Hoofdstuk 37

42 0 0
                                    

Pov Yara

"Lot, em dit zijn mijn vriendinnen uit Nederland" stel ik ze voor.

Noa is altijd de zelfverzekerde geweest van ons allemaal.

"Hoii ik ben Noa en dit zijn lynn en lauren" zegt Noa en geeft Lottie en Emily een hand. Daarna geven ze lynn en lauren ook een hand.

"Oké hoe ga ik hun namen ooit kunnen uitspreken" fluistert Lottie.

"Zo moeilijk is het toch niet probeer maar eens" zeg ik lachend.

"Ja Lottie zo moeilijk is het toch niet" lacht Aaliyah.

"Liy jij moet niet zeuren jou vriendin is ook Nederlands" zegt Lottie.

"Heyy love" hoor ik Luke zeggen en hij pakt me van achter vast bij mijn middel.

"Heyy cutie" zeg ik en draai me om om hem een kus te geven. Als ik me weer omdraai naar mijn vriendinnen zie ik dat Noa, lynn en lauren hun ogen bijna uit hun kassen vallen.

"Jullie vangen vliegen" lacht Emely.

Ik zie dat ze geschrokken kijken en snel hun monden dicht doen.

"Yaartje moet je hun niet even iets vertellen" grijnst Lottie.

"Euh ja tuurlijk nou Guys dit is dus Luke mijn vriendje" zeg ik met een lach op mijn gezicht.

"O jij bent dus DE Luke" zegt Noa.

"No serieus moet dat nou" lach ik. En ze stellen hun even voor.

"Oké genoeg gekletst kom" zegt Shawn. Een tel later staan mijn benen niet meer op de grond en kijk ik in het gezicht van Shawn. Ik zie dat hij afzet en met mij in zijn armen het water inspringt. Al snel voel ik het koele water om me heen. Even later kom ik proestend boven.

"Ik pak je nog wel terug Mendes" grijns ik.

Iedereen staat op de kant te lachen. Ik kijk Shawn aan en knik ik zwem naar de kant toe richting Luke. Als ik weer boven kom kijk ik luke aan.

"Wil je me helpen" vraag ik smekend. Hij steekt zn hand uit die ik aan pak en trek hem het zwembad in.
Als ik naar Shawn kijk zie ik dat hij Aaliyah er in heeft geduwd. Ik zwem weer richting Shawn en geef hem een high five.

"Well done sis" zegt Shawn. Even later ligt iedereen in het water en zitten we een beetje te klooien. Papa en mama zitten volgens mij in de sauna.

"Laten we van de glijbaan gaan" stelt Luke voor. Iedereen stemt in en we lopen naar de trappen toe.

"Jeetje waarom zoveel trappen" zucht Lottie als we na best veel trappen te hebben gelopen boven staan. Ik begin tussen het hijgen door te lachen. 

"Wie eerst" vraagt fleur.

"Euh eerst de jongens dan de meisjes" stelt Dave voor.

"Ja tuurlijk joh zo van meisjes zijn niet goed of zo" zegt Noa.

Ik zweer het Noa en dave zijn net kopieën van elkaar.

"Oké geen gezeur doen we" zeg ik. Waardoor ik een moordende blik van Noa krijg toegeworpen.

Oké na veel gemopper is dit de volgorde geworden: dave, Shawn, luke, Michael, Noa, Emely, Megan, ik, Lottie, lynn, Aaliyah, lauren en als laatste fleur. Dus toen Michael ging ging Noa echt meteen er achter na. Als we er allemaal inzitten zie ik voor me dat Megan opeens langzamer gaat. En voor ik het door heb knal ik tegen Megan aan en voel ik achter me Lottie tegen me aan knallen.

"Wat is er aan de hand" vraag ik en voor ik antwoord kan krijgen hoor ik Noa al roepen.

"Dave ga is verder boterham" zegt Noa. Ik lynn lauren en fleur barsten in lachen uit omdat niemand begreep waarmee ze schold.

"Wat is er zo grappig Yaar" vraagt Lottie.

"Ze zei boterham alleen dan in het Nederlands en al jullie hoofden echt goud waard" lach ik.

"Oooooooo" grinnikt Lottie nu ook. En dan voel ik dat we weer verder gaan.

"Jaaaaaa eindelijk" roept fleur. Als we uit de glijbaan komen hebben we echt nog een super leuke middag in het zwembad.


Xx Isabel

I dont know anything About me.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu