Hoofdstuk 41

36 0 0
                                    

Pov Yara.

"Nou kijk dave vind lot leuk" zegt Luke.

"Wattttt maar dat is toch super leuk" schreeuw ik hyper uit.

"Yaar doe is ff rustig je hebt een zware hersenschudding" zegt Luke bezorgd.

"Ja ja I know maar wat is het hele probleem Nu" vraag ik.

"Yaar heb je lot gezien die kan soms een heel groot beetje lomp zijn" zegt Luke

"Joh maar ze kan ook heel erg lief zijn" zeg ik.

"Hoe laat is het eigenlijk" vraag ik.

"Euh kijk op je telefoon zou ik zeggen" zegt Luke met een grijns. Ik besteed er geen aandacht aan en pak mijn telefoon. Ik zie dat het 5 uur is, maar ook dat er heel veel meldingen staan. Ik ontgrendel mijn telefoon en ga als eerst naar WhatsApp. Ik open eerst de groep van onze vriendengroep en zie dat iedereen vraagt hoe het gaat en Aaliyah reageert dat het goed gaat en Shawn ligt waarschijnlijk nog te slapen of hij is druk want hij heeft nog niks gelezen. Ik besluit ook maar even iets te reageren.

Yara❤️: Hoii alles gaat helemaal top alleen een zware hersenschudding En een paar ribben zijn licht gekneusd. Maar voor de rest gaat alles goed.

Als ik dat verstuurd heb kijk ik nog de rest van de appjes van klas genoten en reageer dat alles Goed gaat. Dan ga ik naar Snapchat want helaas heeft iemand het gefilmd en op internet gezet dus alles is volgespamd. Ik maak een Snapchat dat alles oké gaat en zeg het op mijn verhaal. Hetzelfde doe ik op een instagram post. Als ik dat gedaan heb zet ik mijn telefoon weer uit.

"Zo dat is weer genoeg telefoon voor jou geweest jongedame" probeert Luke streng te Zeggen wat compleet mislukt.

"Jaja mama" grijns ik.

"Jongens eten" schreeuwt mama. Ik sta op het punt terug te schreeuwen als Luke zijn hand op mijn mond doet.

"Als je niet gaat gillen dan haal ik mijn hand eraf oké" zegt Luke. Ik knik en hij haalt zijn hand er Af. Ik kijk hem dankbaar aan en ga op de Rand van het bed zitten als ik niet meer heel duizelig ben sta ik op en lopen Luke en ik hand in hand naar beneden. En gaan aan tafel zitten.

"Gaat het Yaar" vraagt mama.

"Ja gaat prima" zeg ik.

"Mam wat eten we" vraagt Aaliyah.

"Lasange" antwoord mama.

"Mam kunnen we een keer boerenkool eten" vraag ik

"Watte" zegt iedereen in koor.

"Het is gewoon super lekker oké en liy vraag maar aan fleur die kent het ook wel" zeg ik.

Aaliyah knikt en we scheppen op. Na het eten wil ik opstaan om op te ruimen maar papa houdt me tegen want ik zou teveel last van mijn hoofd krijgen en zo.

"Pap serieus het gaat helemaal prima ik kan best iets doen hoor" zeg ik iets botter dan bedoelt.

"Yaar heb je gehoord wat de dokter zei" zegt papa kalm.

"Ja ik moet een week rust houden maar ik mag toch wel de tafel doen" zeg ik.

"Nee Yaar dat kan echt nog niet" zegt papa. Ik knik en loop naar boven en ga op bed liggen. Even later hoor ik de trap kraken en de deur gaat open.

"Yaar je vader is alleen maar bezorgd" hoor ik Luke zeggen.

"Ja maar ik kan niet niks doen" zeg ik verontwaardigd.

"Ja I know Yaar" lacht Luke.

"Luke ik ben moe" Zucht ik.

"Ga maar slapen sweetie ik ga wel naar huis" zegt Luke.

"Nee wil je blijven" vraag ik met puppy ogen.

"Ja tuurlijk" lacht Luke. Hij komt naast me liggen en slaat zijn armen om me
Heen en ik leg mijn hoofd op zijn borstkas. En ik val al snel in slaap.

Pov Aaliyah.
Na het eten loopt Yara verdrietig naar boven. Luke en ik ruimen de tafel af. Daarna loopt Luke naar boven en gaan papa, mama en ik op de bank Tv kijken. Na ongeveer een uurtje vraagt mama of ik aan Luke en Yara wil vragen of ze iets te drinken wil. Ik loop naar boven en klop aan alleen ik krijg geen gehoor dus loop naar binnen.

"Ahhh zo cute" fluister ik. Ik pak mijn telefoon en maak snel een foto en doe de deur weer dicht en loop naar beneden.

"En" vraagt mama.

"Ze liggen te slapen" lach ik.

"Dat had ik al verwacht en jij hebt zeker Een foto gemaakt" zegt papa.

"Ja klopt helemaal" grijns ik.
Ik stuur de foto nog snel naar de groepsapp en ga dan ook naar boven.


Xx Isabel

I dont know anything About me.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu