Hoofdstuk 43

30 0 0
                                    

Pov Yara.

"Yaar eten" roept papa. Ik schreeuw een ja terug en klap mijn laptop dicht. Dan loop ik naar beneden en ga aan tafel zitten. Het eten ligt al op mijn bord. Dus begin al met eten.

"Dus Yaar wat heb je vandaag gedaan ik heb je nauwelijks gezien toen ik thuis was" zegt mama.

"Nou ik was mijn reacties aan het lezen en daar stonden veel reacties of ik een YouTube kanaal wou beginnen. Dus ik heb veel contact gehad met andere youtubers en ik heb informatie opgezocht" zeg ik.

"Yaar dat is zo leuk" zegt Aaliyah hyper.

"heb je wel rustig aangedaan" vraagt mama bezorgd. 

"ja tuurlijk ik heb tussendoor veel geslapen" probeer ik haar gerust te stellen. 

We kletsen nog wat over Aaliyahs school en over het werk van papa en mama en na het eten ruimen papa en mama de tafel op en ga ik op de bank zitten met mijn telefoon. Ik zie nog wat 

Ondertussen heb ik mijn laptop gepakt en ga naar een site en bestel 2 camera's een vlogcamera en een andere camera voor video's.

Daarna besluit ik te gaan slapen aangezien ik hoofdpijn begin te krijgen.

Tringggggggggggggggg

Euhg ga uit wekker nu. Denk ik in mezelf. Ik kijk op en zie dat het mijn wekker niet is. Ik sta verbaasd op en trek een vest en sloffen aan. En dan loop ik naar beneden naar de deur. Ik doe hem open en ik zie een postbezorger Staan.

"Hallo ik heb een pakketje voor Yara Mendes" zegt de postbezorger.

"Ja dat ben ik" zeg ik.

"Oke dan zijn deze voor jou veel plezier ermee" zegt hij.

"Dankjewel" zeg ik en sluit de deur. Ik loop naar de woonkamer en open de pakketjes. Ik zie dat het mijn camera's zijn en pak ze er voorzichtig uit. Als ik ze bewonderd heb ga ik eten en douchen. Ik loop naar mijn kast en pak een simpele zwarte spijkerbroek met een leger groene trui. Dan doe ik me haar in een zijvlecht. En doe mijn make-up. als ik helemaal klaar ben pak ik mijn camera en zet hem voor mijn raam ook pak ik een kruk en zet hem ervoor. Dan pak ik nog snel mijn telefoon en ga zitten. Na een halfuurtje ben ik helemaal tevreden over alles wat ik heb gefilmd voor mijn eerste video. Ik stel mezelf voor en vertel wat ik hier ga doen en zo.  Ik zet alles op mijn laptop. Ik ga eerst nog een uurtje slapen voordat ik begin met editen. En dat duurt echt heel lang omdat het de eerste keer is. Maar ik ben nu eindelijk klaar het is nu ongeveer half 5. Ik maak een kanaal aan. Maak een banner plaats een profielfoto en ik ga hem nu eindelijk uploaden. Ondertussen hebben we gegeten en ik loop weer terug naar boven. Ik zie dat hij klaar is. Ik schrijf nog even een beschrijving en dan zet ik hem online.

Ook plaats ik een foto op instagram en een op Snapchat dat hij online staat. Ik loop naar beneden en plof op de bank. Ik klets even met mama. Als Aaliyah me onderbreekt.

"Yaar Wil je een musical.ly maken met mij asjeblieft" vraagt Aaliyah met puppyogen. Zo gezegd zo gedaan en we hebben ook nog een musical.ly gemaakt dan kijk ik in de reacties en die zijn allemaal goed. Daarna ga ik slapen. Na deze drukke dag merk ik toch dat ik enorm last van mijn hoofd heb.


Xx isabel

I dont know anything About me.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu