Hoofdstuk 10

84 0 1
                                    

Pov Yara.

Biep, biep, biep, biep, biep, biep, biep, biep, biep, biep,
Ik probeer mijn wekker af te slaan maar sla hartstikke hard op mijn nachtkastje.
"Auch" schreeuw ik fluisterend. Ik open mijn ogen en zie dat het niet mijn wekker is die de hele tijd lawaai maakt, maar mijn telefoon. Ik pak mijn telefoon en druk op de Home knop en toets mijn code in. Ik Zie dat ik 134 appjes heb en ze komen allemaal uit een groep. Namelijk die van Noa, lynn, lauren en mij.
Noa=n
Lauren=la
Lynn=ly

N: yaar
N: YARA
Ly: No doe rustig ze ligt nog te slapen doos.
N: ja dus heb je haar volgers gezien op insta
La: jeetje waar maken jullie je druk om.
N: Lau kijk nu op haar insta account.
La: Okee Xx
Ly: O nu snap ik het.
Ly: yaaaarrrrrrr kijk op je insta account nuuu.
La: YARA HOE DAN JE HEBT IN EEN NACHT 50.000 volgers erbij.
N: snappen jullie me nu eindelijk.
Ly: Jaa zeker😂
La: Jep 100% 😂❤️
En zo gaat het dus nog even door.
Yara❤️: ik ga nu kijken 😂😂

Ik ga naar mijn insta account en zie dat er ondertussen al 60.000 volgers bij zijn. "Jeetje" zeg ik.
"Yaaarrrrrtjjeee goedemorgen" roept Shawn.
"Goedemorgen" fluister ik zachtjes.
"Whats up" vraagt hij.
"Ik heb in een nacht meer dan 60.000 volgers erbij Shawn" fluister ik nog steeds even stil. 

"Oeps" lacht shawn. "Wat is er" vraag ik.

"Ik heb je denk ik heel erg misschien per ongelijk getagd in die video en Aaliyah denk ik ook" zegt hij en hij kijkt naar beneden. "ik hoorde mijn naam" zegt Aaliyah en loopt de kamer in. Ik besteed geen aandacht aan haar maar doe een poging om Shawn gerust te stellen. "Hee het is helemaal niet erg en het moest sowieso een keer naar buiten komen dat ik in jullie leven ben. Ze weten nu toch nog niet wat we van elkaar zijn misschien denken ze wel gewoon dat ik een nichtje ben of iets" probeer ik.

"Ja maar er zijn mensen die je gaan haten en dat wil ik niet. Aaliyah is het gewend maar jij niet" zegt hij in een ademteug. "shawnie het komt allemaal wel goed ik heb jullie toch kom is hier gekkie" zeg ik en trek hem en Aaliyah in een knuffel.

"Gaan we nu naar beneden ik heb honger" vraagt Aaliyah. We kijken elkaar allemaal aan en rennen kei hard naar beneden." Wie het laatst aan tafel zit is een ei" schreeuw ik. Ik en Aaliyah rennen voor op en Shawn erachter. We rennen de woonkamer in en tegelijkertijd roept mama" goedemorgen olifantjes".

"Goedemorgen mama" schreeuwen we alle drie terug. Ik ren nog steeds aan kop en kom als eerste aan bij de tafel en ga zitten. Als ik net zit gaat Aaliyah ook zitten." Jaaaaaa Shawn is een eiiii, Shawn is een ei" schreeuwen Aaliyah en ik.

"Neeeeee dat is niet eerlijk jullie begonnen eerder" zegt Shawn met een pruillip. We beginnen nog harder te lachen. "Nee wij zijn gewoon veel beter" lacht Aaliyah. "Mama, Yara en Aaliyah spelen vals" zegt Shawn en loopt naar mama toe.
"hahahhahahahahaa lekker voor je" lach ik.

"Niet om het een of het ander mam maar gaan we nu eten" vraagt Aaliyah
"Als jullie allemaal mee helpen wel ja" zegt mama.
"Maarr dat is gemeen want Shawn heeft verloren dan moet hij toch alleen mee helpen" probeert Aaliyah nog. "nee Aaliyah jullie helpen allemaal mee" zegt mama op een nep boze toon.
"Kom op als we allemaal mee helpen kunnen we eerder eten" zeg ik terwijl ik Shawn en Aaliyah mee sleur.
Uiteindelijk na veel gestuntel met borden die bijna vallen. Potten chocopasta en pindakaas die bijna gesneuveld waren en ga zo nog maar even door zitten we aan tafel
"Dus wat zijn jullie plannen voor vandaag" vraagt mama.
"Ik ga sporten" zegt Shawn.
" huiswerk helaas" zegt Aaliyah. " en jij Yara" vraagt mama. "Euh ik denk dat ik wel mee ga sporten" zeg ik.
"hahaha dat hou je nooit bij" lacht Shawn. "Zeg dat nou niet" probeert Aaliyah nog. Maar ze is te laat. " euhm meneertje ik weet niet maar ik dans 3 keer per week en ik ga ook nog 3 keer per week naar de sportschool. Dus ik zou niet te veel zeggen" zeg ik.

"Oké we zullen zien. Wie het eerst stopt moet de hele week de klusjes van de ander doen plus zijn eigen klusjes" zegt Shawn.
" O God dit gaat nog wat worden met jullie" lacht mama.
"Deal" zeg ik en dan is de wedstrijd begonnen.

Xx Isabel

I dont know anything About me.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu