Pov Yara.
Ugh ik wil nog slapen denk ik bij mezelf. Maar toch doe ik mijn ogen open. Ik pak mijn telefoon en er staat Opzich niet veel speciaals op. Ik open WhatsApp en ga naar de chat van mij, Noa, lynn en lauren.
Yara❤️: Heyy kunnen jullie Skypen?
Nootje😜: Heyy ja tuurlijk we zijn bij elkaar bel jij?
Lynnie💖: ja super leukkk
Lautje🦄: jaaasssss eindelijk weer.
Yara❤️: jeeeeeeee Xx
Ik open Skype en bel Noa. Ze nemen meteen op. ik wordt begroet met 3 hele enthousiaste heeeee's.
Y: heeeeeeee ik mis jullie zo
N: je wilt niet weten wij jou ook
Ly en LA: jaaaaa
Y: oke jongens ik heb heel misschien vanmiddag een date en ik heb jullie hulp echt nodig
La: JE HEBT WAT
No: OMG HOE HEET HIJ OF ZIJ
ly: IS HIJ KNAP
y:oke oke rustig. ik heb vanmiddag een date met Luke. Hij zit op dezelfde school als ik maar een jaar laag hoger. Maar ik heb ontmoet bij de supermarkt met Lottie. Ik was mijn telefoon vergeten en toen botste ik tegen hem aan en kreeg ik zijn nummer. o en ja hij is echt zo knap niet oke zwijmel ik.
N: heb je een foto
Ly; jaa en wie is Lottie.
Y: ooo ja tuurlijk Lottie is mijn beste vriendin geworden hier. zeg ik terwijl ik foto's laat zien van Lottie en Luke.
Y: maar ik heb echt jullie hulp nodig. wat moet ik in vredesnaam aandoen vanmiddag. Ik kan hier namelijk alleen hulp vragen aan mijn 14jarige zusje of mijn broer. Nou dan heb ik echt jullie nodig
La: jaaaa tuurlijk daar zijn wij voor
N: wat had je in gedachten.
ik loop naar mijn bureau en pak daar mijn kleren vanaf en laat het voor de camera zien.
Y: oke het is hier sterves koud. dus ik dacht aan deze zwarte maillot met dit zwarte rokje en deze rode trui. O en samen met deze bruine laarsjes.
Ly: je hebt ons duidelijk niet nodig het is fantastisch yaar.
Y: nawh dankjeeee
N: lieverd we willen nog uren met je praten maar het is hier zeg maar 3 uur snachts dus we moeten echt gaan slapen sorry.
Y: ja nee tuurlijk welterusten
La: heel veel plezier laat ons weten hoe het was.
Ik knik en zwaai naar de meiden op het beeldscherm. Ze verdwijnen dus loop ik naar beneden en plof op de bank.
"Duss je vertrouwt ons niet qua styling" lacht shawn.
"Ja duhhh natuurlijk ik ga mijn broer toch niet om advies vragen" zeg ik.
Ik loop naar de keuken en ga opzoek naar eten.
"Shawnnnnnnn waar is eten" vraag Ik.
"Euhm in de keuken" zegt Shawn.
"Euh ja dus niet he slimpie" zeg ik.
"Waxhhttttt geen eten" riept Shawn en binnen No time staat hij naast me.
"Yara kijk is naar links" zegt Shawn. Ik kijk naar links en zie daar eten liggen.
"Oooo wist ik" zeg ik beschamend. Ik pak dus een boterham met Nutella en plof weer op de bank.
Ik eet mijn broodje op en ga naar boven pak een sportlegging en een grote trui en spring onder de douche. Ik doe mijn haar in een knot en loop naar beneden. De rest van de dag doen we niks en dan is het eigenlijk tijd om om te kleden en me klaar te maken.
JE LEEST
I dont know anything About me.
FanfictionMaak kennis met Yara een meisje van 16 met een onbezorgd leven. Ze gaat naar school (vwo 4), spreekt af met vriendinnen en heeft een passie namelijk dansen. Dat veranderd echter als de waarheid boven tafel komt door een simpel schoolproject