Hoofdstuk 30

41 0 0
                                    

Pov Yara.

En dan komt Shawn binnen met een geschokt gezicht.

"YARA ASHLEY MENDES WAT DE FUCK HEB JIJ GEDAAN" roept Shawn en rent naar de eettafel toe.
Ik wil gaan praten maar Shawn is mij voor.

"Waarom word ik door Luke geappt dat jij hebt gevochten" roept Shawn bezorgd uit.

"Nou.. wacht wat hoe ken jij Luke" vraag ik nieuwsgierig.

"Hij woont hier in de straat wij speelde samen vroeger hoe ken jij Luke" vraagt Shawn.

"Dude dat is de supermarkt gast" zeg ik.

"Oooo die Luke zei dat nou meteen" zegt Shawn.

Ik vertel het verhaal opnieuw en ook aan Aaliyah.
En dan horen we de deur dicht slaan en hoor ik papa's boze stem.

"YARA ASHLEY MENDES HIERKOMEN" roept papa vanuit de gang.
Ik kijk mama bang aan met een blik van help me.
Ze knikt en papa komt de keuken in.

"Yara waarom word ik gebeld op je eerste schooldag dat je hebt gevochten" roept papa boos nou eerder ziedend.

"Euhm nou ja ik" stamel ik.

"Shawn, Aaliyah en Yara gaan jullie even naar boven ik praat met papa" zegt mama.

We knikken alle drie braaf en lopen naar Shawns kamer.
We zitten op Shawns bed en we weten allemaal niks te zeggen door het geschreeuw van beneden. Door het geschreeuw van beneden krijg ik een steeds groter schuld gevoel en door het schuldgevoel tranen in mijn ogen.

"Sorry het is allemaal mijn schuld" zeg ik en begin te snikken.

Shawn trekt me in een knuffel en probeert me te troosten.

"Nee Yara helemaal niet het is juist goed wat je gedaan hebt vooral die laatste klap" grijnst Shawn. Wat hem een boze blik van Aaliyah oplevert.

"Ja wat het is toch zo het is zijn verdiende loon" zegt Shawn verontwaardigd.

"Ja oké dat is wel waar" lacht Aaliyah nu.

"Dus liy hoe was jou eerste schooldag" vraag ik geïnteresseerd.

"Heel leuk ik zit bij Megan in de klas dus dan is het sowieso leuk" zegt Aaliyah.

"En Shawn hoe was jou dag, goh wat fijn dat je het vraagt Yara" zegt Shawn sarcastisch waardoor Aaliyah en ik in een deuk liggen,

"Whahahaha Shawn hoe was jou dag" lach ik.

"Ja heel leuk en" begint Shawn. Maar hij word onderbroken door een deur die open gaat. We kijken allemaal naar de deur en zie daar papa staan.

"Sorry pap ik had het niet moeten doen ik" zeg ik maar ik word onderbroken.

"Nee Yaar het spijt mij ik wist niet wat de situatie was ik ben juist blij dat je het opneemt voor je vriendin" zegt papa lief.

"Dankje pap" zeg ik en geef hem een lange knuffel.

"Nou komen jullie we hebben pizza besteld" zegt papa.

"PIZZAAAAAAAAAA" gillen we alle drie. We horen papa nog lachen maar besteden er geen aandacht aan. We stormen naar beneden en gaan op de bank wachten.

"Ik ga naar bed welterusten" Zeg ik rond een uur of 10. We hebben nog met zijn alle pizza gegeten en daarna hebben we alleen nog tv gekeken.

Ik loop naar boven, poets mijn tanden, doe mijn pyjama aan en ga in bed liggen. Al snel val ik in een diepe slaap.

Ik open mijn ogen en kijk om me heen ik lig niet meer in bed maar in een bos. Ik zie alleen maar bomen. Ik begin te lopen en te lopen. Totdat ik opeens een enorm harde gil hoor. Ik schrik en probeer op het geluid af te lopen na een tijdje lukt het en zie ik Lottie staan. Ze zit vast tegen een boom.

"Lottie" roep ik.

"YARA ga weg ze zullen je ook pijn doen" roept Lottie huilend. Ik negeer haar en loop door als ik bijna bij Lottie ben komt er iemand achter een boom vandaan.

"Mitchel" sis ik.

"Hee Yara kom je ook kijken hoe ik je vriendinnetje Charlotte ga vermoorden. ik zou zeggen ga lekker zitten en geniet van de show" zegt Mitchel vrolijk.

"Als je dat doet ben je nog lang niet jarig brown" sis ik.

"Klopt ik ben net jarig geweest" zegt Mitchel.

Ik rol met mijn ogen. Als ik hem weer aankijk zie ik dat hij een pistool tevoorschijn haalt.

"Nog wat te zeggen Charlotte" zegt Mitchel kil.

"Yaar zeg tegen iedereen die ik kende dat ik van ze hou. En vergeet niet ik blijf altijd bij je altijd" zegt Lottie.

Mitchel laad het geweer ik gil zo hard mogelijk en hij schiet.

Ik gil en schiet omhoog ik kijk om me heen en zie dat ik gewoon weer in mijn kamer lig in mijn bed. En het schot was mijn wekker die ik hoorde.

"O God wat zal deze dag nog meer brengen" fluister ik.


Xx Isabel

I dont know anything About me.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu