Hoofdstuk 39

34 0 0
                                    

Pov Yara.

"O God hebben we hem weer" zucht Lottie geërgerd.

"Relax lot het komt wel goed" zeg ik in de hoop Lottie gerust te stellen.

"Zo zo wie hebben we hier. het zusje van de famous popster en het vriendinnetje er van" zegt Mitchel.

"Houd je smoel gewoon Brown" zeg ik en keer me om naar Lottie maar helaas komt hij bij ons aan tafel te zitten. Ik draai me geërgerd om en staar Mitchel aan.

"Dussss wat heb ik gezien op internet" vraagt Mitchel.

"Hoe moet ik nou weten wat je met je domme kop hebt gezien" zeg ik geïrriteerd.

Hij pakt zijn telefoon en draait hem om. Ik kijk op zijn telefoon en zie een foto van mij en Shawn met allebei een betraand gezicht.

"Dus moest je huilen om je broertje. Wat leuk zeg" zegt Mitchel. 

"Luister blondje, ja ik heb gehuild om hem omdat ik weet wat liefde is en Euh jij blijkbaar niet dus ga maar naar je 'vriendjes' toe doei Mitchel" zeg ik en ik word nog meer geïrriteerder van hem. Hij geeft ons nog een dodelijke blik en loopt weg.

"Gaat het wel Yaar" vraagt Lottie bezorgd.

"Ja tuurlijk die asshole weet gewoon niet wat hij zegt en Shawn zit waarschijnlijk of te slapen of te lachen het komt wel goed" zeg ik met een lach.

"haha waarschijnlijk wel ja" lacht Lottie.

"Hallo ladies" zegt Michael

"Hey Mike waar zijn Dave en Luke" vraagt Lottie.

"Euh die komen er zo aan die waren nog aan het klooien bij de fietsen of zo" zegt Emely die aan komt lopen.

"Heyy em" zeggen Lottie en ik in koor.

Trjnggggggggg

"He ho Lets go naar wiskunde" zucht Emely.

We staan op en lopen naar wiskunde. Eenmaal daar aangekomen zien we Luke en Dave nog niet in het lokaal naast ons zitten. Ik loop naar Michael toe om te vragen waar Luke en Dave zijn alleen hij weet het ook nog steeds niet.

"Euh mevrouw mag ik even kijken waar Luke en Dave zijn alstublieft" vraag ik zo netjes mogelijk aan de mevrouw van wiskunde.

"Ja tuurlijk Yara kan je dan gelijk kijken waar Mitchel is" vraagt de mevrouw van wiskunde.

Ik beloof dat te doen en loop weer naar de gang. Ik loop een rondje door de school maar zie ze alle drie niet. Ik draai een rondje en zie Dave aan komen rennen.

"Yaar kom mee nu Mitchel en Luke zijn aan het vechten" roept Dave in paniek.

"Waattt waar zijn ze" vraag ik in halve paniek.

"Bij de fietsenstalling. Jij zoekt Michael en de leraren ik ga alvast terug ja" stelt Dave voor.

Ik knik en ren terug naar de lokalen. Als eerst ren ik naar wiskunde. Ik trek de deur open en iedereen staart me aan. Ik besteed er geen aandacht aan en richt mij op de docent.

"Mevrouw Luke en Mitchel zijn aan het vechten in de fietsenstalling" roep ik.

Ik storm het lokaal weer uit en loop naar de buren.

"Michael, Luke en Mitchel zijn aan het vechten" roep ik weer.

"Wat kom dan mee gek" roept Michael en trekt me mee. Ik draai me om en zie de 2 leraren ook mee rennen. Even later zijn we bij de fietsenstalling en zien we inderdaad Luke en Mitchel vechten. Ik ren erop af onder protest van zeg maar iedereen.

"LUKE MITCHEL KAPPEN NU" roep ik maar natuurlijk niemand reageert dus besluit ik met mijn domme kop om er tussen te springen. Ik sta met mijn gezicht naar Luke en hij ziet dat ik het ben maar Mitchel geloof ik niet of het boeit hem niet. Dus een paar seconden later voel ik de eerste klap tegen mijn zij.

"AU" schreeuw ik en klap naar voren. Als ik naar Luke kijk zie ik dat hij alleen maar bozer wordt hij probeert naar Mitchel te grijpen maar ik hou hem tegen.

"Yara laat me los" zegt hij maar ik kan niet reageren door de klap en omdat ik nog een klap krijg op dezelfde plek. Ik bijt op mijn lip om niet te gillen. Ik draai me om wat trouwens een domme fout was. Want net toen ik me omdraaide krijg ik een kei harde klap tegen mijn slaap. Ik zie het duizelen. Op dat moment krijg ik nog een klap op dezelfde plek dat was de druppel. Ik val op de grond en voordat ik het bewustzijn verlies hoor ik Luke nog om hulp roepen. Maar dan wordt alles zwart.


Xx Isabel

I dont know anything About me.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu