Hoofdstuk 42

35 0 0
                                    

Pov Yara.

"Luke wakker worden je moet zo naar school" hoor ik mama zeggen. Ik open mijn ogen en kijk mama aan.

"Hij wilt niet wakker worden he" zeg ik grijnzend.

"Nee niet echt nee" lacht mama.

"Ik doe het wel ga jij maar verder" zeg ik tegen mama en ze loopt de kamer uit.

"Luke wake up" fluister ik. Maar ik krijg geen reactie.

" luke" zeg ik nu harder en nog steeds geen reactie. Dan geef ik hem een kus op zijn mond. En meteen kust hij terug.

"Je was dus wel wakker" lach ik.

"Ja maar ik wou gewoon een kusje mag toch" zegt Luke met een pruillipje.

"Ja dat is waar" zeg ik en geef hem nog een kus.

"Kom opstaan jij je mag naar school" zeg ik. Luke zucht maar staat toch op. Ik plof weer neer in mijn kussen en val al snel in slaap.

Pling pling pling pling pling

Geërgerd open ik mijn ogen en kijk waar het geluid vandaan komt. Het komt van mijn telefoon dus ik pak mijn telefoon en kijk er op. Ik zie allemaal appjes van de groepsapp.

Als eerst een foto van mij en Luke in bed. Echt Aaliyah is goed in sneaky foto's maken.
Daarna allemaal reacties over die foto. En als laatste een hele spam van Shawn die vragen stelt. Dus ik besluit hem even te bellen.

S=Shawn
Y=Yara

S=met Shawn

Y=Heyy broertje hoe gaat het ermee.

S=YARA

Y=Jep thats me

S=Yara waarom lag je in het ziekenhuis 

Y=shawnie lief broertje ik weet echt wel dat papa of mama of Aaliyah of Luke je heeft gebeld.

S=nou ja het was eigenlijk je aller beste vriendin ooit aka Lottie.

Y=O ja dat zou ook gekund hebben.

S=gaat het wel een beetje

Y=ja opzich wel vooral erg duizelig als ik opsta en hoofdpijn. En mijn ribben zijn niet bepaald fijn

S= awhh heeeellll veel beterschap sorry Yaar ik moet gaan en trouwens die foto van jou en Luke was echt zo lief.

Y=maakt niks uit en dankje ik spreek je snel weer ja.

S=ja tuurlijk doei zussie

Y=doei doei.

En ik hang weer op. Ik blijf nog even op bed liggen en dan besluit ik om in bad te gaan. Dus ik pak mijn onesie en ondergoed en een zwart topje. Dan loop ik naar de badkamer. Ik zet het bad aan en pak nog even een tijdschrift. Dan kleed ik me uit en laat me in het bad zakken. Ik lig ongeveer een uurtje in het bad als ik besluit dat het genoeg is. Ik haal de stop eruit en droog me af daarna doe ik deo op poets ik mijn tanden en doe mijn haar. En trek mijn onesie aan. Dan loop ik naar beneden waar niemand is, wel ligt er een briefje op tafel waar opstaat dat papa en mama weg zijn en dat Aaliyah en Luke naar school zijn. Ook staat er hoe laat mama thuis is. Ik ga naar de keuken en smeer een boterham met pindakaas dan ga ik op de bank zitten en zet de tv aan. Ik eet rustig mijn boterham op. Daarna zet ik een foto op instagram en Snapchat van mezelf. Na een uurtje kijk ik even naar de reacties. Ik krijg gelukkig niet meer heel veel haat dus daar ben ik wel blij mee. Onder deze foto staan best veel reacties dat ze meer van me willen zien en of ik misschien aan YouTube wil doen en of ik een keer met vlogmas mee wil doen en dat soort dingen. Ik besluit om een oproepje te doen voor tips. Ik pak mijn laptop erbij en ga op internet informatie opzoeken na een uurtje kijk ik op mijn instagram en zie een paar dm's van youtubers en andere mensen die mij allemaal tips geven. 


Xx Isabel

I dont know anything About me.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu