pov Shawn
Ik kijk Yara en en zij knikt. Al mijn spieren spannen zich aan. Ik word woedend en roep: 'HIJ HEEFT WAT O IK ZWEER HET HIJ GAAT ERAAN' Door mijn geschreeuw kijken Yara, Andrew en Jake mij geschokt aan.
'Shawn rustig het is oke echt waar' zegt Yara terwijl ze mijn hand vastpakt.
'NEE HET IS NIET OKE. IK HEB HET HEM VERTELD DAT IK HEM ZOU BREKEN ALS DIE DIT FLIKT' roep ik nog steeds woedend.
'Shawn wat wil je doen. Helemaal terug naar Canada vliegen om hem een klap te geven.' zegt Yara rustig.
'JA DAT WAS PRECIES MIJN PLAN' roep ik
'gast doe normaal je hebt een wereldtour en ik ben juist hier heen gekomen voor mijn rust. Ik heb hem geblokt op alles als jij dat nu ook doet' zegt Yara.
pov Yara
Hij knikt en pakt zijn telefoon. Ik volg zijn voorbeeld en haal mijn telefoon van vliegtuigstand af. Mijn telefoon staat letterlijk roodgloeiend. Ik heb honderden appjes en de insta meldingen zijn nog meer.
'Yaar waarom ben je eigenlijk meteen hier heen gekomen en ben je niet naar lot gegaan ofzo' merkt Shawn slim op.
'lot heeft alleen nog maar aandacht voor Dave en Em en Michael hadden ook vrij weinig interesse geloof ik' zucht ik. Shawn kijkt me medelevend aan. Ik open whatsapp en zei dat alle meldingen van mijn ouders en zusje afkomen. Ik wil net terug appen als iemand mij belt. Ik neem op zonder te kijken.
'hallo met Yara' zeg ik.
'YARA GODZIJDANK EINDELIJK. JE SNAPT TOCH WEL DAT JE VOOR ALTIJD HUISAREST KRIJGT ALS JE THUIS BENT' roept papa boos door de telefoon.
'pap ik kan het uitleggen echt' fluister ik
'NIKS ERVAN JONGEDAME JIJ PAKT HET VOLGENDE VLIEGTUIG TERUG NAAR HUIS BEGREPEN' roept papa nog bozer uit. De tranen beginnen weer te rollen. Shawn merkt het op en pakt mijn telefoon over. Ik hoor geen geschreeuw meer aan de andere kant van de lijn dus dat scheelt. NA 5 minuten hangt Shawn op.
'ik heb het uitgelegd ze zijn nog steeds boos maar begrijpen het wel. Ze zijn allang blij dat je veilig bent' zegt Shawn. ik knik maar een beetje. Nog steeds half in shock wat er gebeurt is de afgelopen dag. Opeens stopt het busje. Ik kijk naar buiten en zie duizenden fans staan. Ik kijk ongerust naar Shawn.
'doe je zonnebril maar op en je pet dan gaan we zo snel mogelijk de arena in oke' zegt Shawn. Ik knik en de deur gaat open. Shawn pakt mijn hand vast en trekt mij zo snel mogelijk de arena binnen alle fans negerend. Ik plof neer op de bank in de kleedkamer van Shawn. Ik ben hier alleen Shawn moest soundchecken en ik had geen zin om mee te gaan. Ik open Instagram voor het tijdverdrijf. Op mijn tijdlijn zie ik alleen maar foto's van Luke en Olivia, ik op het vliegveld in Toronto, Ik op het vliegveld in Manchester en Foto's van mij en Shawn op het vliegveld en hier net buiten de arena. Ik sluit instagram net zo snel als ik hem geopend had ik word er toch maar verdrietig van.
Ik staar een beetje voor mij uit totdat mijn telefoon af gaat.
'hallo met Yara' zeg ik
'YAAR OMG EINDELIJK JONGENS IK HEB HAAR TE PAKKEN' hoor ik Lottie zeggen.
'YARA WTF JE BENT OPEENS WEG WAT IS ER GAANDE NIEMAND WIST IETS ZELFS LUKE NIET' roept Lottie door de telefoon heen.
'als je zo graag wilt weten wat er gebeurt is vraag je het maar lekker aan Luke die kan alles haarfijn uitleggen. ik heb hier geen zin in lot doei' zeg ik en wil ophangen als ik een andere stem hoor.
JE LEEST
I dont know anything About me.
FanfictionMaak kennis met Yara een meisje van 16 met een onbezorgd leven. Ze gaat naar school (vwo 4), spreekt af met vriendinnen en heeft een passie namelijk dansen. Dat veranderd echter als de waarheid boven tafel komt door een simpel schoolproject