Hoofdstuk 26

45 1 0
                                    

Pov Yara.

Lottie en ik zitten boven op mijn kamer en we hebben net avond gegeten.

"Zeg Yaar waarom duurde het vanmiddag zo lang toen je je telefoon ging halen" vraagt Lottie.

"Euhm nou ik ben onhandig en botste dus zeg maar tegen iemand aan toen ik om wilde draaien" beantwoord ik haar vraag.

"Enne wie was het, was het een jongen, was ie knap" zegt Lottie hyper.

"Euh geen idee, ja en ja en ik heb zijn nummer" beantwoord ik haar vragen.

"JE HEBT ZIJN NUMMER" schreeuwt ze keihard.

"Ja dat zeg ik toch net en niet zo gillen graag" lach ik

"WIE IS ER DOOD" schreeuwt Shawn en rent de kamer in.
Ik kijk Lottie met een dodelijke blik aan maar ze negeert die en begint te praten.

"Nou Yara hier is onhandig en botste vanmiddag tegen iemand aan en hij is knap en ze heeft zijn nummer" zegt Lottie in een ademteug.

"Oeeeeeeeee Aaliyah komen nuuuu" roept Shawn. "jo ik wilde hier opzich geen familie meeting van maken" zeg ik verontwaardigd maar Aaliyah komt ook de Kamer in gerend.

"WAT IS ER" zegt Aaliyah hyper van waarschijnlijk alle taart.

"Nouuuuu Yara hier is onhandig en is tegen iemand aangebotst en heeft zijn nummer" legt Shawn uit.

"APP HEM DAN" roept Aaliyah en komt ook op het bed zitten net zoals Shawn.

Ik pak mijn telefoon en ga naar contacten en typ het nummer in. En als naam tik ik onbekende supermarkt dude.
Ik sla hem op en stuur hem een appje.

Yara❤️: Heyy ik ben Yara het meisje dat vandaag tegen je opbotste in de supermarkt.
"En nu moeten we wachten" zucht ik. Maar net wanneer ik dat zeg maakt mijn telefoon het welbekende geluidje. Ik open mijn telefoon en lees het appje.

Onbekende supermarkt dude: Hoii ik ben Luke hoe gaat het?

Ik ga eerst naar contacten en verander de naam naar Luke🐻
En ga weer terug naar WhatsApp

Yara❤️: goeedd met jou?

Luke🐻: Jaa zeker maare moet ik je ergens van kennen of zo. ik herkende je ergens van maar kan het niet helemaal plaatsen. 

Yara❤️: ja dat zou wel kunnen

Luke🐻: wat is je achternaam misschien herken ik je dan van school ofzo.

Yara❤️: mijn achternaam is Mendes.

Luke🐻: ooo dan ben jij het zusje van Shawn

Yara❤️: Jep thats me

Luke🐻: aha sorry ik moet gaan spreek je later 

Yara❤️: doeii 

Ik zie dat hij offline gaat en laat de rest het gesprek lezen. Om de aandacht weg te halen van deze onbedoelde familie meeting zeg ik:

"Zeg zullen we vragen of we beneden mogen slapen met zn allen"

"Ja ja ja ja ja zullen we dat doen" roept Lottie.

"Kom dan gaan we het vragen" roept Aaliyah uit.

We lopen met de hele stoet naar beneden en lopen naar de woonkamer en gaan op de bank zitten.

"Jullie willen zeker vragen of jullie beneden mogen slapen of niet" lacht papa.

"Jaaaaaa asjeblieft" smeekt iedereen.

"Oké oké Aaliyah Shawn als jullie willen mogen jullie ook een iemand uitnodigen dan" zegt mama.

"Jaaaaaaaaa dankje dankje dankje" roept Aaliyah En ze rent weg.

"Jaaa serieus dankje mam" zegt Shawn en rent ook weg.

"Lot heb je je slaapspullen mee of niet" vraag ik.

"Ja tuurlijk ik had al een vermoeden" lacht Lottie.

We lopen naar boven en ik loop nog naar Shawns kamer.

"Shawn zeg dat hij ook een deken en luchtbed en kussen mee neemt" zeg ik en loop ook naar Aaliyah om dat ook te zeggen. En loop dan weer terug naar Lottie.

"Lot kan je even helpen met de spullen pakken" vraag ik.

"Ja tuurlijk wat moet je allemaal hebben" zegt ze.

"Euh 2 luchtbedden 2 dekens en 2 kussens" zeg ik en we lopen naar de kast waar alles in ligt.

"Hier heb je je zooi" zeg ik en geef haar alles aan. Als ik ook mijn spullen heb lopen we naar beneden. Daar aangekomen pompen we de luchtbedden op en leggen we alles goed neer. En dan gaat de bel en vliegen Aaliyah en Shawn er op af. Maar Shawn komt teleurgesteld terug lopen.

"Ahhh is mijn broertje teleurgesteld" lach ik.

"Nee joh lijkt alleen maar zo" zegt Shawn.

Aaliyah komt binnen lopen samen met nog een meisje. Lottie en ik staan op en lopen naar ze toe.

"Hoii ik ben Yara de zus van dat geval" stel ik mezelf voor

"En ik ben Charlotte de beste vriendin van de zus van dat geval" zegt Lottie.

"Ik ben Megan een vriendin van Aaliyah" stelt Megan zich zelf voor.

Als iedereen elkaar heeft voorgesteld lopen we naar de bank en dan gaat de bel weer en rent Shawn weer naar de deur. En hij komt even later weer terug met een jongen.

Ik en Lottie staan weer op en lopen naar hun toe.

"Hoi ik ben Yara het zusje van Shawn" stel ik mezelf voor.

"En ik ben Charlotte de beste vriendin van het zusje van Shawn" zegt Lottie.

"Moet dat nou weer" lach ik terwijl ik met mijn ogen rol.

"Ja dat moest zeker en wie ben jij" vraagt Lottie.

"Ik ben Michael een vriend van Shawn" zegt Michael.

Dit beloofd nog een leuke avond te worden.


Xx Isabel

I dont know anything About me.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu