím..není důvod.
Do třídy se zrovna dvakrát nehrnu,bet mě ale dostrká až k naší lavici,ta holka má páru! Vím že mě prpaluje pohledem,proto se na něj ani nepodívám,ale musím uznat,že to je strašně těžký,přeci jenom ty jeho smaragdy..NE! Mám štěstí že právě zvoní a já se spořádaně postavím jako všichni ostatní. Na matiku máme toho mladýho fešáka ( proč ne? :D ), který vypadá jako sympaťák,tedy alespoň do doby,než otevře pusu,debil.
,,Dlouho jsem nikoho neměl u tabule!" podívá se do toho svého strašného notesu ,,Co třeba Featherová? Ta nám dlouho nic neřekla!" podívá se na mě s úsměvem a mě klesne brada,jen to ne,k tabuli ne,prosím!!
,,Musím?" zeptám se nejistě
,,Musíš" odpoví klidně a napíše na tabuli příklad,neboli ty pitomý zlomky,které jsou pro mě špaňelskou vesnicí.
Asi deset minut mě tam dusí,ale já pořád nemůžu přijít na výsledek! Nejhorší z toho je ta tichá třída,no,vlastně až na Carol,která byla nemocná,ta se mi tu tlemí jako opice. Plus je tu ještě Styles,ten nešetří zase svými pohledy,super,fakt že jo. Ten mladý pitomec nešetří ani otázkami!
,,Tak co Ellinko,máš nějakého chlapce?"
,,ne"
,,A není to škoda?"
,,ne"
,,A co já? Líbil bych se ti?"
,, em,ne"
,,A ze třídy? Nějakej frajer? Třeba tady frajer Styles?" já ho zabiju! zabiju,zabiju,zabiju!!!!!!!
,,Myslím že vám do toho nic není" snažím se zase o klidný hlas,ten mi ale narušuje vztek.
,,To je škoda,že se nechceš pochlubit,on je totiž asi připravený na odpověď" řekne ten kretén výsměšně,mám toho dost
Podívám se Harrymu zpříma do očí ,,To má blbý" otočím se zpět k práci,načež podtrhnu vásledek a zajedu do lavice. Je mi fuk,jestli je to dobře,nebo ne,k tabuli už v životě nepůjdu!
Harry ale vypadá až moc jako socha bez citu, jen v jeho očích je zlom. Nevím sice co, ale jeho oči mi prostě něco říkají,chtějí mi něco naznačit (?) ne, já už vážně nevím.. asi začínám bláznit.
Zbytek matiky ale není o nic lepší, protože učitelovi se prostě zastesklo po tom, aby někoho znemožnil, pro dnešek jsem to ale bohužel já.
,,kolik že vám je?"
,,sedmnáct"
,,aha no a to jste nikdy jako s někým nechodila?"
,,chodila.."
,,kdy?"
,,před matčinou smrtí" těžce jsem polkla
,,hm a proč jste přestala?"
,,stěhovali jsme se"
,,to vím slečno Ello, ale proč jste se kvůli obyčejné smrti přestěhovali?"
,,byla to moje matka!" už jsem skoro křičela, celá třída byla ale v tichosti. Bet si nervózně kousala nehty a Styles..? Nevím, nemůžu se jen tak rozhlížet po třídě, ne?
,,ne Ello, byla to obyčejná žena, skoro nic neznamenalo, no možná pro vás.. ale jinak to byla normální smrt, ne? Nic extra."
Tak to už jsem nevydržela a vyběhla ze třídy jako namydlený bles, přes slzy jsem ani neviděla kam, ale skoncila jsem zase na lavičce za školou. Zničeno nic se ale u mě objevil on a jeho chraplák ,,je to kretén,jsi v pohodě?" ...
____________________________________________________________________
jsemtuporocesnovýmdílem! :)
nevím, coktomudodat :/ aletazápletkasemitamlíbí ^_^ :D
jinakděkujizato, žetočteteadávátevote :).. alecokomenty? :O
prosímsetakyonázornapříběh! :/ chcitohotolik..?
každopádnějsempřemýšlela,jestlinechcetetřebavěnovatnějakýdíl? :) třebazrovna #18 ? :)
aděkujiizapřečteníuGML :) udělalomitoradost! :) dnespřidámiodnějdíl, takPROSÍMsihopřečtěte :)
jásesvámiloučím, takžebaaaaj<3
ČTEŠ
Bad boy / h.s.
FanfictionPŘÍBĚH JSEM ZAČALA PSÁT, KDYŽ MI BYLO NĚJAKÝCH 12 LET. BYLO TO ČISTĚ PRO ZÁBAVU. NECHÁVÁM SI HO TADY NA PAMÁTKU. NEMUSÍTE SE ZDRŽOVAT OPRAVOVÁNÍM TĚCH CHYB CO TAM NAJDETE (A ŽE JE JICH TAM DOST), UŽ NEVIDÍM SMYSL TO NĚJAK PŘEPISOVAT. DĚKUJI :-)...