Hoofdstuk 22

53 1 0
                                    

Pov Yara

En shawn begint te praten.

"Ze willen weer een nieuwe wereld tour organiseren dit is echt zoo fantastisch" zegt Shawn met super veel enthousiasme.
En dan staat mijn wereld stil en wordt alleen dat ene woord herhaald 'wereldtour'

"Ja toch Yara" vraagt Aaliyah.

"Leuk het is maar wat je leuk noemt" zeg ik.

"Ja tuurlijk dan kan ik al mijn fans weer zien en al die mooie landen en mijn passie uitvoeren" zegt Shawn.

"Maar je bent dan zo lang en ver weg" zeg ik terwijl ik naar boven loop met de wel bekende tranen. 
Net wanneer ik op bed zit hoor ik de deur al open gaan.

"Yaar tuurlijk vind ik het niet leuk om zo ver weg te zijn van jullie, maar ik wil ook zo graag al mijn fans weer zien" zegt hij terwijl hij erbij komt zitten.

"Ja dat snap ik wel en ik vind het ook heel tof voor je maar ik wil je niet zo lang weg hebben" zeg ik.

"Misschien kunnen we regelen dat je in de vakantie kan komen" zegt Shawn. Ik kijk hem aan met grote ogen. En ik geef hem een knuffel.

"Dat zou echt zo fantastisch zijn maar wanneer ga je dan" vraag ik.

"Dat kan nog wel even duren alles moet nog geregeld worden en zo" zegt Shawn.

"Aha Okee" zeg ik.
"Gaan we naar beneden?" Vraagt shawn.
Ik ga akkoord en we lopen naar beneden.
Wanneer we even op de bank zitten begin ik me te vervelen.

"Ik heb honger kunnen we
Naar de supermarkt gaan" vraag ik.

"Nee geen zin" zegt Aaliyah vanuit de keuken.

"Jij Shawn" vraag ik.

"nee kan je wel iets meenemen voor me" vraagt Shawn.

"Ja maar natuurlijk broertje als jij betaalt" zeg ik grijnzend. Shawn geeft me geld en loop daarna richting de supermarkt.
Als ik daar ben loop ik naar de chips en pak wat chips en pak ook nog wat chocola en loop dan naar de kassa.

"Hallo" begroet ik de kassa medewerker. Ze kijkt me aan en schrikt een beetje.

"Jij jij bent Yara toch" vraagt ze voorzichtig.

"Jep dat ben ik wie ben jij?" Vraag ik.

"Ik ik ben Charlotte" zegt ze.

"Leuk je te ontmoeten Charlotte" zeg ik.

"Noem me maar lot of Lottie zo noemen de meeste mensen mij" lacht Charlotte.

"Nou leuk je te ontmoeten lottie" lach ik.

"Euhm zou ik met je op de foto mogen voor mijn nichtje ze is namelijk mega fan van je broer" vraagt ze.

"Ja tuurlijk mag dat" zeg ik.
We maken een foto en dan rekent ze mijn spullen Af.

"Zeg Euh wat is je instagram dan volg ik je" vraag ik.

"Serieus dat is zo tof" zegt ze en ze geeft me haar insta naam. En dan nemen we afscheid. En ik loop naar huis.

Na 10 minuten ben ik thuis aangekomen en loop ik binnen.

"Heeee eten" roep ik door het huis.

"Jaaaaaa eten" roept Shawn vanuit denk Ik de woonkamer. Dus loop ik ook maar de woonkamer in.

"Zozo jij ziet er blij uit" zegt mama.

"Ja ik heb een Meisje ontmoet in de winkel en ze lijkt me heel aardig"
Zeg ik

"Leuk voor je Yaar het is goed voor je om vrienden te maken" zegt mama.
Ik knik en ga op de bank zitten met het eten natuurlijk.

Ik pak mijn telefoon en ga naar Instagram. Ik zoek Charlotte op en stuur haar een volgverzoek. Als ze die geaccepteerd heeft zet ik onze foto op mijn insta story met een leuk gifje erbij. 


Xx Isabel 💖

I dont know anything About me.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu