Hoofdstuk 21

52 1 0
                                    

Pov Yara.

Ik loop naar de muziek installatie en sluit mijn telefoon aan. Terwijl ik dat doe denk ik aan hoe ik ben begonnen met dansen. Toen ik 4 was wilde ik super graag op dansen dat mocht als ik goed mijn best deed op zwemles. Ik bleef klassiek ballet doen tot ik 12 was. Ik vond het nog steeds fantastisch maar ik wou er wat nieuws bij. Ik ging samen met Jan en Marieke praten en we besloten dat ik 1 Keer in de week modern ging doen en dat bleef ik doen totdat ik weg ging uit Nederland.
Ik zet muziek aan en begin met opwarmen dat doe ik zo'n half uurtje. Eerst rekken en strekken dan wat opwarm oefeningen en dan nog een paar opwarm dansen. En dan ben ik klaar om te dansen. Ik doe mijn spitzen aan en zet klassieke muziek op. Ik doe een paar dansen als ik klaar ben loop ik even naar mijn telefoon. En zie dat ik al anderhalf uur in de zaal zit. Ik besluit om nog een modern dans te doen en zet daar de muziek voor aan (filmpje boven aan het hoofdstuk) als ik eindig hoor ik allemaal geklap ik kijk op en zie Shawn en Alliyah staan.

"WoW  kan je mij dat leren" vraagt Aaliyah.

"haha ik zal kijken of ik het je kan leren is best moeilijk hoor" Zeg ik

"Nee joh Aaliyah is veelte lui voor zulke dingen" zegt shawn grijnzend.

"Shawn peter Raul Mendes jij bent lui niet ik" zegt Aaliyah nep boos.

"Oké oké rustig doen jullie mee met een cooling down" proberen ik de twee af te leiden.

"Jaaaa leuk" zegt Shawn.

En zo doen we samen de cooling down.

"Dus Aaliyah wil je nog mee dansen" vraag ik.

"Nee laat maar we moeten toch de zaal uit" zegt Aaliyah hijgend.

"hahahaha ik zei je toch dat je te lui was" roept Shawn blij uit.

"Ik ben niet lui" roept Aaliyah.

"Oké oké kom we moeten de zaal uit" leid ik de twee weer af.
We lopen de zaal uit en ik geef de sleutel aan de meneer achter de balie. En we lopen naar de auto.

"Ik ga voorin" zegt Aaliyah.

"Oké doe je best ik heb dan de meeste ruimte" zeg ik.
Na een kwartiertje in de auto hebben gelegen Jep je hoort het goed gelegen want dat kan nou eenmaal zijn we thuis aangekomen.
Ik loop naar de deur en open hem met mijn sleutel.

"WE ZIJN THUIS" roept Shawn.

"Jeetje was dat nou nodig" fluister ik naar niemand in het speciaal.

"Waar waren jullie we waren hartstikke bezorgd om jullie we. Wisten niet waar jullie waren. Geen briefje niks. papa en ik waren super bezorgd om jullie" hoor ik mama achter me
Zeggen.

"Sorry mama we waren sporten en in alle enthousiasme zijn we Vergeten om een briefje te schrijven" zegt Shawn.

"Het is al goed jongens. Als jullie het voortaan maar laten weten, maar nu eerst douchen jullie stinken" zegt mama en loopt de kamer weer in.

"Ik claim de badkamer" schreeuw ik door het huis. En ren als een bezettende naar mijn kamer om mijn kleren van vanochtend te pakken en ren naar de badkamer waar ik de deur op slot draai. Ik douch snel en na 10 minuten sta ik weer buiten.

"Aan de kant ik moet er langs ik moet naar het management" roept Shawn en duwt me op zij op de trap. Ik besteed er geen aandacht aan en loop naar beneden.

"Wat was dat" vraag ik aan niemand in het bijzonder.

"Shawn werd gebeld en hij moest naar het management komen" zegt papa vanuit de keuken.

"Aha oké" zeg ik en loop naar de bank.

"Zeg mam wanneer moet ik eigenlijk weer naar school" vraag ik.

"Euh over 4 weken denk ik we moeten nog een school uitkiezen" zegt mama.

"Aha oké" zeg ik en ga verder met niks doen.

"Aaliyah ik verveel me" roep ik zeurend.

" ik nietttt" zegt Aaliyah.

"Wat is dit voor programma eigenlijk" vraag ik.

"Een heel leuk programma kijk nou maar en hou je mond" zegt Aaliyah.

"IK BEN WEG" roept Shawn nog dan horen we de deur dicht gaan.

Na een uurtje of 2 gaat de deur weer open en komt er een hypere Shawn binnen.

"KOM IS HIER IK HEB LEUK NIEUWS" roept Shawn. Papa en mama komen er ook bij zitten en Shawn begint te praten.

Xx Isabel ❤️

I dont know anything About me.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu