Hoofdstuk 32

41 1 0
                                    

Pov Yara.

"Yaar ik moet je wat vertellen" zegt Luke zenuwachtig.

"Vertel maar hoor ik bijt niet" lach ik.

"Euhm ja tuurlijk" begint Luke. Hij neemt even pauze en gaat dan verder.

"Yaar ik denk dat ik je leuk vind" zegt Luke en friemelt aan zijn shirt.

"Wat maar wat" zeg ik verward.

"Ik weet het het is stom" zegt Luke verdrietig.

"Nee Luke dat is het niet ik denk dat ik jou ook Leuk vind" zeg ik. Hij kijkt verward op. Ik kijk hem aan in zijn mooie groene ogen en hij kijkt terug. Ik leun naar voren net zoals hij. En zijn lippen komen zachtjes op de mijne. Hij legt zijn armen op mijn rug en ik de mijne in zijn nek.

Maar wij zijn ook mensen dus ik trek terug om adem te halen. Hij kijkt mij aan en mijn handen lijken nu erg interessant.

Tring tring tring tring. Doet mijn telefoon ik pak hem en kijk wie me belt.

"Kut zooi te laat" roep ik gefrustreerd en neem op.

M= mama
Y= Yara

M; Yara waar ben je het eten staat klaar.

Y: sorry mam we komen er nu aan we zijn bij een meertje doeiii.

M: doeiii tot zo.

En we hangen op. Luke heeft al een deel opgeruimd dus ik help snel mee. Na 5 minuten zijn we al klaar en stappen op de fiets. Luke fietst zo snel mogelijk en binnen 10 minuten staan we voor mijn huis. Ik stap af en loop nog naar Luke.

"Euhm doei dan maar" zeg ik.

"Kom hier Yaar" zegt Luke. Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel. Ik kijk hem nog even aan en geef hem nog een kus. Dan loop ik snel naar de deur. Ik steek mijn sleutel in het slot. Ik Hang mijn jas op en loop snel naar de keuken.
En ga aan de eettafel zitten.

"Was het leuk Yaar" zegt Shawn grijnzend.

"Ja eigenlijk wel ja" grijns ik terug.

Aaliyah en Shawn kijken me aan met een blik van je vertelt ons zo alles blik.
We eten ons eten op, ruimen op en dan lopen we naar mijn kamer. Shawn doet de deur dicht en gaat op een stoel tegenover mijn bed zitten.

"Dusss vertel ons alles nu" zegt Shawn dringend.

"is dit nou echt nodig jullie vertellen mij ook niks over jullie liefdesleven" zeg ik met een rood hoofd. 

"ja maar Yaar wij hebben geen liefdesleven dus dat gaat moeilijk en jij wel" zegt Aaliyah.

"Oké oké dus we gingen naar een meertje echt super mooi hebben gepicknickt en toen zei hij dat hij iets moest vertellen. En dat was dus dat hij mij leuk vond en ik zei zo van ja ik jou ook denk ik en toen hebben we gezoend alleen mama moest alles verpesten om te bellen. Dus toen moesten we gaan en toen we aankwamen heb ik hem nog een kus gegeven en ben naar binnen gelopen" vat ik alles zo snel mogelijk samen.

"o mijn hemel dat is zo romantisch" zegt Aaliyah zwijmelend.

"Wacht wat gezoend hebben jullie iets nu dan" vraagt Shawn.

"Nou nee denk het niet" zeg ik meer vragend.

"O jammer" zegt Shawn droog.

Bliep bliep bliep
Ik pak mijn telefoon en kijk wie mij een berichtje heeft gestuurd. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht Als ik zie wie mij een berichtje heeft gestuurd, Namelijk Luke.

Luke🐻: Heyy  yaar heb je morgen middag wat te doen?

Yara❤️: Euh nee denk het niet.

Luke🐻: oké dan haal ik je om 3 uur op morgen 

Yara❤️: okee tot morgen

"Waarom heb jij zo'n grote lach op je face" vraagt Shawn.

Ik laat mijn telefoon zien en Shawn en Aaliyah krijgen ook een grijns op hun gezicht.

"Omg dit wordt echt zoooo fantastisch" zegt Aaliyah.

We kijken op Shawns kamer nog een film en gaan dan vroeg slapen.


Xx Isabel

I dont know anything About me.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu